7-

332 38 10
                                    

Geçen gün ki gibi Poyraz ın emri üzerine giyinip aşağıya indim . arabasına yaslanmış bir şekilde bana bakıp
"Günaydın" dedi . gülümseyerek
"Günaydın" dedigimde elleriyle belimi kavrayıp beni kendi ne çekti ardından dudaklarrını dudaklarımla birleştirdi.Arabaya bindigimdezde hiç beklemeden arabanın gazına bastı.
●●
Okulun önüne geldigimzde Poyraz o soğuk elleriyle benim sıcacık ellerimi kavradı.Okuldaki herkezin gözü bizim uzerimizdeydi. Özelliklede benim.Poyrazla tam okulun binasına girecekken bır kız fısıldadı;
"Sürtüğe bak sen hemende ayartmış çocuğu" Poyraz biran duraksayıp sessizce bana baktı. Poyrazı n elini daha da sıkı kavrarken
"Bosver Poyraz gidelim biz" dedigimde ellerini ellerimden çekip arkasını döndü.Kızın yanına doğru sinirli bakışlarla ilerliyordu.Poyrazın yanına koşar adımlarla ilerledim.Bir anlık birseyle kollarına yapıştım.
"Bak Poyraz cidden önemli değil" dedigimde beni umursamadan kızın saçlarına yapıştı.Kız acıyla inlerken Poyraz kızın kulağına eğilip birseyler söyledi.Okulun cevresindeki herkez ağzı açık ve heyecanlı bir sekilde Poyraza ve o kıza bakıyordu. Bende dahil.
Poyraz kızın saçına daha da yüklenirken Poyraza bakıp fısıldadı m. "Poyraz lütfen bırak kızı" dedigimde gene beni takmadı.Bu sefer Poyraza daha da yaklaşıp ellerimle yüzünü kavradım.
"Lutfen" dedikten sonra kızın saçlarını bırakıp yere fırlattı. Ve gür sesiyle bagırdı;
"Bundan sonra Nehire bir laf edeni ve ona karşı bir harakette bulunan kişi karşısında beni bulur" dedikten sonra elini belime koyup beni kendisine çekti ve okula doğru ilerlemeye basladık.
Sınıfa girip vakit kaybetmeden sıralarımıza oturduk.Poyraza dönüp sordum;
"Neden böyle birşey yaptın?" Cevap vermediğinde bende ustelemedim.Tenefus zili calınca yanımıza Çağlar gelmişti. Gulumseyerek yanağımdan makas aldı Poyraza da basıyla selam verdi.
Poyrazla sevgili değildik ama bir sevgili kadar yakın olmuştuk neredeyse.Çağlar Poyrazla birsey konusmak istediğini söyleyince yanlarından uzaklaştım.
Kantin katına geldiğimde Cansuyla Keremi bir masada otururken görünce gulumseyerek yanlarına gittim.
"Selam" dedigimde ikiside bana gülümseyerek "selam" demişlerdi.
Kerem bana ve kendisine içecek birseyler almaya gittiğinde bende Cansuya Poyraz la neler yaptıgımızı ve sabahki olayı anlatmıştım.Kısa bir süre sonra Kerem yanımıza geldiğinde konustu;
"Yarın sınavlar baslıyor" dediğinde içimde bir panik oluşmuştu. Ben neredeyse hiçbir konuyu doğru düzgün bilmiyordum.Cansu ve Keremde aynı sekılde ydi.
Merakla ikisine bakıp konustum;
"Bugun çıkışta ders calısmaya ne dersiniz"
Kerem;
"Olur" dediğinde Cansuda aynı şekilde onayladı.
●●
Son ders zilide calınca Poyrazla beraber bahçeye çıktık.Gulumseyerek
"Gitmem gerek"" dedigimde Poyraz kaşlarını kaldırıp "Neden" diye sordu.
"Ben Kerem ve Cansu beraber ders çalışıcaz" dedigimde Poyraz Keremin geleceğini duyunca hemen atlayıp kendisininde geleceğini söyledi. Bende kıramayıp kabul etmiştim.Kerem ve Cansu ilk önce eve ugrayacaklarını ondan sonra geleceklerini soylemislerdi bizde Poyrazla beraber önden gitmiştik.
Kapının önüne gelince arabadan inip hızlı adımlarla eve doğru ilerledik. Kapıyı görevli açınca gülümseyerek içeri girdik.Gerci ben gulumsedim de neyse.
Merdivenleri çıkıp odama gelince Poyraz kendini yatağıma attı.Bende Poyrazın yanına oturdum.
Poyraz;
"Ne çalışıcaz" dediğinde düşünüyormuş gibi yapıp
"Matematik" dedim. Yüzünü burusturup sırıttı.Az önce Poyraz sırıtmıştı. Omg!!
Odamın kapısı açılınca içeriye Kerem ve Cansu girmişti. Kerem şaşkınca Poyraza bakıp yüzünü burusturdu ve sandalyeye oturdu.Cansuda benim yanıma oturmuş tu.
●●
Ders çalışmaktan beynimiz durmuştu resmen.Poyrazın ki hariç tabiki biz ders çalışırken beyefendi telefonuyla uğraşmıştı.
Kerem cebinden telefonunu çıkardı
ardından geri cebine soktu ve konustu;
"Saat 17:30 olmuş gitmem gerek" deyince Cansuda aynı şekilde gidecegini söyledi. Ikisinide Poyrazla uğurladıktan sonra Poyraz elleriyle yüzümü kavradı.Ardından da konstu;
"Nehir"
"Efendim" dediğimde derin bir iç çekti.
"Hep benimle kal olurmu ben git diyene kadar da gitme hatta git desemde gitme tamam mı"dediginde kaşlarımı kaldırıp
"Bu bir çıkma teklifi mi? Dediginde elllerini yüzümden çekip
"Evet seni aptal" dedi ve yüzümde küçük bir sırıtış oluşmuştu.Evet Poyraz bana çıkma teklifi etmişti.Ikinci kez Omg!!
"Evet" diye bagırdıgımda kollarımı Poyrazın beline doladım gene herzamanki gibi bana sarılmamıştı.
Dudağımı burusturup kafamı kaldırdım.
"Bir seferlik sarılamazmısın?" Dedigimde beni şaşırtarak
"Tamam ama bir dahakine rüyanda görürsün" dedignde başımı göğsune yasladım ellerini bellerime dolayınca kalbimin duracağı ñı hissetmistim. Poyraz suan bana sarılıyordu.Hayatın da kimseye sarılmamış Poyraz suan bana sarılıyordu.Bu romantik anımızı bozan Poyraza kufretmek istedim bian.Poyraz
"Ve simdi gidiyorum sabah seni alırım" dediğinde dudaklarıma küçük bir buse kondurup evden çıktı. Elimi dudağıma götürdüm ve sırıtmaya basladım.Bugunun tarihinj kafama kazımalıydım.

ŞIMARIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin