2 fejezet

1.6K 62 80
                                    

Itt van a következő fejezet. Elején szeretnék szólni, hogy ez a fejezet tartalmaz szex jelenetet, tehát csak saját felelőségre! Ja és még életemben nem írtam ilyet. Hogy ha rossz lesz, bocsi.

Nagyon izgatott voltam a koncert miatt. Főleg azért, mert ő is ott lesz. Azt akarom, hogy különleges legyen ez a koncert. Nem mintha nem lenne minden koncertem különleges, de ez más lesz.  Valami szexit kell fel vannem. Arra gondoltam, hogy egy bőrszerkót veszek, póló nélkül, hogy kilátszódjon a pillangó tetoválásom.

A rajongóim újjongása töltöte be az arénát. A hangzavar csak nőtt, amikor a szinpadra léptem. Akkor láttam meg az elsősorban őt. Azok a gyönyörű szemei és ezüstös ősz haja. Ott volt. Test őrök voltak mind két oldalán, hogy ne essen baja.

- Helló Budapest!- kiáltottam amikor lecsendesedett a tömeg. Erre újra hangos taps vihar és sikongatás indult el.- Ez egy nagyon különleges show a számomra.- mondom magyarul, mire mindenki meglepődik. Nem sejtették, hogy beszélek magyarul. Szinte biztos vagyok benne, hogy a rajongóim 80%-a elfog kezdeni magyart tanulni. Azok a kis szarosok mindent lemásolnak amit csinalol. De attól még szeretem őket.

Az első szám amit játszok az a Golden. Louisról írtam, de inkább emlékeztet Viktorra. A Sweet Creatureközben végig  szemkontaktust tartottunk. Direkt énekeltem a Medicint is. Végig a mikrofon álványnak dörgöltem magam és őt néztem. Fel akartam izgatni. Nem tudom, hogy sikerülte, de sikerült felállítanom férfiasságom.

***

A koncert után backstageben találkoztam Viktorral az öltözőmben. Intett a biztonságiaknak, hogy hagyjanak magunkra minket. Miután kimentek bezárja kulcsra az ajtót, majd közelebb lépett hozzám és durván megcsókolt és leültet a kanapéra, majd elkezdi cirógatni az arcomat.

- Ügyes voltál, Babyboy.- mondja, majd lágyabban hozzáteszi- Ugye szólíthatlak Babyboynak?

- Szólíthatsz bárminek- sóhajtom. A mutató és közéső ujja a szájamba csúszik, én meg elkezdem szopni.

- Vegyük le ezt a kényelmetlen bőrzakót.- kiveszi a kezét a számból és elkezdi el lehámozni rólam, majd a nadrágomat segít levenni. Így csak a boxeremben vagyok, de még mindig a  kanapén ülök, ő pedig előttem áll.

Lehúzza a sliccét, kicsatolta az övét, kigombolta a nadrágát, majd letolta az alsójával együtt, így elővéve a méretes szerszámát.

- Szopj le!- hozta közel az arcomhoz. Először csak végig nyaltam, majd a makkját keztem körbe körbe nyalogatni, mire felnyögött. Ez nagyon fel izgatott. Beljebb engedtem a számba és keményen szopni kezdtem. Néhányszor felnyögött, majd megragadta a hajamat erősen és a számat kezdte baszni, mire öklendezni kezdtem, de nem bántam.

Már könnyek kezdtek gyűlni a szememben amaikor kihúzódott. A nyálam csöpögött a farkáról. Gyorsan
levette a ruháit. Majd megragadta a nyakkendőjét.

- Állj fel és rakd hátra a kezeidet!- tettem amit mondott. A nyakkendővel összekötötte kezeimet.- Feküdj a kanapéra a hátadra.- lefeküdtem az ágyra. Csípőm megemelkedett hátam mögötti kezeimtől.

A lábaim közé mászott és a boxerben lévő merevedésemet kezdte csókolgatni, mire felnyögtem. Azt akartam, hogy végre bennem legyen.

- Ahh... Akhar.. lak- nyögöm. A levegőbe.

- Mit akarsz Babyboy?- néz rám.

- Aazth, hogy benhem legyéhl.- nem bírtam normálisan beszélni a nyögésektől. Annyira elvette az eszemet.

Perverz mosolyra húzza a száját, majd elkezdi lehúzni az alsógatyámat. Miután lekerültrólam az alsó, és anyaszült meztelen vagyok, két ujját a seglyukamba csúsztatja és ki-be mozgatni kezdi, amitől nyögnöm kell. Hamar bekerül a harmadik is.

- A farkadat akarom.- szólalok meg két nyögés közt.

- Mennyire akaratos ma valaki.- húzza ki az ujjait és közelebb jön hozzám, majd lassan belém hatol. Nem vár, egyből elkezd mozogni, miközben apró csókokkal hinti be a testemet. Nagy mérete jó érzés volt bennem és már elakartam menni.

- Had menyek el, kérlek- nyöszörgöm.

- Menyj el szépségem.- feleli. Megkönnyebbülve megyek el. Spermám a hasamra spriccel, összepiszkolva a pillangótetoválást. Ekkor érzem meg magamban az ő meleg élvezetét.

Harry Styles x Orbán Viktor ffWhere stories live. Discover now