Kapitel 12

48 2 0
                                    

~Malins perspektiv~

Jag låg och vilade på Oscars mage med ett leende på läpparna. Idag skulle vi bara mysa hela dan (om ni inte kommer ihåg) och det var de jag precis gjorde nu. "du Oscar?"
"Aaa"
"Jag älskar dig"
"Jag älskar dig med"
"Vill du bli min?"
Jag svarade inte utan började att pussa honom på läpparna men gick snart över till hångel. Våra tungor brottades med varandra och våra händer gled överallt på varandras kroppar. han drog av sig sin tröja med ett svep. jag kunde inte låta bli att stirra på hans magrutor. han knäppte upp mina knappar på min skjorta. mina jeans shorts åkte snabbt av och så småningom hans med. Nu låg jag halvnaken på en halvnaken Oscar. han knäppte upp min bh och slängde den någon stans i rummet. Han pillade på min troskant med ett leende på läpparna. han drog långsamt av de och jag drog av hans kalsonger. (gissa vad som hände sen)

Nu låg vi nakna bredvid varandra och flåsade snabbt.
"Tack"
"Tack själv"
"Jag hoppar in i duschen"
"Jag med"
Vi tog handdukar och lindade de runt kroppen. vi klev in i duschen tillsammans och satte på dusch kranen.

Efter vi hade duschat så torkade jag mig och tog på mig body buttern från THE BODY SHOP som luktar hallon.
Jag tog på mig ett par vita shorts och ett rosa pösigt linne. Jag la mig i sängen med en plask. Oscar la sig bredvid mig. Efter ca 10 minuter så hörde jag att Oscar andades tungt, han sov. strax därefter så somnade jag med.

---------------------------------------------

Jag måste få minst 1 röst för att skriva ett nytt kapitel.

MALIN FOOOERWhere stories live. Discover now