ÇIKIŞ....

38 7 1
                                    

Öncelikle geç kaldığım için özür dilerim babam hasta olduğu için yazamadım.



Si Won'U Busandaki kampa uğurlamak için hepsi MC Binasının önünde toplanmıştı.Bu kampın önün için önemli oldugunu bildiği için Ri jin üzüldüğünü belli etmemek için yüzüne bir gülümseme takındı.ayrılık vakti yaklaşınca Si Won Ri Jin e sarıldı ve alnına bir öpücük kondurup şirketin Arabasına bindi.Araba gözden uzaklaşınca Min Ho,Mi Yu ve Jin de arabaya binip evlerine doğru yola çıktılar.


Si Won'un açısından


Yıllardır çapkınlık yapan ben şimdi bir kıza bağlandım ve onu şuan bırakıp gitmek beni deli ediyor.Kısa sürede olsa onda beni etkileyen birşeyler var.ahhh şimdiden kokusunu özledim.Ünlü biri olup onu bırakmamdan vazgeçmemden korkuyor ama ben ünlü olsam da onu asla bırakmam.ben onu seviyorum.onun gibi bir kızı nasıl kaybederim.onun gibi saf masum bir kızı nasıl bırakırım.BUgüne kadar tanıdığım Kızlardan çok farklı.diğer kızlar benim dış güzelliğime bakıp beraber olurlarken o benim iç güzelliğime hayran kalmıştı.Ahh Ri Jin ne yaptın bana?

Sonunda 3 saatlik yol bitmiş kampa gelmişti ve hemen telefonun çıkartıp Ri Jin i aradı.

- Alo Canım...

- Nasılsın Aşkım

- iyiyim Aşkım vardın mı kampa seni şimdiden çok özledim.

-şimdi geldim hemen seni Aradım.Bende özledim şimdiden.Çok sık arayamam kamp yoğun geçecek ama müsait oldugum her dakika arayacagım seni.

-Tamam canım sen beni düşünme okul ev arası gidip gelicem dışarı Mi Yu Ile çıkarım.aklın kalmasın.

- Hmmm pekala şimdi kapatmam gerek Seni seviyorum.

- Bende seni seviyorum.kendine dikkat et.optum.


1 Ay sonra


1 ay boyunca çok sık olmasa da telefon görüştüler ve kamp bitti bugün Si Won ve grubu Süper junıor olarak çıkış yapacaklar.Büyük bir konser alanUna doğru yola çıktılar.Biletler tükenmişti herkes bu gurubu çok merak ediyordU.Si Won sevgilisi ve arkadaşı Lee ve Mi Yu içinde biletlerini kendisi göndermişti.bu akşam 1 aydan sonra ilk defa görüşecek Aşıklar ve heycanlıydılar.Si Won hazırlanmak için odaya doğru yürümeye başladı.

Ri Jin,Mi Yu ve Lee ise konser alanının girişinden içeri girerek en önde kendileri için olan koltuklara oturdular ve heyecanla oturdular.Ri Jin daha da Heyecanlı ve Özlem doluydu.1 aydır özlem duyduğu hasret kaldığı adamı birazdan karşısında görecekti.

Kalbimin sahibi....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin