Lee Min Ho'nun Bakış Açısı
Bu sene sanat ve drama bölümünde 3.senem.XXXX şirketinin tek varisiyim fakat ben bir şirket yönetmek yerine hayalim olan oyunculuğu yapmak istiyorum.Ailem ilk başta buna karşı çıkmışlardı hatta babamla bu konuda ağır tartışmalar yaşadım ama sonunda onlara bunu kabul ettirdim ve onları Busan'da bırakıp seul'e geldim ve burda üniversiteye başladım.Hayallerime adım adım yaklaşmıştım.Seul'e geldiğimde okulda sınıf arkadaşım Choi Si Won ile tanıştım.Kendisi şuanki ev arkadaşım ve bir grubun vokali aynı zamanda da dizi oyunculuğu yapıyor.En iyi dostum olur kendisi.Bugün ders için erken kalktım ama bu kalkış pek normal olmadı bir an üzerimde bir ağırlık hissettim ve dönüp baktığımda Choi Si Won beni uyandırmak için üzerime atlamıştı.
-'Min Ho hadi oğlum kalksana dersin erken değilmiydi senin? Gece beni o kadar uyardın beni erken kaldır diye.Şimdi kaldırmaya geldim uyanmıyorsun' dedi choi si won ama benden hala ses çıkmıyordu.
-' hey Min Ho beni duymuyor musun? Bak bu son uyarım eğer hemen kalkmazsan bende başka yöntemlerle kaldırmasını bilirim' der demez Choi Si Won üzerime atladı ve bir an o ağırlığın altında ezildim sandım.
- Hey Choi Si Won nefes alamıyorum kal üzerimden .tamam kalkacağım söz veriyoum kalk artık' dedim ve kendime zor geldim.
Kalkıp üzerimi giyindim ve derse geç kalmamak için kahvaltı yapmadan okul yoluna koyuldum her zaman arabamla giderdim ama bugün arabayı Choi Si Won'a verdim.Şarkı kaydı için işe gitmek zorunda kaldı ve gece gelecekti.Bu yüzden gece otobüs bulamazsa diye ona verdim.Otobüs durağına vardım ve otobüsü beklemeye başladım.iki dakika sonra otobüs geldi ve bindim. Arka tarafta boş olan yere oturdum,camdan dışarı bakıyordum. İki durak sonra otobüse biri bindi ve yere bakarak yanıma oturdu kulağında kulaklık müzik dinliyordu.kimin yanına oturduğuna bile bakmamıştı.Kızı gördüğümde gözümü alamadımçok güzel bir kızdı ama gözleri hüzünlüydü. Bir an kendime gelip cama döndüm.
- ' Min Ho kendine gel kimseye aşık olmamalısın bunun nedenini düşün ve kafanı topla' dedim kendi kendime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin sahibi....
FanfictionTanıtım Kahramanımız Mi Yu geçmişte yaşadığı aşktan dolayı çok acı çekmiştir bu yüzden yeniden aşık olup aynı şeyleri yaşamak istemiyordu. Ta ki onunla karşılaşana kadar Mi yu ve Lee Min Ho hiç düşünmedikleri bir anda aşka yelken açarla...