Part 3

38 4 2
                                    

Un nom rere l'altre. Una noia i un noi sempre alternats. Cada vegada que cridaven a algú a l'Annabeth se li parava el cor per por que li toqués a ella, tot i que tard o d'hora sabia que seria el seu moment.

Una noia va sortir a l'escenari uns instants després de que l'haguessin cridat. Es deia Lily i provenia dels Guaridors. Estava davant del jurat tremolant, esperant el seu decret.

- Honrada!

La noia quasi es desmaia per l'emoció entre mig dels aplaudiments de la seva nova facció i de la seva antiga. Els Honrats eren -en teoria- els més confiables de tot el regne perquè mai serien capaços d'enganyar a ningú.

El següent era un noi anomenat Dylan que venia de la facció de Saviesa. Estava calmat, negant-se a preocupar-se per un resultat que no podia controlar.

- Rebel!

Tots els seus nous companys ho van celebrar. Els Rebels eren una facció semblant als Guardians però més violents, amb una llibertat il·limitada i aparentment sense cap disciplina. Era per molts la seva categoria ideal.

I va anar passant persones i més persones. Algunes eren retornades a la seva facció original però la majoria eren trasplantades a una altre.

-Jake de Rebels!

L'Annabeth va tornar al món real, s'havia perdut entre els seus pensaments, perquè tenia el pressentiment que una cosa important anava a passar.

- Provens de la facció dels Rebels, si o no?- va preguntar una de les noies del jurat que venia d'aquella facció-.

- Sí. -va respondre el noi aguantant-li la mirada-

Els altres components del jurat es van remoure incomodes a la cadira
-Descastat. -va dir la noia intentant ocultar les llàgrimes dels ulls-.

El noi es va quedar en xoc i quan els guàrdies van començar a agafar-lo es va rebel·lar. Cridava de ràbia, pegava cops de puny a tort i al dret, però al cap de poc va desistir d'aquella tàctica. Ara demanava clemència, amb la mateixa intensitat que abans. A l'Annabeth se li va encongir el cor.

Només cada dos anys sortia un Descastat. Era una facció no reconeguda socialment. Hi anaven els que no tenien cap habilitat per fer res. Els expulsaven del regne i havien de viure com animals i un cop a la setmana els deixaven entrar al regne per "mendicar" el que podien. Molt pocs tornaven les primeres setmanes i al final desapareixien com si no haguessin existit.

Al final van aconseguir reduir el noi i se'l van emportar. El jurat, havia recuperat la compostura i van continuar com si no hagués passat res fora de l'habitual, tot i que la noia Rebel continuava amb els ulls envermellits.

- Clarissa dels Guardians!

Era la seva cosina.

- Guardiana!

No l'havien transplantat. Ja només faltaven unes quinze persones.

Va sortir un altre noi  que va anar a parar a Guaridors i una altre noia, que es deia Bianca, que havia anat amb ella a l'escola dels Seleccionats i va acabar a la categoria de la Saviesa.

- Peter de la categoria de la Saviesa

Se li va congelar el cor. Al cap d'uns instants sabria si aconseguiria estar amb el seu millor amic o acabaria en un destí fatal.

- Rebel!

Va respirar, ja tranquil·la, perquè aquella categoria no estava tan malament.

- Annabeth de Guardians!

Una onada d'ansietat i de por la van inundar, deixant pas a una calma. Es va dirigir cap a l'escenari ignorant els mil ulls que sentia sobre seu i es va situar davant del jurat. Va mirar fixament a tots ells, dedicant la mateixa quantitat de temps a cada un. Finalment un noi morè, que era de la categoria dels Honrats va dir:

- Guardiana!

____
la tercera part!! És curta però no tinc molt de temps x escriure i intentaré públicar regularment jsjsj.
p.d. la imatge de la portada del inici del capítol es de pinterest.

The stars are dying Where stories live. Discover now