Kapitel 9

46 1 0
                                    

~Malins perspektiv~

Nu satt alla i soffan och kollade på världens läskigaste skräckfilm "the grech 4" (stav, inte världens läskigaste men läskig, har sett den).

Efter filmen så bestämde jag att väcka alla och lägga sig, det var bara jag som var vaken. Alla vaknade som tur var.

Jag vaknade av att solskenet lös igenom fönstret så jag gick upp och drog för gardinerna. nu kunde jag somna om men....... det gick inte så jag gick ner och satte mig framför TV:n.

~Oscars perspektiv~

Jag vaknade i sängen men ensam, ensam? Jag skulle kolla om Malin var hos de andra. jag kikade in i Felix och My's rum och där låg de på varandra och hånglade. jag små sprang till Emmas och Omars rum med skratt i halsen. de bara låg och sov så sött och jag kunde inte låta bli att ta ett kort på dem. jag smög vidare till Ogges och Evelyns rum och som tur va var de vakna. "har ni sett Felix och My eller?"
"Nä, har vi missat något?" Sa Evelyn.
"Kom" Evelyn började kika in huvudet i rummet, hon började genast hålla för munnen. Ogge gick istället fram och kikade in. Han började att skratta. jag hyssjade åt honom.

vi gick ner och började fixa frukost och där satt ju Malin. "godmorgon" sa hon
"Godmorgon, vill du hjälpa till med frukosten?" Hon gick upp från soffan och ställde sig framför mig och gav mig en puss på kinden. Jag blev generad. "tack".

"Frukost!"
Felix, My, Omar och Emma kom nerspringandes från trappan. vi satte oss vid bordet och började att äta på sin frukost. "hade ni det mysigt där uppe?"
Felix och My började att rodna. "aaah" svarade Felix. "vi hade tänkt att mysa lite mer så kommer du My?" De dukade av och sprang upp för trappan in i deras rum.

~Felix perspektiv~

Vi svängde in på vårt rum och jag kastade henne i sängen. jag la mig på henne och började att kyssa henne på hennes läppar. jag slickade på hennes underläpp för att få inträde in till hennes mun. hon öppnade genast munnen och jag stack in min tunga i hennes mun. våra tungor började att brottas med varandra. "vill du bli min?" Stönade jag fram. "åh, ja Felix" stönade hon fram. nu är hon äntligen min.

---------------------------------------------
Nu har jag skrivit detta kapitlet två gånger. när jag hade skrivit klart kapitlet så skulle jag trycka på "spara" men det hände någonting så det kom istället en massa annan text😒😔

Men hoppas att ni gillade kapitlet❤️

Gå gärna in på Ellisen1000 s novell
med ~Stockholm?~

bumpis03 s novell med
~Omar and me~

@Moaaxelsson0 s novell med
~livet som en foooer~

Puss på er😘❤️

MALIN FOOOERWhere stories live. Discover now