Mi Yu arka koltukta oturmuş camdan dışarıyı izlerken Min Ho da aynadan onu izliyordu.Onu izlerken kalbinin çok hızlı attığının farkına varınca kafasını hemen yola çevirdi.Si Won arkadaşında bir gariplik olduğunu anlayınca sessizliği bozmak istedi.
- ''Merhaba ben Choi Si Won bu da arkadaşım Min Ho.Siz gerçi daha önce tanışmışsınız galiba'' deyip gülümsedi.Mi Yu da ''Şey aslında tanıştık sayılmaz sadece sınıfıma giderken koridorda çarpışmıştık elindeki dosyalarını düşmesine sebep olmuştum.O gün için tekrar özür dilerim'' dedi utanarak.
-''Ah önemli değil benim hatamdı önüme bakmıyordum geldiğini görmemiştim ''diyerek gülümsedi Min Ho.Daha sonra devam etti '' Ben Lee Min Ho.Si Wonla birlikte SANAT VE DRAMA bölümü 3.sınıftayız.Tanıştığımıza memnun oldum'' Mi Yu:
-'' Ben de Shin Mi Yu.bu sene ilk senem DANS VE KAROGRAFİ bölümü öğrencisiyim tanıştığımıza memnun oldum'' dedi.
Daha sonra birbirleri ile sohbet etmeye başladılar.Okula vardıklarında Mi Yu teşekkür edip hemen gitmesinin derse geç kalmaması gerektiğini söyleyerek arabadan indi.Min Ho arkasından gülümseyerek onu izledi.Si Won da arkadaşına bakıp sırıtmaya başladı.
- '' Hey Min Ho neler oluyor kim bu kız ve sen neden onu izleyip sırıtıyorsun? Anlamadım sanma sen bu kızdan hoşlanıyorsun'' dedi Min Ho'nun omuzunu dürterek.
Min Ho arkadaşının dedğini düşününce evet o kızdan hoşlandığını kabul etti.Bugüne kadar hep inkar etse de faydası yoktu çünkü gittikçe bu kıza bağlanıyordu.Ama korkuyordu tekrar bir acı yaşamaktan.Bunları düşünürken bir anda Si Won'a dönüp '' Evet ben Mi Yu'dan hoşlanıyorum.Ne kadar inkar etsem de faydası yok bunu biliyorum o kız beni kendine çekiyor.Gözlerinde bilmediğim bir saflık bir hüzün beni kendisine çekmeye yetiyor.'' diye konuştu.Si Won bu söyledikleri karşısında arkadaşına çok şaşırmıştı ardından gülümseyip o zaman bu kızdan vazgeçmemesini istiyordu.Bu yüzden de arkadaşına yardım edecekti.
Mi Yu sınıfına giderken olanları düşündü arabada arada bir Min Ho'ya baktığında kalbinin atışının hızlanmasına anlam verememişti.Ama Min Ho'nun uzun siyah kirpikleri,kaşları,burnu ve en önemlisi gözleri kendisini o kadar çok etkilemişti ki.Tüm bu düşüncelerinden arkadaşı Ri Jin'in seslenmesiyle kurtuldu.Ri Jinle beraber sınıfa doğru gittiler 5 dakika sonra hocaları gelmişti.
Öğle tatilinde bir değişiklik yapıp Ri Jin ve Mi Yu kantine indiler.Aynı zamanda kantinde Si Won,Min Ho ve arkadaşları da arka masada oturuyorlardı.Min Ho'nun gözü bir anda kapıya kaydı ve Mi Yu'yu görünce çok şaşırmıştı.Çünkü onun kantine geldiğini pek görmemişti.Si Won da arkadaşının baktığı yere bakınca Mi Yu ve Ri Jin'i görünce hemn yerinden kalkıp onların yanına doğru yürüdü.Min Ho Si Won'un ne yapmak istediğini anlamaya çalışırken yanında Mi Yu ve Ri Jin'le döndüünde hem sevinmiş hem şaşırmıştı.Si Won kızlar için sandalye getirdi ve arkadaşlarıyla tanıştırdı.Hep beraber bir şeyler yiyip sohbet ediyorlardı.Mi Yu bir anda Min Ho'yla göz göze geldiler ama gözlerini kaçırmadan bakmaya devam ettiler çünkü her ikiside birbirlerinin gözlerinden etklienmişti.Ortamı bozan Si Won oldu.Bunun üzerine hemen gözlerini kaçırdılar.Mi Yu Ri jin'e:
-''Ri Jin kalkalım mı? Şuan pek iyi hissetmiyorum kendimi''
-'' Ne oldu canım? Hasta mısın?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin sahibi....
FanfictionTanıtım Kahramanımız Mi Yu geçmişte yaşadığı aşktan dolayı çok acı çekmiştir bu yüzden yeniden aşık olup aynı şeyleri yaşamak istemiyordu. Ta ki onunla karşılaşana kadar Mi yu ve Lee Min Ho hiç düşünmedikleri bir anda aşka yelken açarla...