Renee's P.O.V.
E duminica dimineata. Ce poate fi mai frumos ca sentimentul ca maine e luni si trebuie sa merg iar la liceu ? Mda, totul ! Azi e randul meu sa fac curat in casa si , ca un bonus , trebuie sa o duc pe fetita vecinei la balet , sa o astept si sa o iau. Nu puteam sa imi refuz vecina al carei sot m-a trezit in dimineata asta cu bormasina. Acum , serios, cine pune tablouri in casa la ora 6 dimineata , intr-o zi de duminca ?
Deja e 10 asa ca as face bine sa ma imbrac pentru ca la 11 trebuie sa ajungem la balet. Imi iau o pereche de blugi skinny negri , o bluza alba din dantela, imi prind parul intr-un coc , care mi-a iesit cat de cat bine , m-am machiat discret si mi-am luat geaca de piele neagra , dar ce lipsea era incaltamintea . Unde imi sunt balerinii ?
Dupa vreo 5 minute in care mi-am cautat balerinii , mi-am luat telefonul si cheile, si am iesit din apartament. Bat la usa vecinilor , unde , se pare ca iar fac ''renovari'' .
-Renee, buna ! Elly a venit Renee ! Multumesc ca o mergi cu ea. - imi zice mama fetitei.-
-Cu drag ! E un ingeras ....cu cornite. - zic , iar ultima parte o zic in mintea mea.-
-Buna, Renee ! - imi zice Elly.-
-Mergem ? -zic , iar ea ma ia de mana si aproba din cap, in timp ce mama ei ii inmana abonamentul ei pentru autobuz.-
-Pa ,mami ! Pa, tati ! - zice in timp ce coboram scarile.-
Fetita asta imi aduce aminte de mine cand eram mica. Ma plimbam cu fratele meu prin parc, printre blocuri. Nu pot nega ca nu am avut o copilarie frumoasa , asta pana cand tata s-a dus in lumea ingerilor.
Ajung cu Elly in statie si ne asezam pe o banca. Imi scot telefonul din buzunar si intru pe Facebook. Aceleasi postari, aceleasi poze cu ''botic'' , aceeasi lume care nu stie sa isi tina problemele acasa si le posteaza pe Facebook.
-Renee ! Autobuzul ! - striga fetita blonda , sarind in sus.-
Autobuzul ajunge in statie , iar Elly il prinde pe un baiat de vreo 19 ani de mana, oprindu-l cand vroia sa se urce in autobuz.
-Nu te-a invatat mami si tati sa respecti batranii ?- ii zice fetita, iar eu si tipul facem ochii cat cepele.
Fetita se uita la doi batranei care asteptau sa urce in autobuz, iar acestia i-au zambit si s-au urcat primii. Elly ii da drumul la mana baiatului si se urca in autobuz, aratandu-i soferului abonamentul ei.
-Imi place fetita! Are tupeu si respect in acelasi timp !- zice baiatul , apoi imi face semn sa ma urc inaintea lui.-
-Multumesc ! - spun si ma urc in autobuz.-
Imi cumpar bilet pentru ca am uitat abonamentul meu acasa si m-am asezat langa Elly, in fata noastra stateau batraneii. Sunt tare simpatici. Oare bunicii mei sunt la fel?
Nu stiu. Nu mi-am vazut bunicii niciodata. Din cate mi-a povestit mama, tata si socrul ei nu se inteleg deloc , iar cand au auzit ca mama si tata au de gand sa se casatoreasca , i-au pus pe amandoi sa aleaga : familia sau iubirea ce si-o poarta . Parintii mei au ales iubirea. Mama mi-a mai zis ca parintii ei i-au interzis sa mai vorbeasca cu tata si nu mai avea voie sa iasa din casa. Ea l-a sunat pe tata si el a venit si a luat-o de acasa. Mi-a povestit ca au plecat la un hotel , iar apoi si-au luat o casuta mica , mama si-a continuat studiile la medicina in timp ce tata lucra ca secretar la o firma de avocatura. In timp si-au format un camin mai mare, s-au casatorit , a aparut James , mama a devenit doctor , apoi am aparut eu .
-Renee ! Renee ! Uite ! Vezi ? El e fratele meu ! - zice entuziasmata Elly aratand cu degetul pe geam.-
-Unde ? - inteb , dupa ce ies din transa amintirilor.-
-Acolo ! - zice si arata spre un baiat care vorbea cu o fata; imi pare cunoscuta fata.-
Nu i-am vazut fata , dar stiu unde am mai vazut tipa. E fata din seara aia cand am fost la supermarket.
-Nu stiam ca ai un frate. El nu sta cu voi , nu ? - ii spun lui Elly.-
-A plecat de la noi . S-a certat cu tati si mami si a plecat. Cateodata vine la mine la scoala cand sunt in pauza si imi aduce cate un ursulet. Am 7 ursuleti pana acum. - zice ea si imi arata pe degete numarul 7 .-
-Aha. Cum il ...- incep sa spun , dar ea ma intrerupe.-
-Trebuie sa coboram ! Haide ! Haide ! - imi zice si coboram cu grija din autobuz.-
Nu am mai apucat sa o intreb cum il cheama pe fratele ei. Oricum pare mai mare ca mine.
Elly's brother P.O.V.
-Aia nu era surioara ta in autobuz ? - imi zice Jenny , iar eu am intorc , deoarece eram cu spatele.-
-Probabil , azi are balet. - zic aprinzandu-mi alta tigara .-
-Cand ai de gand sa te lasi de fumat ?Nu iti face bine... - imi zice incercad sa ma faca sa ma las.-
-Ma voi lasa cand imi voi intalni iubirea , adica : niciodata ! - ii spun si sting tigara, apoi plec spre apartamentul meu.-
*** Buna si scuze ! Imi pare rau ca nu am postat de mult .... Dar am si un motiv : lenea :)).... @brightsweetangelm-a convins si .....pam pam ! :D ... Stiu ca e scurt , dar ma voi revansa ... ^.^ Kisses :****
CITEȘTI
The photo that changed everything
Novela JuvenilRenee, o fata care se apropie de varsta majoratrului, îl întâlnește pe Edward. Iubirea lor adolescentină le va pătrunde în suflet, iar inima va uita de necazuri și amintiri neplăcute. Dar până când ? Până când va ține această iubire? Cât ține iub...