5 fejezet

677 45 19
                                    

Szolgálati közlemény: az előző fejezet végén eredetileg azt írtam, hogy néhány nap múlva ment Budapestre. Én ezt kijavítottam néhány hétre, mert az jobban stimmel a történettel.

Amikor leszállt a gépem Budapesten egy fekete autó várt rám, amivel elvittek a parlamentbe és egy irodába kísértek. Ott ált ő, a csodálatos Orbán Viktor, a magyarok királya. Amint az őr elment oda rohantam Viktorhoz és átöleltem, majd durván megcsókoltam.

- Hiányoztál.- mondtam, miután elszakadtak ajkaink egymástól.

- Te is nekem Bébi.- suttaogta, ahogy belesimított a fürtjeimbe, majd adott egy puszit az orrom hegyére.- Gyere, menjünk.- fogta meg a kezem.

Amint beléptünk egy tündér röppent elém.

- Szia, Cherry vagyok.- mosolygott rám. Nagyon aranyos mosolya volt, amire az ember ránézett, már is megkedvelte a tündért. Nem hinném, hogy létezzett olyan ember, aki ne szerette volna.

- Szia Cherry, én Harry vagyok.- vigyorodtam el én is. Tetszett a neve. Nekem is van egy ilyen számom, amit még anno Coucouról írtam. Ha a világ tudná, hogy nem is szerettem, csak egy állca volt arra, hogy leplezze kapcsolatát Olivia Wilde-del. Az se tartott túl sokáig, mert úgy hallottam Oliva most Louis kutyasétáltatójával kufircol.

- Gyere szivem, mennyünk be az irodámba.- tolt el Viktor. 

Amikor beértünk az irodájába letolt a kanapéra, majd szenvedélyesen megcsókolt. Tudom mit gondoltok, utánna lekerült rólunk a ruha, satöbbi, satöbbi. De nem. Most megálltunk a csókolózásnál. Amint elfogyott a levegőnk elhúzódtunk egymástól és leült mellém, majd megszólalt.

- Tudom, hogy mostanában nem érzed annyira jól magad, ezért szereztem időpontot neked az ország egyik legjobb orvosához.- simított bele a hajamba.- Mindjárt itt lesz. Nyugi, bent maradok veled a vizsgálat alatt.

- Köszönöm.- adtam apró csókot az ajkaira.

A doki csak ugyan hamarosan belépett a szobába. Megvizsgált, majd vér és vizelet mintát vett. Azt mondta délutánra meglesznek az eredmények. Miután kiment ketten mardtunk. Kicsit kellemetlenül éreztem magam. Nem azért, mert egyedül voltam Viktorral, hame azért mert ekkora aggájt okozott neki az, hogy én rosszul lettem. Hogy őszinte legyek, most se voltam valami jól. A gyomrom kavargott.

- Úgy érzem rosszul leszek.- szólaltam meg. Egyből megragadta az Amerika kapitányos kukáját és az állam alá tartotta. Egyből kidobtam a taccsot. Sokáig öklendeztem, mire kijött minden.

- Szegény babám.- adott puszit a homlokom ra.- Jobb lenne ha lefeküdnél pihenni. Szólok, ha meglesznek az eredmények.- azzal gyengéden lehelyezett a kanapéra, a fejem alá tett egy párnát, és betakart. Már csak percek kérdése volt, és elnyomott az álom. Megint én vagyok ott Viktorral. Egy családként, gyerekekkel. Azt ígéri, mindig megvédi a családunkat.

- Babyboy, ébredj!- cirógatta valaki az arcomat. Egyből tudom ki az. Csak egy valaki szólít Babyboynak. Amint kinyitottam a szemeim szemben találtam magam szerelmemmel.- Itt van az orvos jelentése.

Mintha hideg vízzel öntöttek volna le, fel voltam teljesen ébredve.

- Mit ír?- kíváncsiskodtam. Tudni akartam mi van velem, de arra, amit az után mondott nem számítottam.

- Terhes vagy.- nézett vidáman a szemembe. Nem, az nem lehet.- Egy hónapos.- de. mégis lehet, hiszen körül belül egy hónapja feküdtünk le a koncert után. De kb egy hónapja szeretkeztem Louisval is. Bár az övé nem lehetett. Már évek óta próbálkoztunk és soha nem jött össze tehán Magyarország miniszter elnöke gyermekem apja.

Harry Styles x Orbán Viktor ffWhere stories live. Discover now