—Nu îi spun! Vrei să țipe la mine? Chiar dacă sunt șeful trupei, îmi e frică de el.
—Haide... Fă-mi și mie o favoare. Mi-ai promis că o să mă ajuți.
—Bine! Însă dacă țipă la mine, eu plec.
Eu încă dormeam însă vocile astea, cunoscute mie mă trezesc. Nu îmi place când cineva mă trezește din somnul meu dulce și simt că deja fierb de nervi. Acum îmi dau seama cine vorbește.
Mă ridic brush iar Ash și Cris tresar amândoi. Cris se ascunde ușor în spatele lui Ash, astfel ca să nu îi văd fața. Deja e clar ce se întâmplă aici.
I-au o pernă și arunc în cei doi, ei încercând să se ferească speriați.
—Cris! Arată fața! mă răstesc la el.
Ash îl trage de braț pe Cris ieșind de după spatele lui iar temerile mele s-au adeverit. Cris avea o zgârietură pe obraz.
—Îmi spune-ți ce s-a întâmplat? spun eu.
Cris expiră oarecum trist.
—Am fost la el acasă. Prostul era în duș cu noul lui iubit. L-am întrebat de ce mi-a cheltuit banii mei iar el a spus că ăia sunt banii lui și că eu oricum m-am culcat cu el pentru bani așa că el doar i-a luat înapoi. M-am enervat pe el și am sărit la gâtul lui. A reușit să mă lovească însă am reușit și eu! spune el mândru.
—Da... Văd! spun eu dezamăgit de el.
Îmi dau ochii peste cap. Aș vrea să îl iau la bătaie pentru cele făcute însă Leo ia dat suficient.
—De ce te-ai dus? Puteai să îmi spui și mie. spun eu.
—Eram mult prea nervos. Nu m-am putut abține.
Mă uit la Ash iar băiatul înghite în sec când face contact vizual cu mine. El e șeful trupei noastre. El e vocalistul trupei dar și organizator. Din moment ce cu toții, atât restul membrilor cât și Cris am fost la un liceu, ne cunoaștem bine unul pe altul, Ash fiind prieten apropiat de Cris.
—Iar tu? Ce cauți aici? spun eu către Ash.
—Eu l-am chemat să mă ia de la Leo. spune Cris.
Mă așez pe pat și expir. Sper doar ca Cris să nu aibă probleme mai grave.
—Apropo... Cine e băiatul cu care dormeai? întreabă Ash cu un zâmbet de prost pe față.
Le arunc o privire rapidă și roșesc tot. Îmi iau perna in brațe și o strâng la piept.
—Nu e nime-
—Oh este Luca cred, băiatul de care îi place lui Aazir. mă întrerupe Cris și mă face să roșesc tot.
—Stai serios? Esti gay? întreabă Ash.
—Nu su-
—E bi. Eu unul am crezut toată viața mea că e asexual. spune Cris.
—Și eu! Nu l-am văzut niciodată cu o fată sau în general cu cineva. spune Ash.
—Heey! Mă mai bârfiți mult? Încă sunt aici...și vă aud. spun eu și mă dau jos din pat.
Mă uit la telefon. Era ora 8 seara. Văd o notificare de la Noah, toboșarul trupei. Pusese la story o poză cu noua pictură. Băiatul știa să deseneze foarte bine și se înscrise într-un curs de pictură în afara facultății însă ceea ce m-a șocat puțin a fost fața lui Luca într-un colț al pozei.
CITEȘTI
~Sick Obsession~ (BoyxBoy)
Romance~Aazir, un chitarist într-o trupă urmează să experimenteze pentru prima dată dragostea adevărată, persoana de care se îndrăgostește fiind un băiat, Luca din facultatea lui. Aazir devine din ce în ce mai obsedat de băiat, urmărind-ul peste tot, do...