6-

366 66 19
                                    

Cansuyla beraber mutfağa inip guzlcene kahvaltımızı yaptık.
Bu arada Cansunun da Çağlar a aşık olduğunu öğrendim.Bizim Çağlar la yakın olduğumuzu öğrenince benden ikisinin arasını yapmam için yardım istemişti.Bende seve seve kabul etmiştim.
Cansuyla evden cıktıgımzda sohbet ederek durağa gelmıstık.
Otobüs geldiğinde kartlarımızı basıp arka koltuklara oturduk.
-----------
Otobusten inince Cansuya dönüp konustum;
"Kız okul çıkışı ben Poyrazı alıyım sen de Çağlar ı alırsın sinemaya falan gideriz" dedikten sonra sevinerek kafasını salladı.
Karşıdan bana dogru gelen 3kız gördüm. Kızlardan birisi Cansunun saçını çekip yere yatırdı ve üzerine çıktı. O sol taraftakı kız ise benim kollarımı tutup arkamda birleştirdi.
Inledigimde ortadaki kız bana bir tane tokat attı.Yanagımın nasıl yandığını hissedebiliyordum.
Kız saçımı tutup benide Cansu gibi yere yığdı ve üzerime çıktı. Yuzume ardı ardına tokat atarken bu kadar yeter deyip kızın saçına bu sefer ben yapıştım ve üzerine çıktım. Evet tüm bu olanlar okul bahçesinin tam ortasında oluyordu.NE GÜZEL.
Kızın yüzü ne ardı ardına tokat attım ve yuzunu yoldum.
Belimde bir el hissedince beni çekerek kızın üstünden kaldırdı. Arkamı döndüğümde Poyraza korkarak baktım. Gür sesiyle bagırdı
"Ne yapıyorsunuz siz" deyince kız yerden kalkıp Poyrazın yanına gelip ona sarıldı.
Host ulan.
Kızın saçına yapışıp kendi yanıma çektim.Kız sulu gözleriyle Poyraza bakıp konustu;
"Poyraz ilk o başlattı" deyince şaşkınlıktan ağzım açık kalmıştı.
"O sürtüğe inanmayacaksın değil mi?" Dedigimde sessizce bana bakıp ardından yoluk kıza kafasını çevirdi;
"Üzülme bitanem" deyip ona sarıldı.
Gözlerimin dolduğunu hissettiğim de Cansuya kafamı cevirdigimde bana acıyan gözlerle bakıyordu.Bu piç Poyrazdan ne beklenirdi ki.
Çevremdeki herkez bana acıyan gözlerle bakıyordu.
Poyraz hala o surtuk kıza sarılırken konustu;
"Bir daha ona sürtük dersen o dilini keserim" deyince ellerimi sessizce ağzımla kapattım ve goz yaşlarımı serbest bıraktım.Arkamı dönüp koşar adımlarla okulu terkettim.Cansu arkadan bana yetişip kollarıma sarıldı.
----------
Her zaman geldiğimiz kafeye otrunca karşıma Kerem onun yanına Cansu, Cansunun karşısında ise Çağlar vardı. Sessizce ellerimi masanın üzerine koyup iç geçirdim.
Kerem ellerimi tutunca sırıttı ve konusmaya basladı.
"O piçi unutacaksın"
Evet unutacaktım.Herkezin içinde rezil olduğum yetmezmiş gibi birde beni küçük bir çocuk gibi azarlamıştı.Kafamı salladıktan sonra Cansu ortam yumuşasın diyerek ortaya okul çıkışı yapacağımız fikri attı;
"Hadi kalkın sinemaya gidiyoruz" dedginde bizimkiler ayaklandı ben hala mal gibi oturyordum.Kerem kollarımdan tutup beni kaldırınca
"Gitmek istemiyorum" deyip çıkıştım.Kerem bunun üzerine oflayıp
"Mız mızlanma" dedikten sonra beni arabaya bindirdi.Çağlarla beraber Cansuda Diğer arabaya bindiler.
------------
Korku filmini seçip biletlerimizi ve mısır, kola aldıktan sonra salona geçip yerlerimze oturduk.Dordumuzde yanyana oturmusuk.
Film başlayınca sessizce izlemeye basladık. Sonlara doğru bir çığlık batlattım ve Kereme sarıldı m oda bana sarılmış tı.
Film bitince dördümüz de salondan çıkıp pamuk şeker yemeye gittik.Ben ve Cansu pamuk şekeri hayvan gibi yerken Çağlar ve Kerem ise sakince yiyordu.
------------
Kerem beni ve Çağlar da Cansuyu eve bıraktıktan sonra kendimi odama attım. Uzerime ayıcıklı pijamalarımı giydikten sonra yatağıma girip yorganımı başıma Kadar çektikten sonra gözlerimi kapattım ve bugün olanları untma ya çalıştım.Uyandığım da zırlayan telefonumu alıp kimin aradına baktım ve ekranda
Odun Poyraz yazısını gorunce açmak istemesemde açtım.
"Ne var" dedigimde
"Seninle konuşmak istiyorum aşağıya in" dedi.
Hah tabi ya.
"Senin emirlerinle hareket edecek değilim" dedigimde iç çektiğini duydum.
"Eger inmezsen ben yanına gelicem"
Tabiki gelmiyecek hep blöf bunlar.
"Ya öylemi Sıkıysa gel" dedikten sonra telefonu kapatıp komidinin uzerine bıraktım. Yorganımı da iyice çekip gözlerimi kapattım.
Yorgan üzerimden çekilirken gözlerimi actığım da karsımda Poyrazı görünce şaşırdım. Poyraz;
"Kalk" dedikten sonra yatakta dogrulup oturdum.O da oturdugunda kollarımı önümde bağlayıp konustum.
"Dinliyorum"
"Bak ben Özür dilerim bianlık bir şeydi aslında iyi yapmışsın diyerek seni tebrik etmeliydim." Dedikten sonra "iyi" dedim.
"Sadece iyimi?" Dedikten sonra
"Evet" deyip somurttum.Poyraz bana yaklaşıp yanağıma bir öpücük bıraktığın da istemsizce gülümsedim.

ŞIMARIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin