Edward's P.O.V.
-Ed, ai un foc ? -ma intreaba Derek, iubitul lui Jenny; mi se pare un pampalau care cauta atentie, atat, dar oarecum , prietena mea tine la el , asa ca trebuie sa il indur.
-Nu am.- zic, uitandu-ma la oameni cum treceau pe strada. Sunt pe o cladire cu 8 etaje, cu gandul la ea.
-Lume, lume ! Edward Petrov nu are bricheta la el ! Stai, de ce nu ai bricheta ? Defapt mai bine intreb daca ai tigarile la tine ? - ma intreaba Jenny ,iar eu bag mana in buzunar si ...nimic. Unde imi sunt tigarile ? Verific toate buzunarele, dar nimic.
-Probabil le-am uitat in apartament sau poate mi le-ai luat tu. - zic , gandindu-ma ca minunata colega de apartament mi-a luat tigarile ca sa ma prosteasca si sa renunt la fumat.
-Oricat as vrea sa iti iau tigarile si sa le dau foc in fata ta, nu le-am luat eu. Iar mai mult ca sigur in apartament nu sunt pentru ca am facut curat dimineata. - spune in timp ce eu ma mai controlam inca o data prin buznare.
-Eh, ma duc sa imi iau acum . Pa . - zic si plec fara sa ma mai uit la ''porumbei''.
Jenny si Derek nu au niciun viitor de niciun fel . Jenny stie asta, dar nu face nimic. Stie ca pampalaul asta nu e iubirea vietii ei, dar mi-a spun acum ceva timp ca vrea sa cunoasca cat mai multe tipuri de baieti. Chiar nu vad rostul chestiei de a intalni mai multe pesoane. Adica, cu ce te ajuta ? Vei avea experienta ? La ce ? La actuali, fosti, foste ... ?
Cand voi intalni ''acea'' fata voi simti si eu ce au simtit bunicii mei , parintii mei . Dragostea. Acum ca stau si ma gandesc , oare unde e ea acum ? Oare cum arata ? Oare cum ii e sufletul?
La ce lucruri ma pot gandi si eu...Zici ca sunt Romeo. Bine, nici un Casanova nu sunt. Pana acum am avut doar o relatie, care a durat 1 an.
Fac la stanga si ma izbesc intr-o fata. Oops...
-Nu te uiti pe unde mergi ?! - spune fata stand in genunchi, culegand fructele de pe jos.-
-Nu te-am vazut. Scuze. - zic si ma aplec sa o ajut.-
-Sper ca imi vezi fructele , daca nu m-ai vazut pe mine ! - spune si se ridica , luand plasele.-
Da sa plece, iar eu deabia acum mi-am dat seama cine e .
-Renee !- spun iar ea se intoarce repede.-
-Edward. Fix pe cine cautam ... Stii, mi-a fost dor de tine. Vrei sa iesim ?- spune zambind.-
-Da ! Si mie de tine ...- spun facand un pas in fata, luand-o de mana.-
-Ce? Edward ...Hei ! Esti ok ? Ce tot zici acolo ? Esti beat cumva ? - se uita la mine , fluturandu-si mana libera prin fata mea.-
-Ce ? - ii dau drumul mainii si fac doi pasi in spate si plec.-
Ce m-a apucat ? Chiar ca imi lipsesc tigarile. Defapt, cred ca e timpul sa incerc ceva mai tare,iar . N-am mai luat de cateva luni... LSD. Tin minte ca am fost intr-un club si acolo era tipul asta, Derek. El mi-a dat , iar eu fiind pierdut in gandurile despartirii de fosta, am luat. Nu mai stiu cat am stat prin club si ce am facut, dar retin ca Jenny m-a dus acasa si m-a ingrijit cum a stiut ea mai bine : m-a impins in dus si a dat drumul la apa rece. Ahhh! Mi se face pielea de gaina numai cand ma gandesc ce rece era apa aia. De data asta sper sa nu mai ma dea in gat cineva si sa vina dupa mine. Azi voi fi doar eu si cu mine.
E aproape 15, iar clubul se deschide la 16. Ce sa fac oare ? Sa astept ? Ma asez pe un gard de caramida si imi scot telefonul. Am un apel de la Renee. De ce m-a sunat? Si de unde are numarul meu? Mai bine o apelez . Sau nu . O las pe ea sa mai sune. Daca e ceva important va mai suna. Intru in agenda si ii pun numarul la favorite , iar in urmatorul moment numele ei apare pe ecran.
CITEȘTI
The photo that changed everything
Novela JuvenilRenee, o fata care se apropie de varsta majoratrului, îl întâlnește pe Edward. Iubirea lor adolescentină le va pătrunde în suflet, iar inima va uita de necazuri și amintiri neplăcute. Dar până când ? Până când va ține această iubire? Cât ține iub...