26

172 23 7
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Keyifli okumalar~

______________________________________

Kacchan'ın ağzından:

Dekuların evinde durmamızla şaşırdım.

"Ha neden burdayız ki Hisashi-san?"

"Çünkü seninde bir şeyleri görmeni istiyorum. Bunun yeteri kadar farkında olduğunu biliyorum ama bilmeni istiyorum."

Eve girdiğimizde İzuku'nun odasına girdik. Hisashi-san yatağın altından bir defter çıkardı. Gördüğüm şey İzuku'nun günlüğü olunca dondum. Günlüğü bana uzattı,

"O bunu istiyordu. O zamanlar bana demişti. Bir gün bu defter ona ulaşıcak baba demişti. Zaten ilk sayfasını açarsan demek istediğimi anlarsın."

Yutkunarak ilk sayfayı açtım.

Çocukluk arkadaşıma,

Öncelikle bu defter bir gün eline ulaşıcak Kacchan. Ama o zaman ya ben hayatında olmayacağım. Ya da bu hayatta olmayacağım. Bu defterin ne olursa olsun sana ulaşmasını istiyorum. En azından beni anla duygularımı anla istiyorum. Bu yüzden defterime hoşgeldin Kacchan! Hatta hayatıma hoşgeldin.

10 Yaş

Sevgili Günlük,

Bugün annem öldü... Şuan zorla yazıyorum! Üstüne üstlük babamın kucağındaydı ve babamın elinde bıçak vardı! Ben sadece uyuyordum... Babamın bağırışlarını duyunca gittim ama... Üzgünüm daha devam edemeyeceğim. Bildiğim tek bir şey var. O da babamdan nefret ettiğim.

11 yaş

Sevgili Günlük,

Bugün ilk defa Kacchan'dan en ağır dayağımı yedim. Normalde camdan odama girerdim babama gözükmemek için ama bahçede bayılıp kalmışım. Babam buldu beni. Uyandığımda neden bu halde olduğumu sordu biliyor musun? Ona korkarak anlattığımda Kacchan'la konuşacağını dedi. Korkuyla ağlama başlayıp ona yalvardım. Çünkü Kacchan'a bir şey olmasından korktum. Sonuçta ne olursa olsun Kacchan benim ilk ve tek arkadaşım değil mi?

11 yaş

Sevgili Günlük,

Artık yaralarımı babam sarıyor. Her vakit beni böyle görünceki sinrinin arttığını biliyorum ama onu tehdit etmek zorunda kaldım. Evet sevgili günlük, ne olursa olsun çekindiğim babamı tam da bugün tehdit ettim. Gerçi ona hala kızgın ve dargınım ama annemin ölümünden aylar geçmesine rağmen onunla kalmak zorundayım. Elime bıçak aldım ve eğer ona bir şey yaparsan kendimi öldürürüm dedim. Ona da bir şey yapmasından korkuyorum sevgili günlük...

12 yaş

Sevgili Günlük,

Liseye geçtik ve Kacchan beni artık dövmeyi bıraktı sanırım. Arada yakama yapışıyor, itiyor ya da omuz atıyor ama sadece bu kadarı oluyor. Onun dışında her gün benden nefret ettiğini bana dile getiriyor. Ya da beni aşağılama fırsatını kaçırmıyor. Bana tiksintiyle karışık nefret bakışları eksilmiyor. Ama ben çok azda olsa umutluyum. Belki bir gün iyi arkadaş oluruz ha sevgili günlük?

15 yaş

Sevgili Günlük,

Bugün Kacchan'a aşık olduğumu fark ettim! Daha doğrusu Todoroki-kun bunu bana dedi! Ve gerçekten öyleyim. Son zamanlarda onunla konuşurken kızarıp kekeliyorum. Aklımda sürekli o var ve çıkmıyor! Hata biliyor musun bir gün onu düşünürken kalktım! Evet bu çok utanç verici ama kalktım ;-; Neyse daha fazla devam etmicem utandım. Sonra görüşürüz sevgili günlük!

16 yaş

Sevgili Günlük,

Gerçekten çıldırıcam! Her geçen gün onun Kirishima-kun'la yakınlaşmasına göz yumamıyorum! Artık gerçekten sınırıma geldiğim hissediyorum! Ona soğuk yapmaya başladım sevgili günlük. O günden sonra soğuk yapmaya başladım ama bu gene de çok koyuyor!

17 yaş

Sevgili Günlük,

Merhaba, sanırım bu son yazışım. Kaderimi çizdim. Çizeceğimde. Herkesten intikamımı alıcam! Kacchan'dan anneme yapılanlardan. O herifi sevmesem bile ona katılacağım. Elveda günlüğüm. Artık acı çekmeyeceğim. Aksine çektireceğim...

18 yaş

Son satırı okumamla göz yaşlarını tutamayıp ağlamaya başladım. Hisashi-san bana sarıldı ve saçlarıı okşamaya başladı,

"Biliyorum. Bunu yüzüne vurmak için yapmadım Katsuki. Sadece bazı şeyleri görmeni istedim. Bunun gibi," cebinden telefonunu çıkartıp bir video açtı. Bu Deku'nun lisedeki yıllarından?

"Evde yoktum o an."

Gerilerek videoyu açtığımda İzuku birden yatağına vurdu ve ağlamaya başladı. Hüngür hüngür ağlarken adımı sayılmasıyla bende ağlamaya başladım.

"Kacchan beni neden görmüyorsun!"

"Ondan ne farkım vardı!"

"Neden bana nefretle bakıyorsun ben sana ne yaptım!"

Bende ağlayarak bakarken en sonunda sakinleşti ve cenin pozisyonunda yatağa yatıp gözlerini kapadı. O an video bitti.

"Bu sadece bir örnekti. Seni seviyorum Katsuki, seninle bir sıkıntım yok. Dediğim gibi amacım yüzüne vurmakta değildi. Ama lütfen birbirinizden ayrılmayın. Bunu iyi düşün. Artık çocuk değilsiniz. Eğer gerçekten onunla olucaksan yanında dur. Çünkü bu yol çok engebeli. Onun artık senin tarafından üzülmesini istemiyorum. O yüzden soruyorum. Ciddi misin değil misin?"

Yaşlı gözlerimle bakarken konuştum, "Ciddiyim! Onu bırakıcak değilim Hisashi-san! Evet ona bok gibi davrandım! Ama bu gururuma yediremediğim aşkım yüzündendi. Ona olan sevgim yüzündendi."

Hisashi-san gülümsedi ve bana sarıldı. Sarılışına karşılık verirken konuştu, "Hadi artık gidelim. Seninki merkatan kudurmuştur."








~
682 kelime ❤︎

Kırılmış... (Baku×Villaindeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin