1 fejezet

1.3K 79 31
                                    

A szobámban ültem egy budapesti puccos hotelben, miközben párommal, Louisval, messengereztem. A világkörüli túrnémon vagyok ezért most nem láthatom. Nagyon hiányzik. Mondtam a menedzseremnek, hogy Lou annyira kicsi, hogy egy gitártokban elfér és ráadásul nem is vennék észre a rajongók, de nem jöhetett.

Elköszöntem tőle, mert félórán belül találkozom a miniszterelnőkkel és végre megcsillogtathatom a magyar tudásom. Elkezdtem készülődni. Természetesen fúl Guccit vettem fel. Jól akartam kinézni.

A  hotel aulájába kísért a testőröm, ahol egy nálam vagy harminc évvel idősebb, már őszülő hajú férfi várt. Amint megláttam megindult bennem valami. Ilyet még sosem éreztem. Még Louisval sem. Rám nézzett azokkal a gyönyörű szemeivel.

- Hello, Orbán Viktor vagyok. A demokratikusan megválasztott miniszter elnök.- szólt hozzám. mély hangja olyan szexin szólt. Éreztem valamit a nadrágomban. Ez nem történ het most itt. Nem előtte.

- Üdvözlöm uram! Harry Styles vagyok.- feleltem. Próbáltam magabiztosnak tűnni, de elvesztem. Elveszem a szemeiben.

- Nyugodtan tegezz és szólíts Viktornak! Már sokat hallottam rólad.- mondta, majd közelebb hajolt. Jó volt magamhoz közel érezni. Igaz, hogy csak egy perce ismerem.- Nagyon nagy rajongód vagyok. Azt mondanám a legnagyobb.- amint ezt mondta boldogság öntött el.

- Ott leszel az esti koncertemen.- kérdeztem kicsit flörtölve.

- A világért ki nem hagynám.- vágta rá lelkesen.

- Jöhetnél majd az öltözőmhöz is.- gyűjtöttem önbizalmat- Dumcsizni ;).

Harry Styles x Orbán Viktor ffWhere stories live. Discover now