Rozdział 3. Sen czy jawa ?

67 5 0
                                    


Robił delikatne kółka językiem na jego skórze , była lekko słona ale to Zachowi nie przeszkadzało, posuwał się w górę powoli po jego klatki piersiowej , wargom ocierając o każde wysklepienie cześć jego ciała ,zahaczył o sutki i  dotarł do szyi , czuł pulsujące żyły pod jego skóra. Bijące serce które zapragnęło wyskoczyć . Podniecało go to. Oddech mu przyśpieszył . Zahaczył o jego rysy i dotarł do ust ,wbił się do ich łapczywie , były miękkie i mokre .Przywarł do niego mocniej całym ciałem , Blue jęknął z rozkoszy prosto w jego usta . Zach wbił się mocniej . Pocałunki początkowo były łapczywe , następnie stopniowo zmieniały się w bardziej namiętne . Zach wędrował rękom po jego ciele górę i dół . Odkrywał każdy część jego ciała , wystającą kość czy delikatność skóry .Starał się delektować ciepłym oddechem i przyjemnym zapachem Blue . Kiedy się od niego odsunął czuł wybrzuszenie w spodniach . Suną się niżej po jego ciele,kiedy dotarł do upragnionego punktu, spojrzał tylko jeszcze na jego błagalnie niebieskie oczy , które aż prosił żeby się nim zajął. Czuł się jak za mgłą . Ręce Blue chwyciły jego włosy , a on powoli zaczął go smakować poruszając głową w górę i dół . Lizał i sał. Chciał żeby Blue poczuł rosz i przyjemność.

- nie przestawaj proszę - jęki Blue oprowadzały do Zacha szaleństwa .Ocierając się o niego.

Czuł jak jego mięśnie się napiją, a jego serce bije coraz szybciej

- Zaccchhh - słyszał w ten cudowny głos wypowiadający jego imię

- Zach !!!- coś było nie tak - szturchanie

- Zach obudź się !!! -Zach powoli otworzył oczy i uświadomił sobie że został wyrwany ze snu .

- Kurwa - wymsknęło mu się cicho, tak żeby jego brat nie słyszał

-Chodź obiecałeś mi dzisiaj kajaki i że zobaczenie triceratopsów na wolności , pamiętasz ? A potem mieliśmy iść jeszcze na zakupy kupić coś rodziną .

- Grayyyy - wyjęczał Zach chowając głowę w poduszkę - jest 7 rano , mamy cały tydzień, mógłbyś mi dać się chociaż raz wyspać

- Proooszeeee

- dobrze już wstaje ale muszę wziąć prysznic

- no dobrze - Gray chwile popatrzał na brata i pobiegł na balkon ,kiedy uświadomił sobie że brat nie wstanie dopóki od nie odejdzie . Zach jeszcze chwile leżał w łóżku zanim wstał , kiedy widział że brat jest zajęty, swoją nową książką i nie zwraca na niego uwagi , wstał. Czuł się bardzo pobudzony nawet za bardzo w pewnych miejscach .

Wstając powoli i idąc pod prysznic, podkręcając ogrzewanie. Syknął lekko, gdy gorąca woda uderzyła go w plecy, opierając się o wciąż chłodne kafelki, ciesząc się kontrastem między nimi, myśląc o śnie, z którego został wyrwany. Zadrżał przy płytkach, sięgając w dół, by zacząć się szarpać, zamykając oczy i wyobrażając sobie siebie z Blue. Miejsca, w których chłopak może go ugryźć. Myślał jak kładzie go na kolanach lub na czworakach albo pochyla się nad stołem, krzesłem i pieprzy go mocno. Nawet przez chwilę wyobrażał sobie, jak zlizuje z niego czekoladę, kiedy on jest przywiązany do kołnierza i na smyczy. podświadomie osuwając się na kolana pod prysznicem, naśladując swoją pozycję we śnie, gdy w kółko mamrotał jego imię .

Spędził czas trochę dłużej pod prysznicem, łapiąc oddech i kąpiąc się. Kiedy wyszedł zobaczył że brata nie ma w pokoju ,wiec ubrał się i wyszedł . Gray wraz z jego ciotka czekali na niego na śniadaniu .

- dobrze że już jesteś , zastawialiśmy się czy w ogóle masz zamiar zejść na śniadanie ? - powiedziała ciocia

- trochę mi zeszło - nie patrzał na ciocie i brata nie zwracał zbytnio na nich uwagi . Myślał o śnie i o tym że spuścił się pod prysznicem myśląc o tym chłopaku . ,, Co pardwa podobali mu się faceci , uważał że są przystojni ale rzadko miał wrażenie, że ktoś mu się podoba z wzajemnością , a kiedy myślał o Blue odbierał takie wrażenie . Jeszcze rapem dwa dni temu całował się ze swoją dziewczyną , pieprzył się z nią na poprzedniej imprezie . Cieszył się że od niej odpocznie ,nawet liczył na jakiś numerek podczas tego wyjazdu , z jakąś śliczną dziewczyna , która przytuli podczas krwawego zjadania przez Tireksa swojego jedzenia , ale nie o chłopaku . Blue był przestroiny . Ale jak poznać czy on tak samo jest zainteresowany nim . Może ma jakąś dziewczynę którą kocha ?''

Jurassic World : Nowy Gatunek 🦖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz