Multi : EfBar
Şarkı :Give me love - delena
Yıllarca aşkı için kadın arafta acı çekti. Barın Almira'yı hep nefretle andı. Her zaman hafızasında ona ihanet eden bir kadın vardı. Belki de gerçeği hiçbir zaman öğrenemeyecekti.
Aradan tam yüz yıl geçti.
Ne giden zaman acıyı unutturdu ne de Almira'nın sonsuzluğun Barın'a geçtiği zaman edilen ihaneti unutturdu. Almira Barın için ihanetten başka bir şey ifade etmiyordu.
Ülke kapısını Efsa'ya açana kadar...
O zaman kalbinin kilitli çözüldü. Kimseyi hayatına sokmayan karanlığın en yalnız adamı Barın Ateş intikam için Efsa'ya yaklaşsam da kalbinde atan aşktan habersizdi. Almira arafta Barın'ın başka birine aşkla dokunduğunu hissetmesiyle tüm dengeler değişti.
Almira arafta geçirdiği her azap günlerinde yanında bir tek Maya oldu. Annesini ve herkesi tanıyan bu ülkede şüphesiz tek Maya Erez'di.
Yüzyıllardır herkesi tanıyan en büyük güce sahip ülkede Kahin'den sonra gelen tek kişidir. Maya'nın gücüne kimse karşı koyamazdı. Ama onun da cezası vardı kendine değil sevdiği adama ona aşk sevgi yasak olmasına rağmen Velez'e tutkun gibi aşık oldu. Bunu duyan meclis Maya'ya ceza vermese de Velez'e verdi. Maya'ya her dokunduğunda acı çekti. Buna katlanamayan Maya arafa giderek aşkını kalbine gömdü.
Barın'ı hisseden Almira hemen Maya'nın yanına giderek onunla konuştu.
"Barın'a dokunan her kimse kendi ellerimle öldüreceğim Maya! Onu bana bulabilir misin? Sence de Lenoir şehrine gitme zamanın gelmedi mi? Bana ne yap ne et onu bul Maya!
Benden Barın'a şunu ilet;
Sevgilin Karanlığın Mavisini unutmadı hala benimle mühürlü olduğunu unutma! Bir daha o kıza dokunursan Lenoir şehrini de o kızı da yerle bir ederim! Bir daha sakın beni denemeye kalkma. Bilmediğin gerçekler var. Sahra ve Merih'e dikkat et! Ve son olarak seni sevdiğimi unutma!"
" Dinlerse söylerim Almira ama tabi ki seni hiç masum hatırlamıyor hafızasına ne yaptığını hatırlatırım. Gitmek için hazırlansam iyi olacak. Tabi bir de Velez sorunum olacak işin için de sen olmasan hayatta gitmezdim ama yapacak bir şey yok."
Maya herkesten en yaşlı olmasına rağmen en genç görünen kızdı. Maya Almira'nın annesi Hera'nın da arkadaşıydı. Almira Lijden'e gittiğinde annesinin yanına gitmek istese de olmadı. Maya Hera'nın yanına konuşmak için gitti.
"Hera dengeler çok kötü değişiyor. Tahminimce diğer kızın Lenoir şehrinde hem de Barın'ın yanında ve bir ihtimal olasılık ta mühürlenmiş. Şimdi oraya gidiyorum her şeyi öğrenip sana anlatacağım."
"Maya bu imkansız Efsa buraya gelemez!"
"Hera imkansız değil! Efsa dünya yaşına göre on sekiz yaşına girdi ve rüya görmesi yeterli. Bunu benim kadar sen de biliyorsun. İnşallah o değildir. Eğer o ise Almira ve Efsa karşı karşıya kalır. Onların ikiz olduğunu unutma. O zaman ne yaparım bilmiyorum Hera yardımın gerekebilir. Serand'ı getirmem mümkün değil ama seni çıkarabilirim."
"Efsa'ya her şeyi anlat eğer geldiyse her şeyi bilmesi gerekiyor."
"Almira'yı durdurmam imkansız Hera! Hele araya bir de Barın girerse kıyamet kopar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Ucuna Yolculuk +18
FantasyÖlümün puslu duvarları kalplerinin ortasına bilinmez bir ateş yaktı. Yüzyıldan fazla uzun süren hükümdarlığın tek lideri Barın Ateş! Lenoir şehrinin son lideriydi. Adı gibi güçlü ve karanlıkların içine sığınmış bir adamdı. Yüzyıllık bir ihaneti kabu...