Tahniah🥳🥳

1.8K 55 13
                                    

Kenapa korang seksa author😭 sebabkan ramai yang vote untuk author sendiri yang pilih pemenang giveaway secara random... Jadi author pilih ye😔

First of all, author nak ucap jutaan terima kasih sebab selalu support karya author yang tak seberapa... Karya yang ditulis dalam wattpad yang penuh dengan typo🤣 kesalahan tatabahasa etc. Sejujurnya author tak sempat nak edit balik semua cerita. Maaf atas segala kesilapan ye..

Untuk MY SWEET TENGKU, sejujurnya author tak janjikan bulan bintang untuk karya pertama ni.. Tapi author mampu janjikan kemanisan yang terlebih air gula dari TENGKU FAIZ ARYAN tu ada!Itu janji author.

Okey balik kepada tujuan asal, terima kasih untuk korang yang sudi join giveaway tu, author hargai & author terharu dengan semua komen korang... Berat tau hati ni nak pilih pemenang sebab semua adalah pemenang bagi author..

Bismillah! Tak menang jangan sedih sebab kalau ada rezeki lebih author janji akan buat giveaway lagi & mungkin dalam media social yang lain pula.

So! Congrates to.....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

@nuriqha
tahniah awak menang giveaway nii❣️ nanti pm alamat tau...

Dan......author ada special hadiah yang author tak bagitahu korang kan? Author pilih 6 orang untuk dapat EBOOK ISTERI TAK KUDUGA secara percuma.

Tahniah

@peeqahkim_
@ASMiX4
@hxmhamani
@lilcookyy
@cik_maya
@amyliqzzl

Untuk pemenang ni author akan bagi satu code pada korang... Nanti korang pm author dengan code tersebut ye❣️

Tahniah semua!!! Terima kasih korang!💕

My Sweet Tengku | TerbitWhere stories live. Discover now