Multi: Almira
Şarkı: The Machine - Never let me go
Bazen içimizde tuttuğumuz sırlar bizim dönülmez olan yolumuz olur...
Almira ve Barın ne kadar saklamaya çalışsa da mühür izin vermiyordu.
Almira ve Barın ne kadar çaba sarf etse de olmuyordu. Mühürleri daha da çıkılmaz bir hal aldı.
Her acı çektiklerinde görüşmek zorundaydılar. Ama ikisi de inatlaşıyordu. Almira günlerdir odasından çıkmıyordu.
Bir hükümdarlık ve soyun tek varisi Almira Yıldız!
Mühürlü olduğu adam ona yasaktı.
Ama kalbi ona çekiliyordu. Herkese hükmederken Barın'a bunu yapamıyordu.
O mavi gözlerde yanan bir alev topu vardı. Alevlerin içinde kavruluyordu. O alev her an kalbinde yer ediniyordu.
Barın içinde durum farklı değildi. Hiçbir kadına güvenmeyen bu zamana kadar yüz çeviren bir adam olmuşken Almira 'ya olan duygularıyla baş edemiyordu.
Güzelliğine hayran kalırken bir bakışı yetiyordu.
Barın'ın kalbine giden yolun anahtarı Almira'nın ellerindeydi. Barın duygularıyla boğuşurken Almira mührün acısıyla odasında kıvranıyordu.
Gece geç saatlerde herkesin uyuduğunu anladığında sessizce odanın gizli kapısından ormana açılan tünelden geçti
Atıyla Barın'ın şatosuna gizlice vardı. Arka bahçeden Barın'ın gizli çıkışına geldiğinde kapıyı çaldığında Barın şaşırdı.
Bu saatte kimse gelmezdi,bu kapıyı sadece Velez bilirdi. Açtığında gözünden yaşlar akan Almira'yla karşı karşıya kaldı.
"Yine mi?"
"Bu sefer çok kötü! Mecbur kaldım. Yoksa gelmezdim!"
Dudakları kıvrılarak Almira'yı cevapladı. "Aman egonuzu bir yere bırakın kraliçem lakin şuan Barın'ın sevgili kollarında iyileşeceksin."
Barın gülerek ona sarıldı.
Almira sinirle bakarak konuştu. "Çok ukalasın."
Barın kendi mührünü ona bastırmasıyla acısı dindi. Acısı dinen Almira odada gezindi. En çok kitaplık dikkatini çekti. Yüzlerce kitap vardı. Ellerini üzerinde gezdirirken Barın'la ikisi aynı kitapta durdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Ucuna Yolculuk +18
FantasíaÖlümün puslu duvarları kalplerinin ortasına bilinmez bir ateş yaktı. Yüzyıldan fazla uzun süren hükümdarlığın tek lideri Barın Ateş! Lenoir şehrinin son lideriydi. Adı gibi güçlü ve karanlıkların içine sığınmış bir adamdı. Yüzyıllık bir ihaneti kabu...