2.
"Čože?"
"Prepáč. Za tú upratovačku vo výťahu. Asi fakt tvrdo makáš, aby si to ustála sama. A dnes na hodine si fakt išla." prepaľoval ma pohľadom. No ja z neho do kolien nepôjdem. Po toľkom čase zdieľania jedného poschodia sú toto prvé normálne slová? Tu mi voľačo nesedí...
"Sklapni už. Veď ani poriadne nevieš, ako sa volám." zagúľala som očami a chystala sa na odchod.
"Nie, počkaj." opäť ma chytil za lakeť " Máš pravdu, neviem, ako sa voláš. Teda, viem, čosi na A aleee...V piatok robím na byte takú malú párty. Príď aj ty, ak chceš a kľudne vezmi aj... Tie dve tvoje kamošky." usmieval sa a potom odišiel.
"TO ČO malo znamenať?" zapišťala Kasandra, len čo zmizol.
"Ja fakt neviem." zarazene som povedala.
"Nevyzeral byť arogantný. Skôr ty si pôsobila ako fúria." podpichla ma Lory.
"Nebývaš vedľa neho takmer rok. Nevieš, nesúď." vrátila som jej to.
"Každopádne, dúfam, že v piatok pôjdeš." povedala Kasandra.
"Isto nie, čo si?" zhrozene som povedala. Lory na mňa pozrela a uškrnula sa. Ten jej pohľad poznám a preto čím skôr jej to vyhovorím, tým lepšie. No... Ale... Keď si niečo jej tvrdohlavá hlava zaumieni, ťažko sa to potom vyhovára. A moja protesty nezabrali.
"Oblečieš si šaty!" zavelila Lory, keď sme boli u mňa. S Kasandrou sa rozhodli spraviť zo mňa príťažlivú ženu. Už teraz viem, že to skončí fiaskom, ale aspoň bude sranda.
"Zabudni." zrušila som ju, no ona už otvárala šatníkovú skriňu a prehrabovala sa medzi kúskami oblečenia.
"Mrkva," spustila Lory vážne a s poker faceom sa ku mne otočila "Z našej trojky máš najkrajšiu postavu, sorry Kas," previnilo na ňu pozrela.
"Pohoda, pravdu vravíš." usmiala sa z mojej postele Kasandra. Tá len sedela a cuckala si kakao.
"Lenže, srdénko, nemáš potrebu sa tým chváliť. A preto je toto tu úplne nepoužiteľné! Šak ty by si s tvojím štýlom obliekania mohla ísť za mníšku!" nešťastne zvolala Lory, keďže nenašla nič, čo by sa jej páčilo. No, áno... Povedzme že v mojej skrini nič ako croptop, legíny alebo kožené rifle... Nenájdete. Čím pohodlnejšie, tým viac toho mám."Ale, keďže vo mne drieme módny guru," nevzdávala sa Loretta a s Kasandrou sme sa nad jej titulom zasmiali "Z tohto," hodila po mne čisté čierne šaty "Tohto," červená kocková flanelová košeľa "A tohto," zamávala taštičkou kozmetiky "Z teba vykúzlime takú čurpetku, že ten tvoj sused z teba OD-PAD-NE." náležite mávala kozmetickým zhlukom prípravkov.
S Kas sme sa dosť bavili na jej prejave.
"Sem si sadni!" dotrepala Lory kuchynskú stoličku a zasvietila na mňa nočnou lampičkou. "Rybka, vlasy!" zavelila a podala jej kulmu "Ja," vyhrnula si rukávy "sa pustím do škaredého káčatka."
"No dik." zasmiala som sa. "A vy dve akože nejdete?"
"Srdenko," Lory nahodila svoj poker face "Tréner nikdy nehrá."
---
"Tak ty si prišla!" zvolal Adler, keď mi otvoril dvere a všetka pozornosť zrazu padla na mňa. Vlasy som mala v drdli a pár natočených pramienkov z neho trčalo von. Jemný makeup, čierne tiene a fialový rúž... teda skôr balzam. Lory zavelila, že nebudem vyzerať ako to jemné, krehké žieňa, ale trochu dáme priestor aj tomu malému temnu, čo vo mne je.
"Vážení, toto je moja suseda, Elen!" zhrabol ma okolo pliec. Hoci mal na sebe pár strekov svojej "mužnej vône" cítila som z neho nejaké pálené.
YOU ARE READING
Fialka
FantasyElin je študentkou vysokej školy, fyzioterapie, brigáduje kde môže, aby sa o seba postarala a snaží sa dokázať sebe aj svetu, že je dosť dospelá a šikovná na život o jednom. Vlastne o dvoch, má doma rybičku, o ktorú sa stará. Hneď vedľa Elin však bý...