VII

28 7 0
                                    

Ies din spital după 2 zile petrecute. A fost groaznic. Sper să nu mă mai întorc niciodată. Simțeam că 2 zile sunt 2 ani, 2 decenii în care inima îmi moare fără să simt aerul de afară și 2 zile fără el. În concluzie 2 zile grele. Aveam ceva emoții, aveam să stau cu Luca pentru 2 săptămâni la el și cine știe ce o să se întâmple în alea 2 săptămâni? O să fie cam plictisitor din moment ce el o să fie la facultate, însă o să fie mișto când o să fie seara.

M-am gândit la asta tot drumul și mă uitam pe geam cu gândul în altă parte, complet rupt de realitate. Abea când am ajung în fața căminului lui, m-am trezit. După cum am înțeles de la Ash, ei mi-au mutat câteva lucruri din ale mele la Luca în cameră, deci nu o să fiu nevoit să merg înapoi la căminul meu pentru un oarecare mărunțiș.

Ajung în fața ușii lui. Bat ușor la ușă iar în scurt timp îmi deschide ușa Luca. Îl vedeam diferit de cum era la facultate. Era în pijamale albastre cu buline iar părul îl ținea într-o coadă minusculă. Îi puteam vedea ochii mult mai bine. Arăta ca un copil ce stă acasă.

-Mă bucur să te văd! spune el și mă îmbrățișează.

Roșesc puțin. Acesta îmi dă drumul din îmbrățișare.

-Mersi că ai acceptat să vin la tine. Chiar nu ai idee cât de mult mă bucur. spun eu.

-Nu ai idee cât de mult eu mă bucur. Am stat o zi întreagă să scot multe din lucrurile lu' soră-mea. Avea mii de postere pe perete cu celebrități și crush-uri. A fost un dezastru. Am putut să o admir pe Betty. spune el entuziasmat.

Betty e chitara mea. Copilăresc, știu, însă îmi place să dau nume obiectelor ce îmi dau un vibe bun și la care țin. Un nume e important, de aia mereu aleg un nume ce semnifică ceva pentru mine și ce are o legătură cu chitara mea. Am povestit într-un interviu despre Betty și povestea numelui ei. După moartea prieteni noastre după care e și numele trupei, am încercat să ajut tot mai mulți copii bolnavi de cancer. Am întâlnit într-un spital o fetiță. A avut o poveste tristă. Îi plăcea să fie ținută de mâină, era obsedată de Hello Kitty și o obsesie cu hamsterii. Am vizitat-o 2 săptămâni la rând până s-a stins. Pe fetiță o chema Betty. Chitara mea îmi aducea aminte de ea într-un fel anume. Cam ciudat, însă când cânt la chitară pot simți puterea corzilor, putere pe care o avea și Betty înainte să moară.

Luca se așează pe pat. Betty stătea pe patul meu și mă aștepta. Mă așez și eu pe pat și îmi iau chitara în brațe. Mi-a fost dor de ea. Am un abțibild cu Hallo Kitty de la Batty, fetița mi l-a lipit într-o zi și nu m-am chinuit să îl dau jos.

Doream să simt corzile puțin, îmi era dor să cânt. Luca mă privea, urmărind cum ajustez corzile și dau prima notă. Una basic, însă încerc să mă încălzesc.

-Pot să încerc și eu? întreabă Luca.

Nu las pe oricine să îmi atingă chitara, însă cred că Luca poate să aibă grijă de ea.

Aprob din cap și îl las pe Luca să vină lângă mine. Îi înmâneaz chitara și îi aranjez mâinile într-o poziție corectă. Îi pun degetele pe coarde și îi arăt cu să formeze o notă. Părea entuziasmat ceea ce mă încântă.

Au trecut deja câteva ore de când eu și Luca stăm împreună și nu se întâmplă nimic interesant, însă prima noastră aventură avea să înceapă cu prima bătaie la ușă. Aveam să ne petrecem prima confruntare ce avea să schimbe totul.

Cineva bate la ușă insistent. Luca aleargă înspre ușă să deschidă însă nu reușește bine că un băiat dă buzna peste el și cad amândoi, moment în care nu m-am putut abține și am început o criză de râs.

~Sick Obsession~ (BoyxBoy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum