1

760 56 71
                                    

Yeni kurguyla karşınızdayım. Kitap normal ilerlicek medyalara aldırmayın. Ya da aldıradabilirsiniz? Keyifli okumalar~

______________________________________

Deku'nun ağzından:

Bahçeye çıkmıştım. Gene onu takip ediyordum. Yine Kirishima-kun'la çıkmıştı. O sırada arkamdan birinin seslenmesiyle irkildim,

"Midoriya?"

"Ah, Todoroki-kun. Merhaba."

"Merhaba, neden yanlız dolaşıyorsun?"

"Uh- biraz yanlız kalmak istedim."

"Hm kusura bakma o zaman."

"Hayır hayır önemli değil," ona sıcak bir gülümseme yolladım. O da bana hafifçe gülümsedi. Birlikte yürümeye başladık.

Kacchan'ın ağzından:

Ona baktım. Gülüyordu. O her zamanki ışıldayan mükemmel gülümsemesiyle gene yarım piçin yanındaydı! Bana seslenilmesiyle düşüncelerimden ayrıldım.

"Bakubro? İyi misin?"

"Tch, yok bir şeyim benim."

Bana o sıcak gülümsemesini gönderdi.  Ona bakıp bende gülümseyince bana şaşkınca baktı ve yüzündeki gülümseme büyüdü.

Kiri'nin ağzından:

Bana gülümseyince kendimi şaşkınlıktan alıp ona baktım, "Ne oldu? Aklında farklı bir şey var değil mi?"

"H-ha yok be!"

"Hm pekala," diyip güldü.

"Kes sesini boktan saç!"

Deku'nun ağzından:

Bakışlarım onu buldu. Kirishima-kun'un güldüğünü gördüm. O ise sinirliydi gene ama çok yakınlardı. Birden o sinirli bakışları yumuşadı. Bana da öyle sinirle baksaydı keşke. Nefret dolu bakışlarla değil...

Todoroki-kun'un bana seslenmesiyle sınıfa çıktık. Kısa süre sonra zil çalmasıyla sınıfa herkes doluştu. Ve dinlemediğim derslere kaldığımız yerden devam ettik.

Baku'nun ağzından:

Dersler bittikten sonra yurtlarımıza geçtik. Yanıma gene geldi.

"Kacchan! Nasılsın?"

"Seni görünce daha kötü oldum lanet Deku!"

Deku'nun ağzından:

Neden böyle yapıyor? Ben ona ne yaptım ki? Beni sevmediğini biliyorum.. Ama bunu farklı yollarla yüzüme vurman gerekmiyor. Sen Kirishima-kun'u seviyorsun biliyorum! Ama bu gerçeği vurma yüzüme!

Yüzümdeki gülümseme solunca duyduğum homurdanma onun gözlerinin içine bakmamı sağladı,

"Tch gerizekalı. Yürü git yemeğini ye az sonra başlarsınız."

"Sende gelmiyecek misin?"

"Seni ilgilendirmez!"

Ona cevap vermeden odama çıktım. Ve kendimi yatağa attım gelen telefon sesiyle telefonuma baktım.

"Bize katıl." Gördüğüm mesajla cinlerim tepeme çıktı. Ve yazdım,

"Hayır diyorum baba!"

"Bir gün bize geleceksin sana inanıyorum oğlum."

"Annem böyle olmamı istemezdi!"

"Annen artık yok! Sok bunu kafana! O öldü! Tam 7 yıl önce!"

Ağlayarak telefona bakıyordum. Sikik herif senden nefret ediyorum! Senin lanet yakuza bok çukuruna katılmayacağım!

"Defol."

"Bir gün geliceksin. Ve ben iyi niyetimden seni kabul edeceğim. Merak etme."

Senin olmayan iyi niyetini sikim! Ağlamam şiddetlenmişti. Hiçbir şey yerine değildi. Ve kendini yetersiz hissediyordum. Ellerimi saçıma götürdüğüm sırada kapının açılmasıyla kafamı kaldırıcaktım ki.

Tanıdık kokunun bana sarılmasıyla ağlamaya devam ettim. Teşekkür ederim Todoroki-kun... Yanımda olan tek arkadaşımsın. Teşekkür ederim...

Todo'nun ağzından:

Ya babası üstüne gitti? Ya da Bakugou tersledi? Her türlü gene berbat durumda... Onu böyle görmek içimi acıtıyor! Bu çocuk hiçbir zaman gülemeyecek mi?

Onu sarabildiğim kadar sardığımda sakinleşmeye başladı. Sonuçta ben ne kadar onun yanında olsam bile o da yanımdaydı, benin tek dostumdu o...

Sakinleştiğinde başını kaldırıp bana minnettarca baktığında ona gülümsedim, gelen bildirim sesiyle sınıf gruba baktım ve gördüğüm şey gayet normal ama yanlış anlaşılmaya açık bir şey olsa bile, Özellikle Midoriya için, mimiği değiştirmedim, telefonu yavaşça cebime koydum, Midoriya'ya bakarak gülümsedim.

Bunu göremezdi zaten yeterince hırpalanmıştı. Buna izin veremezdim. Sevdiği çocuk onu önemsemiyor ya da görmüyor olabilir ama ben arkadaşımı önemsiyorum ve görüyorum.

Deku'nun ağzından:

Todoroki-kun ile biraz konuşup sohbet ettikten sonra yatağıma uzanıp telefona baktım. Hmm grupta konuşmuşlar.

Konuşmalara bakınca gördüğüm şeyle gözlerim yeniden doldu...

"Ah Kacchan! Beni neden görmüyorsun!"

Saçlarımı çekiştirerek elimdeki telefona bakıyordum... Sevdiğim çocuğun Kirishima-kun'a sarılışına bakıyordum.

"Sen bana bir kere bile sarılmadın ki..."







~
540 kelime :)

Kırılmış... (Baku×Villaindeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin