Yeni Bir Çift...

54 3 0
                                    

Partideki itiraftan sonra Min Ho ve Mi Yu hem okulda hem de okul sonrası beraberlerdi.Bu arada Ri Kin ve Si Won daha da yakın olmaya başladılar.Si Son yakında bir çıkış yapacaktı grubuyla bu yüzden sıkı bir çalışma programına girecekti.Min Ho bu yüzden dörtlü olarak bir program yaptı.Sahilde bir yemek yeri ayarla-dı.Si Won ile beraber kızları Ri Jin'in evinden almak için arabayla yola koyuldular.

Ri Jin ile Mi Yu hazırlanmış bekliyorlardı ama Ri Jin üzgün duruyordu.Mi Yi bunun sebebini az çok tahmin ediyordu ama yinede bunu ondan duymak is-tercesine sordu.

-Ri Jin neyin var neden üzgünsün?

-Ah,yoo üzgün değilim dalmışım sadece.

- Hadi ama Ri Jin benden mi saklıyorsun.Si Won'dan hoşlandığını biliyorum.Onu uzun sure göre-meyeceğin için üzülüyorsun.

- O kadar belli mi oluyor ondan hoslandığım.Bil-miyorum Mi Yu ondan kendimi uzak tutmak isteme-sem uzak durmalıyım 2 hafta sonra o ünlü biri olacak ve çevresinde bir sürü kız olacak beni ne yapsın?

- Öyle düşünme canım.Si Won çok iyi biri o ünlü biri olacak olsada senden hoslanıyorsa senden asla vazgeçmez.O simdi bile popüler okulda.Bence pişman olmadan itiraf et elindeki sansi kavurma.

- Ya reddederse?

- Bunu bilemezsin.Bu aksam son aksamımız,ya-rından itibaren bir kampa giriyor en azından ne hisserigini öğrenmiş olursun.

- Peki,bu aksam cesaretini toplayacağım.Sen benden çok daha cesursunMin Ho'ya aşkını itiraf ettin.Senden beklemediğim bir performans.kkkk

- Bende kendimden beklemezdim ama bir anda oldu.İyi ki de oldu en azından onun duygularını da öğrendim.

- Karşılık vermesiydi?

- Olabilirdi,bu dünyanın sonu değil ki beni kabul etmeseydi sorun olmazdı en azından ben itirafımı yaparak rahatlamış olurdum.İlk zamanlar zorlanırdım ondan köşe bucak kacardım ama sonra saklanmak tan vazgeçer alışırdım onsuzluga.

- Sana hayran kaldım Mi Yu.Çok güçlü bir kızsın.Nerde kaldı bunlar?

- Geldiler.

Ri Jin ve Mi Yi arabaya doğru yürümeye başladılar ve Si Wonla Min Ho arabadan çıkıp onları karşıladılar.

Min Ho,Mi Yu'ya yaklaşarak yanağına bir öpücük koydu ve ön kapıyı açarak oturmasını bekledi. Si Won da arka kapıyı açarak Ri Jin'in oturmasını bekledi ve o da yanına bindi.Bunu yolda planlamışlardı.Si Won arkada Ri Jin ile oturmak istediğini arkadaşına söylemişti.

Hep beraber yemek yerine gittiler denize sıfır bir yerdi.Kızlar hayranlıkla bakakaldılar.Min Ho ve Mi Yu

ilişkilerinin 4.aylarıydı.Buraya ilk defa geliyorlardı.Ye- meşe oturup siparişleri verdiler ve koyu bir sohbete koyulup gülüp evlendiler.Hesap ödendikten sonra kumsala gittiler.Önde Si Won ve Ri Kin arkada Min Ho ve Mi Yu yürüyorlardı.Ellleri birbirine kenetlenmiş şekilde.Sadece elleri arada dudakları da birleşiyordu.

Ri Jin derin bir iç cekti ve bu diğerinin dikkatini çekmişti.

- Ri Bin bir sorun mu var?

- Aslında bir sorun yok sadece bir şeyleri düşü-yorum ve cesaret toplamam gerekiyor.

- Cesaretli bir kızsın ne için cesaret gerekiyor ki?

- Göründüğü kadar cesaretli degilim aslında.Pe- ki bunu söylerken sonunu da düşündüm ama sonunu düşünmüş olsamda söylemek istiyorum.Si Won biliyorum cevrende bir sürü kız var benden çok daha iyileri,ayrıca yarın bir gün ünlü olacaksın ve o zaman karşımda daha fazla rekabet olacak şansım hic olmayacak beni görmezden bile geleceksin ama bunu bile bile sana söylüyorum.Si Won senden çok hoslanıyorum hoşlanmak bile değil Seni Seviyorum...

-(.....)

- Neyse Si Won cevap vermek zorunda değilsin haklisin benin hislerimi önemseme duymamiş farzet.Konuşmak istemezsen de anlarım.Sadece beni gördüğünde tanımamış gibi davran.Çünkü ben yap--

Ri Jin'in sözleri Si Won'un dudaklarıyla kesildi.Ri Jin çok şaşırmıştı ama o da karşılık vermeye başladı.Bu sırada arkalarında bulunan iki çift göz onlara şok olmuş bakıyorlardı.Ri Jin ve Si Won geri çekilip alınlarını birbirlerine değdirip gülümsediler.

-Ri Jin benden daha cesurmuşsun.Emin ol ne simdi ne de sonra hayatıma senden başka kimseyi sokmayacağım.Ünlü olmam seni bırakacağım anlamına gelmesin.Ben sadece seni istiyorum.Sakın Sen beni kendine öyle bir çekiyorsun ki anlatamam.

Sonra arkalarına bakıp şok olmuş gözleri görünce kahkaha attılar.

Aslında bunun bir gün olacağını biliyorlardı arkadaşları ama bu kadar çabuk beklemiyorlardı.Onlar

da şoku atlattıktan sonra gülmeye başladılar.

Kalbimin sahibi....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin