"Lanet olsun yağmur yağıyor.
Koşarak , yağmur yağmadan önce eve varma niyetindeydi. Ama çoktan başlamış, onu sırılsıklam etmişti bile..." Ahh cidden ama, sabırlı ol neredeyse geldik bile. Evet harika"
Evine varan genç soğuktan titreyen elleri ile kapısının anahtarını bulmaya çalışıyordu. Tek tek deniyor ancak anahtar her bir seferde uymadığında küfür ediyordu. Evet fazla sinirli bir genç idi.
"Anne evde misin? " Evi kolaçan ettikten sonra evde olmadığının kanısına vardı. Vee...
"Ev boş gelin"
20 DK SONRA
"Annen bizi yakalarsa ne diceksin? "
"Sende ki de soru mu? Proje deriz olur biter. "
"Elimizde kalem silgiden çok, kumar kağıtları var, VanTae. "
İçerledi kendi kendine, ev sahibi. "Boş yapma oyna. " dedi. Altı kişilik arkadaş grubu, içlerinde şaka ve espirinin bol olduğu bir oyundan sonra sızmışlardı. Evin leş kokusu yere dökülen yemek artıkları bi yana dursun ;VanTae biliyordu ki, bunun hesabını soracak kimsesi yoktu.*
Sonbahar'ın kuru soğunu ciğerlerine işledikten sonra vardı okuluna. Veee.... Sanırım bugün oynayabilecek bir oyuncak bulacaktı.
"Bu kim lan? "
"Bilmiyorum, sanırım yeni, VanTae. "
"Yeni mi?... Hmmm yeni geline hoşgeldin diyelim mi? "
"İlk günden mi?, ciddi misin? "
"Kanka sen ağlıyon, Çekil kenara çöp! "
Muhabbet kurduğu sözde arkadaşını geride bırakarak, 'yeni gelin'e ilerledi usulca.
"Şit pezevenk, bak hele! "
VanTae, seslenişine kulak vermeyen sözde yeni gelin'e hafiften kötü düşüncelere girmişti. Veee...
Evet çabuk sinirlenen biri idi ve öyle oldu.
"Sağar mısın lan pezevenk? " söylerken elini sıraya çarpışı tüm dikkatleri üzerine çekmişti. VanTae'nin sözde arkadaşı yaklaşarak kolundan tuttu. "Boşver şimdi onu herkes size bakıyor. "Sinirli bakışlarını yavaşça çevirdi...
" Napim?"
Zilin çalmasıyla herkes yerine oturmaya başlamış, VanTae de yerine oturmaya koyulmuştu ki, yeni gelinle göz göze geldi. Ne uzun ne kısa bakışlarının ardından gözlerini ilk çeken VanTae oldu.
"Ulan erkekmiş. "
"Lan çöp, bu yeni gelin erkekmiş, kapşonundan anlayamamıştım. Gözlerini gördüm ve tabiki yüzünüde eheheheh. "
"NAPİM VANTAE, " vurgulayarak söyledişi VanTae yi gülümsetmişti. Şaka mayeti ile kafasına vurduktan sonra günlük sıradan okul hayatı başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİM REAPER
Fanfiction"Nereye? " "Senin olmadığın bir yere, VanTae. " "Kimden izin aldın? " " .... " "Senin azrailin benim Jimin"