9. Bölüm Geçmişten Geleceğe

55 24 2
                                    

Multi: Evanescence- Bring me to life

"Karanlığın en dip kuyularına kalbimi atmış bir adamım. Bana aşk, sevgi sorma Efsa! Benim kalbim tüm kadınlara kapalı, sadece tek bir kadına ait o da imkansız. Gelse bile artık kalbim ona açılmaz kilit vurulmuş. Canım o kadar yandı, kalbim o kadar peydalara bölündü ki anlatsam kelimelere dökülmez."

" Acını anlayamam belki ama anlatmak istersen dinlerim. Ben de öyle güzel bir hayat yaşamadım, acı ve çığlıkların eşlik ettiği bir hayat yaşadım. Her gün gözyaşı ve annemin çığlıklarıyla büyüdüm. Seni de anlayabilirim. "

" Bence ikimiz de anlatalım  sadece benim geçmişim acı dolu değil galiba ne dersin ? "

" Sıra sizindir Barın Lider."

" Seni kurtarmam acaba içindeki cadıyı mı kaçırdı? "

" Bence uyuyan cadıyı uyandırma senin için hiç iyi olmaz."

" Tamam sustum. "

" O zaman dökül bakalım? "

"Neyse dinliyorum Lider öncelikle Almira'dan başlamaya ne dersin? Nihayetinde onun yüzünden ölüyordum."

"Baştan başlıyorum asla sözümü kesmeden dinle! Anlatacağım sana ne kadar saçma gelse de hepsi gerçek bunu unutma."

"Peki öyle olsun."

"Yıllar önce biz daha küçükken iki  güçlü şehir vardı   bu taraf Ateşler Şehri diğer taraf Işıklar Şehri olarak iki şehirdi.

Ateşler Şehrini yalnız Ateş soyadından gelenler yönetebilir aynı şey diğer şehir içinde geçerli,Almira 'ya gelecek olursak Almira' nın babası bütün Ülke'ye hüküm sağlayan tek kişiydi. Bütün dengeyi bozan Almira oldu. Yapmaması gereken bir şeyi yaptı ve hepimizi resmen kandırdı.

Almira sonsuz bir hayata sahip olan tek varisti,ama onunla birlikte olunması yasaktı. Biz birbirimize aşık olduk Almira'yla birlikte olan kişi onun sonsuzluğundan faydalanır karşıdaki kişi de olur. Ama biz de tam tersi olup benim güçlerimi almıştı. Almira hem benimle hem de Merih'le birlikte oldu. İki tarafı da kullandı sadece iki şehrin gücünü de almak için yaptı. Ben ona aşkla bakarken o hırsı için beni kullandı. Bunu da tek farkeden Sahra oldu. Sahra Almira'nın babasından üstün tek kişidir. Almira'nın yaptığı oyunu anlayınca ortaya çıkardı ve cezaya çarptırıldı. Biz ona olan aşkımıza yenik düştük bu da yasak normalde hiçbir Lider birliktelik yaşayamaz kurallar böyledir. Bizim cezamız da iki şehirde birbirine asla giriş çıkış yapmaması eğer aksi olursa senin düştüğün nehir ceza nehri ne kadar sonsuz olsak ta oraya girenin canı yanar ve yarım saatten fazla acı çektirilen kaybolup ruhu  sonsuzluğa karışır. Almira'nın cezası buydu bizim de her lider kendi şehrinde kalması, Merih seni Almira sandığı için canını yakmak istedi. Yoksa sen olduğun için değil onu da kullandı. Ne kadar sevmesem de haklı yanı var. Bu olayda tek suçlu Almira!

Sırtındaki sembole gelince ;

O sembol sadece Almira'nın soyundan gelenlerde olur ve onun soyundan kimse kalmadı. Ya gerçekten baştan yaratıldın Almira'sın ya da çok başka bir şey var. Bunun için Kahin'i çağırdım bu akşam her şeyi öğreneceğiz. Yani olanlar bu kadar sana böyle davranmam, tamamen karanlık bir adam olmamın tek sebebi o! "

Barın sadece Efsa'nın duyması gerektiğini anlattı. İhanetin izlerini sarması hiç kolay olmadı.

" Gerçekten çok sıradışı ama canın çok yanmış belli ama kimse için üzülmeye değmez ben bu hayatta bunu anladım her zaman önüne bakmayı öğren. "

" Belki de haklısın yaşın küçük ama fazla inatsın ve kendini kimseye ezdirmezsin onu anladım. "

" Benim hayatta yaşadıklarım beni büyüttü. Ben öyle mutlu mesut bir ailede büyümedim. Babam her gece içer gelir annemin çığlıkları susana kadar döverdi yıllarca annemin çığlıklarıyla büyüdüm. En son dayanamadım bir gün o odadan çıktım ve karşı çıktım. O gece benim çığlıklarım annemin çığlıklarına eşlik etti. Bütün mahalle toplandı ve polis geldi olay büyüdü daha sonra babam uzaklaştırıldı. En son içtiği bir gün kavgada bıçaklanıp öldüğünü duyduk. Hiç üzülmedim! Annemle birlikte hayata sımsıkı sarılıp ayakta durmayı öğrendik. Hayatımdaki tek istediğim moda tasarımcısı olmak bunun için de çabalıyordum o geceye kadar! "

Ölümün Ucuna Yolculuk +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin