Poyrazdan hiç haber alamamıştım.Telefonum hala yoktu ve Bukette olduğundan emindim.Oysa ki beni arkadaşlarıyla buluşturacaktı söz vermişti.Beni umursamamıştı.
Biraz ileride olan oyun parkına gitmeye karar verdim.Kulaklıklarımı takıp yürümeye başladım.Yürürken hep Poyrazı düşünüyordum.
••
Parka geldiğimde boş banklardan birisine oturdum.
Bir kaç dakika sonra yanıma biri oturunca o tarafa bakıp gözlerimi büyüttüm.Bu da neydi lan!!
Nehir kendine gel
Poyraz kadar olmasada yanımda yakışıklı bir çocuk oturuyordu.Kaç dakika onu izledigimi bilmiyordum.
"Çok mu ilgini çektim?" deyince gözlerine bakıp toparlandım.
"Yo Hayır" dediğimde kekeliyerek konuşmuştum.Çocuk elini uzatıp
"Ben Demir" dedi bende uzattığı elini sıkıp
"Nehir" diye karşılık verdim.Demirle biraz sohbet ettikten sonra beni evime bırakmak için sorduğun da pek fazla tanımadığım bu çocğun teklifini kabul ettim.Birlikte evime kadar yürüdük
"Seni bir daha görebilecekmiyim" diye sorduğun da
"Olabilir" deyip gülümsedim.Ondan hoşlandığım falan yoktu sadece arkadaş gözüyle bakıyordum.
"Bana numaranı verebilirmisin yani eğer istersen" dediğinde numaramı söyleyıp kaydetti ve bana mesaj atacağını söyledi.Zaten Buket eve geldiğinde ilk işim onu pataklamak daha sonrada telefonumu almak olucaktı.Demire el sallayıp kapıdan içeriye girdim.
Odama çıktığım da sıcak bir duş alıp üzerimi giyindikten sonra yatağıma uzandım.Kucağımada laptopumu almıştım.Cansuyla kamerada neredeyse 2saat konuşmuştuk.Cansuya Demirden bahsetmiştim.Cansu da Demirle tanışmak istediğini dile getirdi.Cansuya veda edip laptopumu yere koydum yatağın içine girince gülümseyerek gözlerimi kapattım.
••
Yataktan kalktıktan sonra üzerime ve saçıma şekil verdim ve aşağıya indim.Buketi koltukta uzanmış bir sekilde görünce kendi kendime hadi Nehir fırsat bu fırsat deyip Buketin başına gittim.
"Kalkarmısın?"
Dediğimde yüzünü buruşturup koltukta doğruldu.
"Ne var ne istiyorsun"
"Sadece telefonumu ver." dedim.Koltuktan kalkıp telefonumu sakladığı yerden alıp elime tutuşturdu.Buket;
"Sadece bu mu?" diye sordugunda anlaşılan onu pataklamamı istiyordu.Yüzüne sert bir tokat attım.Bukette sırıtmıştı.Bende onun taklidini yapıp sırıttım.
"Şimdi oldu galiba" dediğimde merdivenlere yöneldim.Odama geldiğimde yatağıma oturdum.Poyrazın sonun da aramış olduğunu gördüm.Ona geri dönerek aradım.İkinci çalışta açmıştı.
"Beni aramışsın " dediğimde ses gelmedi.
"Poyraz " deyince sonunda ses verdi.
"Seni görmem gerek bugün gittiğin parka gel"
"Tamam da sen-"
Telefonu suratıma kapatınca bende
vakit kaybetmeden hazırlanıp evden cıktım.
Parka geldigimde Poyraz daha bir kaç saatte yakın Demirle oturduğumuz bankta oturuyordu.
Yanına oturup gülümsedim.
"Selam" dediğim de cevap vermedi bende önüme döndüm ve çocukları izlemeye başladım.Bir kaç dakika sessiz kaldıktan sonra ben dayanamayıp konuştum
"Neden çağırdın?"
O güzel gözlerini bana çevirince nefesim kesilir gibi olmuştu.Saatlerce Poyrazı izlesem gene de bıkmazdım.
"O çocuktan uzak dur"
Deyince o çocuğun Demir olduğunu anladım.
"Demir mi?" dedigimde
"Her neyse dediğimi yap" dedi.Ne güzel gene eski Poyraza döndük.
"Ama o çok iyi biri-"
"Nehir sus" dedi ve sözümü kesti.Gözlerim istemsizce dolmaya başlamıştı.Hiç birsey demeden gene çocukları izlemeye başladım.
Poyraza donup;
"Neden böyle yapıyorsun" dediğimde sesim kısık çıkmıştı.
"Ben mi yapıyorum!" deyip bağırdı.
"Evet sen yapıyorsun."
Poyraz oflayıp konuştu.
"Nehir seni hiç çekemeyeceğim" deyince şaşırmıştım.Ne olmuştu buna.
"İyi öyleyse çekme" dedim ve ayağıya kalktım.Poyrazın arkamdan geldiğini hissedebiliyordum.
Adımlarımı hızlandırdım.Aniden yere kapaklanınca acıyla inledim.Poyraz yanıma gelip beni ayağıya kaldırıp koluma girdi.Poyraz;
"Daha yol da yürüyemiyorsun" dedi.
Gözlerimi devirip yürümeye başladık.
Baya bir yürümüştük ve ayağımın fena halde şiştiğine emindim.Poyraza dönüp en masum halimle konustum;
"Ne olurdu taksiye binseydik"
"Mız mızlanma seninle konuşacaklarım var" dedi.Ofladım.Ve yürümeye devam ettik.Poyraz;
"Özür dilerim" dedi.Poyraz benden özür diliyordu.İnanamıyordum.
"Sadece Demirden uzak durmanı istiyorum" dedi.Bende cevap vermedim.Poyraza sarıldığım da bana sarılmadı.
"Bir kereyemi mahsusdu o" diye sorduğumda eliyle burnumu sıktı ve başıyla onayladı.Kafamı evimize çevirince Buketi bizi izlerken gördüm.Ve bunu Poyrazında gördüğünden emindim.
••