Extra (Warning ⚠️)

31.1K 260 8
                                    

#unicode

Extra!!!

After 2 years later...

အဂ္ဂ ရဲ့ GA construction ဟာပြန်လည်ခေါင်းမထောင်နိုင်တော့ပေမဲ့ Barbie ရဲ့ "Roxy" Hotel ကတော့တကယ်အောင်မြင်လာခဲ့ပါတယ်.. အဲဒါကလည်းအဂ္ဂရဲ့ကြိုးပမ်းမှုတွေအများကြီးကြောင့်ဆိုတာအသေအချာပါပဲ.. မြို့ငယ်တွေမှာလည်းအခွဲတွေအများကြီးဖွင့်နိုင်ခဲ့ပြီးရုံးပိုင်းကို barbie ကဦးစီးကာ ဟိုတယ်ရဲ့ပိုင်ရှင်နာမည်ကိုတော့အဂ္ဂနာမည်ပြောင်းခဲ့ပါတယ်.. သူဟာတစ်ချိန်ကသူမအပေါ်အမှားတွေကျူးလွန်ခဲ့ပေမဲ့အခုချိန်မှာတော့သူမတို့သားအမိကိုအရင်ကထက်ပိုဂရုစိုက်ပြီးချစ်တာတွေ့တော့သူမနေ့တိုင်းလိုလိုစိတ်ချမ်းသာရပါတယ်..

နေသာတဲ့ရက်တစ်ရက်မှာပေါ့...
နွေဦးနဲ့ Myte က သူမတို့သားလေးကိုချီထားပြီးသူမတို့နှစ်ယောက်ကိုလက်လှမ်းပြနေတယ်...
အေးအေးဆေးဆေးပျော်ခဲ့ကြဟေ့..
ဒီပေါက်စလေးကိုငါတို့တာဝန်ထား ကြားလား?
အေးပါဟာ ကျေးဇူးနော် သွားပြီ...တာ့တာ

တကယ်တော့သူမနဲ့အဂ္ဂတို့နှစ်ယောက်ကလေးကိုအပ်ထားခဲ့ပြီးမထွက်လိုက်ရတဲ့ honeymoon ခရီးထွက်ခဲ့ကြတာပါ..
သူတို့ဦးတည်ရာနေရာကတော့ Maldives ပေါ့..
အကောင်းဆုံး Fotel (floating hotel) ကိုလည်း booking ချိတ်ထားပြီးပြီမို့ရောက်တာနဲ့အပန်းဖြေရုံပါပဲ..
Barbie စိတ်တွေတကယ်လှုပ်ရှားနေတယ်.. သူနဲ့ပြန်အဆင်ပြေပြီးနောက်ပိုင်းနှစ်ယောက်တည်းသွားတဲ့ပထမဆုံးခရီးလည်းဖြစ်တာကြောင့်ပေါ့..
လေယာဉ်ပေါ်ကကျွေးတဲ့မုန့်တွေကကောင်းလွန်းလို့ barbie အပီကြိတ်ခဲ့တယ်.. သူမဟာကလေးအမေတစ်ယောက် ဟိုတယ်လုပ်ငန်းကြီးကိုဦးစီးနေသူတစ်ယောက်ဖြစ်နေပေမဲ့လို့ အဂ္ဂရှေ့ရောက်ရင်တော့တကယ့်ကလေးလေးလိုပါပဲ.. သူ့ရင်ခွင်ထဲခေါင်းထိုးထည့်ရင်ခရီးစဉ်တစ်လျှောက်ကပ်ချွဲကာလိုက်ပါလာခဲ့တယ်..
နောက်ဆုံးတော့သူတို့ရောက်သွားခဲ့ပါပြီ.. airport မှာ ဟိုတယ်ကကားလာကြိုပေးပြီးဟိုတယ်ဆီဦးတည်ခဲ့ကြတယ်..
ကားပေါ်ကဆင်းဆင်းချင်းရှူလိုက်ရတဲ့လေကသူမတို့အပန်းဖြေခရီးထွက်လာတယ်ဆိုတာကိုသက်သေပြနေသလိုပဲ.. ကြည်လင်နေတဲ့ရေရယ် ဘန်ဂလိုအဖြူရောင်လေးတွေရယ်ကတကယ်လှတယ်.. မလာခင်ကတည်းကဓာတ်ပုံတွေလိုက်ကြည့်ထားပြီးပေမဲ့လို့တကယ်အပြင်မှာတွေ့ရပြန်တော့ခံစားချက်ကလုံးဝမတူဘူး..
သူမတို့နေရမဲ့ဘန်ဂလိုကိုဟိုတယ်ဝန်ထမ်းကလိုက်ပြပေးပြီးပြန်ထွက်သွားတယ်... အခန်းတွေကလည်းတကယ်ကိုအမိုက်စားပါပဲ.. ဖန်နံရံတွေကာထားတဲ့ရေချိုးခန်းရယ်၊ စပရိန်မွေ့ယာပေါ်ကနှင်းဆီအနီပွင့်ဖတ်တွေနဲ့ပုံဖော်ထားတဲ့အသည်းပုံရယ်၊ အနီရောင်တောက်တောက် sex chair ရယ်ကသူမတို့ရဲ့ရမ္မက်ကိုနိုးကြွစေတယ်..
ခရီးပန်းလာတာတွေကိုမမှုနိုင်တော့ဘဲPapa ကသူမနှုတ်ခမ်းလေးတွေကိုအနမ်းခြွေလာတော့သူမလည်းအလိုက်သင့်ပြန်ပေးဖြစ်တယ်.. luggage တွေကိုတောင်နေရာမချသေးဘဲသူတို့နှစ်ယောက်အချစ်ခရီးဆက်ကြတယ်.. သူမရဲ့ဦးခေါင်းကိုနမ်းလိုက်၊ မျက်နှာနေရာအနှံ့ကိုနမ်းလိုက်နဲ့Papa တစ်ယောက်အရမ်းကိုအလုပ်ရှုပ်နေပါတယ်... ဒီလိုလွတ်လပ်မှုမျိုးမရတာကြာပြီမို့ရတုန်းရခိုက်ခရီးပြင်းနှင်ရပေမည်..
နမ်းနေရင်းနဲ့မှသူမဝတ်ထားတဲ့အနွေးထည်ကိုချွတ်ထုတ်ပစ်သည်.. ဆွယ်တာအသားကပ်အင်္ကျီပေါ်မှသူမရဲ့ရင်သားအိအိတင်းတင်းကိုဆုပ်နယ်ရင်း လည်တိုင်တစ်လျှောက်ခပ်ကြမ်းကြမ်းအနမ်းပေးသည်.. barbie ကလည်းအရမ်းတွေfeel တက်နေပြီမို့လက်တစ်ဖက်ကသူကိုအတင်းဖက်ကာနောက်တစ်ဖက်ကလည်းသူ့ဟာကိုဘောင်းဘီအပေါ်မှကိုင်သည်.. သို့သော်သူ့ဘောင်းဘီကထူသည်မို့သူမ အားမရဖြစ်လာကာ ဘောင်းဘီခါးပတ်ကိုဖြုတ်ရင်းဆွဲချွတ်ပစ်လိုက်သည်.. ဘောင်းဘီကိုချွတ်လိုက်တော့သူ့ညီလေး၏ရုန်းကန်မှုကိုအတွင်းခံဝတ်ထားလျက်ပင်မြင်နေရသည်.. သူမဒူးထောက်ထိုင်ချလိုက်ကာအတွင်းခံကိုမချွတ်သေးဘဲအပေါ်မှမထိတထိအနမ်းပေးလိုက် လက်ကလည်းညစ်လိုက်လုပ်သည်.. သူစိတ်မရမ်းကြွလာပြီမှန်းသိတော့မှ boxer ကိုချွတ်ထုတ်လိုကိသောအခါ ကြီးမားသည့်မာတောင်တောင်အတံရှည်ကြီးကသူမနှုတ်ခမ်းဝသို့အခန့်သင့်ရောက်လာသည်.. လခြမ်းကွေးသဏ္ဌာန်အပြုံးတစ်ခုကိုသူမဖန်တီးလိုက်ပြီးသူ့အချောင်းကြီးကို ကျွမ်းကျင်ပိုင်နိုင်စွာ စုပ်ပါတော့သည်.. ကြီးလွန်းသဖြင့်အထဲမဝင်နိုင်သည်ကိုအတင်းအာခေါင်ထောက်သည်အထိထိုးသွင်းကာသူမသေချာပြုစုပေးရှာသည်.. အဂ္ဂကလည်း feel တွေအရမ်းတက်ကာ သူမဆံပင်ရှည်တွေကိုနောက်မှစုကိုင်လိုက် သူ့ဟာကိုလည်းသူမပါးစပ်ထဲရှေ့တိုးနောက်ဆုတ်လုပ်ကာ fuck သည်.. အချောင်းတစ်ချောင်းလုံးတံတွေးတွေစိုရွှဲအောင်လျက်ကာ ထိပ်ဖူးကိုလည်းလျှာနှင့်ကလိပေးတော့အဂ္ဂညီးသံများနှင့်ထွန့်ထွန့်လူးနေပါတော့သည်.. ဘောများကိုလည်းလျက်လိုက် ပါးစပ်မှထုတ်ပြီးလက်နှင့်ပြုစုပေးလိုက်နှင့်သူမသည်တကယ့်pro တစ်ယောက်လိုကိုပင်ဖြစ်နေသည်..နာရီဝက်လောက်ကုန်ပြီးတဲ့နောက်မှာတော့အဂ္ဂ penis ကြီးဆီမှအဖြူရောင်အရည်ပျစ်ပျစ်များပန်းထွက်လာပါတော့သည်.. ထိုအရည်များကို barbie ကပါးစပ်နှင့်ခံထားသော်လည်းမျက်နှာအနှံ့ပေကျံကုန်သည်.. ဒါကိုသူမကလက်နဲ့ယူကာစုပ်သောက်လိုက်ပါသည်.. သူ့သုတ်ရည်အရသာကိုသူမတကယ်နှစ်သက်ပါ၏
အဂ္ဂအချောင်းကြီးပျော့သွားချိန်မှာတော့ barbie အလှည့်ရောက်လာပါတော့သည်.. sex chair ပေါ်တွင်သူမကိုထိုင်စေကာအဝတ်တွေအကုန်ချွတ်ထုတ်ပစ်လိုက်သည်.. သူမ၏သွယ်လျသောခြေတံရှည်နှစ်ခုအားဘေးနှစ်ဖက်ကိုကားလိုက်သောအခါ ပန်းနုရောင်သမ်းနေသည့် ချစ်စရာပိပိကလေးပေါ်လာသည်.. ပိပိအမွှေးတွေကိုရှေ့ပတ်ကမှဆိုင်သွားပြီး waxing လုပ်ထားသည်မို့ပိပိကလေးကအမွှေးကင်းမဲ့၍ပြောင်ရှင်းနေသည်.. ပိပိအဝရှိအရည်ကြည်အချို့ကအဂ္ဂကိုသူတို့ကိုလာစားပါဟုခေါ်နေသယောင်ပင်.. သူလျှာထိပ်ကလေးနှင့်အစိရှိရာကိုကလိလိုက်သည်.. ထိုတစ်ချက်နှင့်ပင်သူမထွန့်ထွန့်လူးသွားသည်.. ဘေးနှုတ်ခမ်းသားနှစ်ခုကို ခမ်းကြမ်းကြမ်း စုတ်ဆွဲပစ်လိုက်ပြီး အပေါက်ကလေးကိုလည်းလျှာနှင့်ထိုးကလော်ပေးလိုက်တော့ barbie တို့အပြတ်ညည်းတော့သည်.. လျှာအပြားလိုက်ဖြင့်အပေါ်အောက်လျက်လိုက်၊ နှာခေါင်းထိပ်ကလေးနှင့်ကလိလိုက်၊ အပေါက်ကလေးကိုထိုးမွှေလိုက်နှင့် လက်တွေကလည်းသူမဗိုက်နှင့်ပေါင်အနှံ့ပွတ်သတ်ပေးနေသည်.. ညည်းသံဆူညံစွာနှင့် အဂ္ဂ၏ကျွမ်းကျင်မှုကြောင့်သိပ်မကြာခင်မှာပဲသူမအရည်တွေစီးထွက်လာပါသည်..
အဂ္ဂ၏အချောင်းကြီးအားအရင်ကထက်နှစ်ဆလောက်တောင်နေပြီဖြစ်၍ babies ပိပိအပေါက်ထဲသို့တိုးဝင်ရန်အဆင်သင့်ဖြစ်နေပေပြီ.. သူမတို့နှုတ်ခမ်းချင်းခဏအနမ်းဖလှယ်ကာ fuck ရန်ပြင်တော့သည်...
ခုနကအရည်တွေကြောင့်အဂ္ဂ၏ အချောင်းရှည်ကြီးမှာ barbie အပေါက်ထဲသို့ရှောရှောရှူရှူဝင်သွားသည်.. ကလေးမွေးထားပြီးပေမဲ့သူမအပေါက်ကားကျဉ်းဆဲကျဉ်းမြဲဖြစ်သည်.. စည်းချက်မှန်မှန်နှင့်ရှေ့တိုးနောက်ဆုတ်ဖြည်းဖြည်းချင်းဆောင့်သည်..
အားးး... ရက်စ်... အားးးး
အာ.... အာ့... အင်းးးး
အားးးးး... ကောင်းလိုက်တာ... barbie!!!!!
အင်းးး... Papa Papa Papa
Ohhhh.... Shitttt...
မင်းအပေါက်လေးကတင်းကျပ်နေတာပဲကွာ... အားးး.. ကောင်းတယ်... ကောင်းတယ်...
Fuck.... Fuck u!!!

Mine PaPa!Where stories live. Discover now