Ben yine kafamı sıraya gömmüş ve derin düşüncelere dalmışken masanın üzerine birinin oturduğunu hissettim. Daha sonra kafamı kaldırıp bu kişinin kim olduğuna baktığımda önce bu gördüğüm şeyin benim bir hayal ürünüm olduğunu düşünerek ona baktım ama o karşımda duruyordu hemen bu şoku atlattım ve gözlerimi yüzünde gezdirmeye başlanıştım ki söze girdi"Buralarda hayallerini kaybetmiş bir kız olduğunu söylediler" daha sonra o güzel yüzüne sıcak bir gülümsene yayıldı. Bende gülümsediğimi umarak ona bir tepki verdim. Daha sonra köşede bizi izleyen kız grubunu göstererek " Bu kızlar beni çok bunaltıyorlar ve sanırım dertleşecek birine ihtiyacım var" dedi ve yüzüne anlam veremediğim muzip bir tavır yerleştirdi. Onunla konuşmak benim canıma minnetti. Şu an içimde havai fişeklet patlıyor Burak beni farketmişti ve konuşmak için yanıma gelmişti. Bu inanılmaz bir duyguydu. Yine de kendimden taviz vermemeye çalışarak onunla konuşmak için ilk adımı attım.Ben de yüzüme onun ki gibi muzip bir ifade yerleştirdim ve söze girdim. " Acaba bu beyfendiye nasıl yardım edebiliriz?" dedim ve düşünüyormuş gibi yaparak başımı yana yatırdım. Bu yaptığım karşısında Burak'ın gülümsemesi içimin anlatılamaz bir sevinçle dolmasını sağladı. Burak'ta ilk önce kafasını yatırdı ve düşünüyormuş gibi yaptı ve ardından cevap gecikmedi"Mesela bu beyfendiyle bir kahve içebilirsin" diyince kalbim yerinden çıkıcak zannetsemde hala yerinde duruyordu. İçimden bir ses hemen kabul etmemi söylesede kendimi basitleştirmek istemiyordum. O yüzden şöyle bir cevap verdim" Biraz düşünmem lazım" hafifçe gülümsedim ve ekledim" Yardıma ihtiyacı olan birine yardım etmemek olmaz" gülümsedim. Karşımda duran Burak'ın gülümsediğini de görmek sevincimi katladı ve biraz daha rahatladım.Daha sonra Burak bir teklif sundu." O zaman çıkışta bildiğim bir cafe var oraya gideriz. Ben sana derdimi anlatırım sende çözüm bulmaya çalışırsın" dedi ve gülümseyerek sırasına yöneldi. Bende onaylarcasına kafamı salladım ve gülümsedim içim kıpır kıpırdı. Derslerin bitmesine nasıl sabredecektim? Kafamdaki bütün negatif düşünceleri attım ve bu anın tadını çıkarmaya çalıştım.