Îmi era atât de somn. În ultimul timp abea dacă apuc să dorm. Am stat 3 nopți la rând să învăț, să pictez acei ochi, să scriu versuri și să îmi pregătesc cântecele. Am stat să mă uit la lecții de pictură pe internet, am căutat peste tot inspirație, am încercat și abea dacă îmi iese să amestec culorile bine. Poate că Cris și Ash aveau dreptate, nu sunt prea bun la desen și a fost o idee proastă să mă înscriu pentru că dacă nu fac acest desen să arate bine, o să mă zboare profesorul de la cursul lui și adio Luca și timp pentrecut cu tine.
Acuma sunt la repetiții. Chiar dacă marele concert e în iarnă,mai avem un concert mic în oraș, fiind sărbătoriți 57 de ani de la înființarea orașului așa că trebuie să ne pregătim bine. Vrem să scoatem și o piesă nouă deci, o să fie foarte distractiv. Glumesc, abea dacă am timp să mănânc. Sunt încărcat cu treabă de dimineața până seara. Abea dacă ajung să vorbesc cu Luca iar băiatul din câte am înțeles este și el ocupat.
La moment sunt la mall, încercând să îmi comand ceva de mâncare după două zile în care am muncit pe nemâncate, am învățat și am scris. Mă așez la masă și mă pun pe telefon și dădea scroll pe insta. Se așează și Noah lângă mine. Toată grupa era aici doar că cei 2 membrii încă își comandă. Noah spune tava cu mâncare pe masă și începe și el să stea pe telefon. Am stat fără să spunem nimic până se apucă Noah să spună ceva.
—Ammm am uitat să îți spun ceva. spune el tot cu nasul în telefon.
Îmi ridic privirea și mă uit la el confuz.
—Ce mai e? spun eu.
—Mi-a spus Ash că îți place de Luca.
Îmi dau ochii peste cap și expir deranjat. Normal că trebuia să împrăștie peste tot Ash vestea cu toată lumea.
—Așa și? Dacă toată lumea știe deja asta, de ce întrebi mă rog.
Acesta își lasă telefonul deoparte și se uită la mine.
—Lasă fițele. Aveam de gând să îți spun ceva despre el însă dacă ai de gând să te plângi ca un copil nu ai de cât. și se întoarce la telefon, ceea ce mă enervează și mai tare.
Stau câteva secunde și mă uit la el, încercând să îmi dau seama ce anume s-a întâmplat.
—Bă! De astea îmi faci? Așa mă lași? spun eu.
Recunosc, m-a lăsat la ananghie și chiar doream să văd ce poate să îmi spună despre Luca. Noah lasă telefonul și își încrucișează mâine la piept privindu-mă serios în timp ce eu aveam o față de prost.
—Știi măcar dacă face parte din Lgbt? întreabă Noah.
În acel moment, toate rotițele din creier au început să se miște. Nu știam asta. Nu mi-am dat seama și nu mi-am pus niciodată întrebarea deoarece eram oarecum mult prea ocupat de a-mi face scenarii în cap. Abea acum, simt că mă lovesc de realitate și că dacă acesta într-adevăr, nu face parte, simt că nu va fi la fel. Începe să îmi fie frică, începând să mă gândesc la tot felul de prostii. Știam că răspunsul la întrebarea asta o va spune Noah, însă nu știu totuși dacă sunt pregătit să o aud și în același timp, nici nu vreau să mai aștept prea mult.
—Din păcate, nu știu. Și acuma sincer îmi e cam frică. Dacă nu e? spun eu cu o frică în voce.
—Păi, de asta am întrebat. spune Noah.
—Păi spune! spun nerăbdător.
Deja Noah o lungea prea mult. Putea să îmi spună odată. Acesta mă privește în ochi, încercând să facă puțină tensiune și îmi pare rău însă chiar simt că liniștea asta dintre noi mă apasă tot mai mult.
CITEȘTI
~Sick Obsession~ (BoyxBoy)
Romance~Aazir, un chitarist într-o trupă urmează să experimenteze pentru prima dată dragostea adevărată, persoana de care se îndrăgostește fiind un băiat, Luca din facultatea lui. Aazir devine din ce în ce mai obsedat de băiat, urmărind-ul peste tot, do...