Multi : Almira - Barın
Şarkı: Damon-Elena Love me like you doBu bölüm ithaflarım her zaman yanımda canım ikizim BluAngelus_dd, hiçbir zaman beni yalnız bırakmayan canım Kaderim Kader_1997 ithaf ediyorum.
Ölümün vuku bulduğu an gelir yakana yapışır. Artık tek bir yol vardır. İki atan kalp tek bir mühür de buluşacaktır.
Barın, Almira'yı odada öyle bırakmanın hüznü çökerken doğru yaptığını düşündü. Yatağa uzanıp uyumaya çalıştı ama görüntüler gözünün önünden geçti. Sinirle yataktan kalkıp ellerini saçından geçirdi. Tam odadan çıkacakken kapıyı açtığında karşısında Almira'yı gördü. Almira sinirle içeri girdi.
"Sen benim duygularımı hiçe sayamazsın lider tamam mı? Sadece senin mi duyguların var? Ben de sana aşığım her ne kadar gösteremesem de bunu öylece küçümseyemezsin!"
Almira Barın'ın göğsüne vurarak bağırdı. Her bağırdığında şimşek çaktı. Öfkesi bedenini ele geçirmişti. Barın ne yapacağını şaşırdı. Fısıltıyla konuştu.
" Almira."
Almira kendine geldiğinde Barın'ın dudaklarına saldırması bir oldu. Barın ne olduğunu anlayamazken Almira kendinden emindi. Barın sadece sevdiği kadına yön veriyordu. Almira sinirle Barın'ın gömleğini çıkarırken duyulan tek ses kalp atışları ve yere saçılan düğme sesleriydi.
Barın belinden tutup kendine çekerek aralarındaki mesafeyi kapattı. Öpücükleri dudaklarından boynuna ve göğsüne doğru yol aldı. Her bir öpücüğünde Almira gözlerini kapatıyor kendini bırakmamaya çalışıyordu. Ama Barın'ın dokunuşları ona yeterince işkence eder gibiydi.
Barın yavaşça dokunurken sakınır gibiydi. Kendini zor tutuyordu. Ama Almira'nın hareketleri onu daha da hızlandırıyordu. Sevdiği kadını yatağa yatırırken saçları yastığın üzerine dağıldı. Üzerindeki kıyafetleri hızlıca çıkartıp odanın bir köşesine savurdu. Kendini kadının üzerinde buldu.
İkisinin de ruhu bir çerçeve gibi birbirini bütünlemeye başlamıştı. Ruhları birbirini tamamladığında ikisi de kalbinde ateş topu misali bir sıcaklık hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Ucuna Yolculuk +18
FantasyÖlümün puslu duvarları kalplerinin ortasına bilinmez bir ateş yaktı. Yüzyıldan fazla uzun süren hükümdarlığın tek lideri Barın Ateş! Lenoir şehrinin son lideriydi. Adı gibi güçlü ve karanlıkların içine sığınmış bir adamdı. Yüzyıllık bir ihaneti kabu...