5

334 41 11
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın. İşkence ve şiddet var!
Keyifli okumalar <3

______________________________________

İzuku'nun ağzından:

Akşam olmuştu ve bana verdikleri odanın yatağında uzanıyordum. Psikolojim kesinlikle iyi değildi. Kapının çalmasıyla başımı kaldırdım,

"Hm!?"

"Kalk artık."

"İstemiyorum."

"Seninle cidden işimiz var. Kalk hadi. Her psikolojin çöktüğünde böyle olucaksan çok sıkıntı olur."

"Sesini keser misin bir? İlerisi, eğitim! Daha yeni geldim. Başımı şişirip duruyorsun!"

Chisaki-san sinirle gelip saçımı tutarak beni kendine yaklaştırdı.

"Ah!" Ellerimle saçımda olan ellerini tuttum.

"Beni iyi dinle! Burdaki olaylar bir çocuk oyuncağı değil! Bir amacın yoksa benim sokuk zamanımı çalma! 4 yılımı ana kuzusu bir velete harcayacak değilim!"

Dediklerine bende sinirlendiğim elini tırnaklarımla yırttım. Acıyla mırıldanıp ellerini saçlarımdan çekti, "Şimdi amacın varsa gel. Yoksa siktir git!" Sinirle kapıyı çarparak çıktı.

"Gerizekalı! Saçım acıyor..." elimi kafama götürüp sızlanarak kalktım. Onun peşinden gittim. Beni gördüğünde sırıttı, "Ana kuzusuyum ama pes etmem diyorsun. Güzelmiş."

"Ben ana kuzusu değilim."

"Awww pekala öyle olsun. Şimdilik."

Spor salonuna geldiğimizde karşıma geçti, ellerini açarak bana baktı, "Yumruk at, bir," dediğini yaptığımda bana baktı, "Bütün gücün bu mu?"

"Tekniğe bakacağını düşünerek gelişigüzel bir yumruk atmıştım."

"Evet tekniğin yanlış zaten," elimi tuttu, "gardını bu şekilde alıcaksın. Yumrukların yanken attığın anda düz ve ileriye bakıcak. Kollarını tam aç, her zaman kendinden emin ve dik yumrukların olsun. Şimdi gösterdiklerimi tekrarla."

Tekrarladığımda bana gülümsedi, "Güzel, şimdi sağ, sol yapalım." Sağ, sol yapıp vurduğumda gülümsemesi büyüdü, "Sende cidden ümit var. Sol, sol, sağ."

Biraz daha o şekilde devam ettikten sonra gardını düzenledi, "Şimdi tüm gücünle vur."

"Emin misin?"

Güldü, "Gerçekten çocuk falan mı sandın beni? Ya da senin gibi ana kuzusu?"

Sırıttıp kendimi toparladığımda tüm gücümle yumruk attım. Chisaki-san elini tuttu, "Fena değil." Sırıtmam yüzümde büyürken o da güldü, "Bir ana kuzusuna göre."

Kahkaha atıp bir yumruk geçirdim, "Emin misin?"

"Daha sadece düz yumruğu öğrendin. Kroşe? Alt kroşe? Dirsek? Diz? Ve tekme? Bunları bilmiyorsun. İstersen kaşınma yoksa dövülürsün. Ayrıca daha bunların teknikleri var. O yüzden şansını zorlama."

"Sen nasıl istersen Chisaki-san." Gardımızı yeniden aldığımızda devam ettik.

...

"Güzel gidiyorsun. Azcık dinlenelim beni takip et." Bir şey demeden onu takip ettiğimde gene o bodruma girmemizle gerildim, "Buraya gelmek zorunda mıyız?"

"Sadece otur şuraya," ışığı açıp bana bir koltuk çektiğinde oturdum. Ve karşımda gene bir adamın olduğunu gördüm. Kollarımı koltuğa kelepçeleyince bağırdım, "Ne yapıyorsun!"

"İzliceksin."

"H-hayır!"

"İyi sana da yapabilirim. Nasıl olsa savunmasızsın."

"Hah! Bunu yapamazsın."

"Emin misin?" Elinde bıçakla gelip acımadan elime batırdığında çığlığı basmıştım. "Yapamaz mıymışım?" Acıyla yüzümü buruştururken elimden akan kanlara baktım.

"Cevap ver!"

"Y-yapabilirsin..."

"Güzel şimdi izle o zaman." Adama doğru yöneldiğinde ona baktı, "Şimdi başlamadan önce konuşalım? Kimsin sen!?"

Adama cevap vermediğinde Chisaki-san sırıtttı, "Cevap vermicek misin? Tamam," eline kerpeteni alıp adamın tırnaklarında birini söktüğünde adam çığlık attı. Korkmuş gözlerle adama bakıyordum.

"Kimsin sen?" adam gene sustuğunda bir tırnağını daha çekmesiyle çığlık attı. "Her sustuğunda bir tırnağın gidicek ona göre konuş derim."

Adam dişini sıkarak konuştu, "Öldür beni. Çünkü konuşmayacağım boşa zaman kaybetme."

Chisaki-san güldü, "Seni öldürmek sana ödül olurdu aptal." Bir tırnağını daha çektiğinde adam yine olduğu gibi bağırdı...








~
500 kelime ❤︎

Kırılmış... (Baku×Villaindeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin