Renee's P.O.V
Ma trezesc ...jos. Alarma telefonului suna de cateva zeci de secunde.
-Fir-ar ! ....
Am uitat sa opresc alarma in week-end. E sambata , iar eu m-am trezit la 7...Grozav. Ma duc la baie si fara ezitare intru in cabina de dus. Pornesc apa , apas pe butonul de unde trebuie sa curga apa calda, dar nimic. Iar are ceva dusul asta .... Ahhh...
Ma invelesc intr-un prosop, imi iau gelul de dus si samponul meu special din ulei de argan si ma indrept spre camera mamei . Bat la usa , dar nu imi raspunde , asa ca intru. Ciudat, nu e aici . Observ pe pat o hartie si doua bacnote de 20 de lire... Iau hartia in mana si incep sa citesc : '' Am fost chemata la spital. Nu cred ca vin pana la 15. Ti-am lasat bani, poate vrei sa iesi la cumparaturi . Te pup...Mama.'' ...
Nu cred ca voi pune banii astia deoparte... ''Cumparaturi'' , suna bine.
Intru in sfarsit la dus , iar dupa vreo 20 de minute de stat sub mangaierea apei calde , am iesit si m-am pregatit sa imi fac temele de week-end.
Inca 2 ore au trecut , iar acum temele si referatele pentru stiinte sunt gata... Ma omoara scoala asta. Chiar nu inteleg : profesorii nu se plictisesc sa vina la scoala ? ... Eh.... Inca un an si termin liceul asta ... Oameni plictisiti sau tampiti imi ies in cale la tot pasul ...
Imi iau treningul meu negru , adidasii mei tot negrii , imi prind parul intr-o coada, putin parfum, putin rimel si gata. Imi bag telefonul in buzunar langa bani , iau cheile de la casa si ies repede din bloc.
Ma decid sa o iau pe jos pana in centru, e frumoasa vremea. Peste tot oameni grabiti , cupluri , oameni cu animalele lor au iesit la plimbare.
E prea frumos afara ca sa ma duc la cumparaturi...Soarele acesta imi dezmiarda parul meu blond si pielea.
Imi inchid buzunarele si fermuarul la haronac si incep sa aleg. O strada ma desparte de intrarea in parc, dar se pare ca se fac niste instalatii electrice pe acolo si nu am pe unde trece...
O iau la dreapta si intr-un tunel care duce la locul de skate din parc.E intuneric asa ca ma opresc din alergat pentru ca nu vreau sa ma impiedic de ceva. Imi scot telefonul si cu ajutorul lui vad cat de cat pe unde sa merg.
Se auzeau niste pasi , dar nu imi pot da seama daca vin din fata sau din spate, din cauza ecoului. Simt cum pasii sunt din ce in ce mai aproape. Simt un aer rece cum imi mangaie pielea desi e foarte cald . Se aude un zgomot de cazatura. Se pare ca acea persoana a scapat ceva. Ridic lumina telefonului si vad in fata mea trupul unui baiat cu parul blond ''asezat'' in toate directiile, in timp ce isi aduna bucatile telefonului de pe jos.
-Merci ! - zice ridicandu-si privirea, vicea lui fiind ragusita, cel mai probabil e racit...-
Doamne ce ochi are ! Ochii lui albastrii sticlosi se uitau spre ''sursa'' luminii , mai bine zic , se uita la mine , doar ca din cauza intunericului nu ma poate vedea...Norocul meu ! Cred ca sunt rosie ac un rac si ma holbez la el .
Renee ce tampita esti ! ... Raspunde-i !
-Cu placere ! - spun incercand sa imi calmez surprinderea .-
Doamne ce frumos e !
-Scuze ! Poate te retin .... - imi zice in timp ce isi asambla telefonul .-
Zii ceva ! Nu fii natanga !
-Mhmm.... Nu ma retii . Stai linistit.- ii zic si ma uit cum se ridica de jos .-
Era imbracat intr-un tricou negru pe care scria cu alb '' Take risks '' , blugi negri taiati in genunchi si o pereche de converse. Isi trece mana prin par si inainteaza spre mine cu mana intinsa.
-Edward.- imi zice , iar eu pot observa privirea aia perversa de adolescent in calduri .-
Dau mana cu el si plec repede spre iesirea din tunel . Stiu ca nu am reactionat tocmai corect , dar chiar nu suport tipii care se cred ca doar cu un zambet te cuceresc. Nu ca nu zambeste frumos, ba din contra , are un zambet.... NU stiu ce sa zic. Oricum e mai bine ca nu mi-am zis numele si nici nu mi-am aratat fata. Nici nu stii ce hot sau criminal poate fi tipul.
Imi pun castile , dau drumul la muzica si bag telefonul in buzunar. Incep sa alerg in timp ce Inna canta ''Summer In December ''. Parcul era plin de batranei, copii si cupluri ... Cateodata ma gandesc : oare exista cineva si pentru mine ? ...
Ma uit la fratele meu si la Abby si chiar imi doresc o relatie ca a lor . Sunt asa frumosi impreuna. Se completeaza unul pe celalalt. Cand unul plange , celalalt plange cu el iar cand unul rade , celalalt rade cu el. Au o legatura speciala. Oare voi gasi acel baiat cu care sa am si eu acea legatura ?
Ma asez pe o banca abia respirand. Am alergat prea repede si prea mult. Sper sa nu fac o criza sau ceva de genul. Imi scot castile din urechi si le bag in buzunar cand simt o mana pe umar. Ma intorc , dar nu vad pe nimeni.
-Aici sunt ! - spune o voce , iar eu ma uit speriata in stanga mea.-
-Tu ?! - zic si ma ridic repede de pe banca.-
Cum m-a recunoscut ? In tunel era intuneric.
-Intinde mana ! - imi zice , dar eu nu fac nicio miscare.-
Imi ia mana in a lui si imi pune niste seminte pentru pasari , ridicandu-se venind spre mine , apoi se aseaza pe banca.
Mana lui calda o paraseste pe a mea , iar eu ma simt oarecum rece. De ce ?
Ma asez pe banca si dau si eu seminte la porumbei. Oare m-a recunoscut ? Sau doar incearca sa se dea la mine ? Dau semintele mai repede la pasari si ma ridic repede de pe banca . Edward tuseste, dar eu nu ma opresc. Il aud cum tuseste incontinuu si ma intorc cu spatele . Era rosu la fata si mai ca nu avea aer. Fug la el ,panicata.
-Te-ai inecat ? - il intreb , iar el da din cap ca ''nu'-
-Esti astmatic ? - il intreb , iar el spune un ''da'' gatuit.-
Ce ma fac ? Blestem ziua cand am renuntata la cursurile de prim-ajutor.
-Ai inhalatorul la tine ? - il intreb , iar el da din cap ca ''nu''.-
Cativa oameni stateau in jurul nostru si se uitau ca la circ. Urasc oamenii astia!
Il mangai pe spate , dar vazand ca nu are nici un rezultat fug la standul de la intrarea in parc .
-O apa de sticla ... O sticla de apa ! Repede ! - spun simtind cum adrenalina imi curge prin vene.-
Platesc femeii care se uita la mine ca la unicorni si fug spre banca unde era Edward.
Ciudat... Era aici ! Unde s-a dus ?
Ahhh ! M-a pacalit ! Sa se duca la d**** !
-Tampitul. Cum a putut ? Si eu am sarit repede sa il ajut.- spun mai mult pentru mine si ma asez pe banca.-
Cineva intinde spre mine un inhalator. Acel cineva era in spatele meu. Ma intorc si dau de Edward .
-M-am dus motor dupa inhalator. Tu unde ai fugit ? - imi zice si se aseaza pe banca, la o distanta prea mica de mine.-
-Nicaieri. Trebuie sa plec. - zic si ma ridic , dand sa plec ,iar.-
-Mersi de ajutor, hmmm....-imi zice , vrand sa imi spuna si numele.-
-Renee. Cu placere . - spun si plec .-
Ce zi a fost asta ? Mai bine mergeam la cumparaturi !
CITEȘTI
The photo that changed everything
Novela JuvenilRenee, o fata care se apropie de varsta majoratrului, îl întâlnește pe Edward. Iubirea lor adolescentină le va pătrunde în suflet, iar inima va uita de necazuri și amintiri neplăcute. Dar până când ? Până când va ține această iubire? Cât ține iub...