11pt.

35 11 6
                                    

"Bırak beni! "
"Gerçekten seni bırakacağımı mı sandın? "
"Cidden yeter artık! Çöz beni! "
"Azıcık daha yalvar bebeğim.... "




















 "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Yapraklarını döken ağaçlar, yakında olan denizin dokusu, aralıklı yağan sonbahar yağmurları
Ve soğuk....

  Taehyung, Jimin'le yemekten sonra arabasının yanına gelmişlerdi. Arabaya binip bir bilinmezliğe sürmüştü. Jimin arabada uyuya kalmış... Uyandığında bir odaya hapsedilmişti. Zarif ve hoş bir yatak odası. İlk başta korkmasada, Taehyung'un arada odaya girip kesici aletleri tenine sürerek hoş olmayan kelimeler söylüyordu. Sahildeyken söyledikleri karşısında sadece ergenliğin verdiği bir oyun sanmıştı. Ama Taehyung'un ona iyi yaklaşımından dolayı ona zarar vermeyeceğini düşünmüştü. Belkide iyi biriydi diye düşünerek ona güvenmişti. Çünkü çok içten sevecen duruyordu. Tahminince üç gündür burdaydı. Bi kere bile yemek vermemiş iki şişe şu verip gitmişti. Gecenin bi vakti gelip Jimin'e yakın temaslarda  bulunup sızıyordu. Ne kadar kaçmaya çalışsa da olmuyordu. Artık pes etti.
"Jimin, okuldan seni sordular, sence onlara bir şey demeli miyim? "
"... "
"Birşey demeyecek misin? "
Ne diyebilirdi ki.... Çok halsizdi.Taehyung sakinliğini koruyordu. Öylece yerdeki bedene baktı. Yanına eğildi. Eliyle çenesini tuttu. Dudaklarını sıkarak büzdü.
"Ağlamaktan dudakların şişmiş, yada... kızarmış. Bu halde nasıl olurda hala seni arzulayabiliyorum."
".... "
"Hadi sana duş aldıralım, cici ol. Tertemiz.. Fazla kirlenmişsin."
Doğruldu.
"Hadi kalk! "
"... "
Taehyung eğilip halsiz Jimin'i kolları arasına aldı. Banyoya götürüp duşa kabine soktu. Jimin'i bıraktı. Jimin'i ilkten sedelensede Taehyung 'dan destek alarak dengesini korudu. Taehyung suyu açtı. Yukardan süzülen soğuk su damlacıkları  Jimin'in tenine temas etmesiyle irkildi Jimin. Çıkmak istedi.
"Hey nereye, temizlenmelisin. Ayrıca niye üstünü hala çıkarmadın? "
"S-su çok soğuk. "
"Soğuk işte, kendine gelirsin. Hadi gel iyice yıkan. "
Jimin ıslanıyor ve gittikçe üşümeye ve titremeye başlamıştı. Gözyaşları su damlacıkları arasında kayboluyordu. Sessizce ağlamaya devam etti. Taehyung onu farkedip Jimin'e sarıldı.
"Madem su soğuk, bana sarıl suyu ben ısıtırım. "
Jimin ilk başta duymadı. Taehyung'un sarılmasıyla ona baktı. Taehyung soğuk suyu önüne alarak Jimin'e akmasını engelledi. Heybetli vücudundan akan sular süzülerek ılık bir şekilde Jimin 'e akıyordu. Jimin sessizce kollarını Taehyung'un göğsüne yerleştirdi. Kafasını omzuna koydu. Bu kez burda ağlayacaktı. İkiside gözlerini kapattı. Jimin ısınmıştı.
Su ise akmaya devam ediyordu.
      Kısa bir sürenin ardından Taehyung Jimin'e yumuş yumuş soft kıyafetler getirdi.
"Üstündeki bu ıslak kıyafetleri çıkart, bunları giy gel bekliyorum. "
İtiraz bile etmeye hali olmayan Jimin sessizce ilerleyip üstünü giyinmeye gitti. Bi süre sonra geri döndü. O sıra Taehyung da üstünü değiştirmiş saçlarını havlu ile kurutuyordu.Taehyung Jimin'i farketti. Ona yöneldi ve yürüdü. Kolundan tutup yatağın kenarına getirdi. Yatağın kenarına oturttu.
  Taehyung eline havlu alarak yatağa oturdu. Jimin'i ayaklarının arasına  alarak saçlarını özenle taramaya başladı. Jimin duran ağlaması yeniden canlanmıştı.
"Bi iyi bi kötü davranıyosun Taehyung. Neden? Yoruldum. Ne tür birisin. Kurtulamıyorum elinden. Neden bana böyle yapıyorsun? "
Kısık vede titreyen sesiyle söyledikleri Taehyung 'u düşündürdü.
"Bilmiyorum."
"Neden beni sürekli ağlatıyorsun? "
"Bilmiyorum."
"Bıktım artık anlıyor musun? Bıktım. "
Jimin'in saçlarını kurulayan Taehyung ayağa kalktı.
"Gel sana yemek hazırladım. "
"İstemiyorum."
"Sen yemezsen yedirmesini bilirim Jimin. "
".... "
"Gel ve adam akıllı yemek ye. "
"Neden? Daha fazla bana acı vererek seni etmem için mi? "
Taehyung umursamadan odadan çıktı.
Jimin peşinden ilerledi. Her ne kadar itiraz etsede çok açtı ve yiyecekti.
Taehyung yemekleri masaya koymuştu. Sandalyeyi çekip Jimin'in oturması için imada bulundu. Jimin görmezden gelerek başka bir sandalyeyr oturdu. Bi süre masaya baktıktan sonra hala sandalyeyi tutan Taehyung'a baktı. Oflayarak ayağa kalktı. Taehyung'un sandalyesine oturdu. Taehyung'da yerine oturduktan sonra Jimin'e başlamasını söyledi. Jimin nazlı nazlı yemeğe başladı.
"Yarın okula gideceğiz. "
"Ne?! Okul mu? "
"Bu kadar tembellik fazla, evet okula gideceksin. "
"Sen? "
"Bende."
Jimin  yemeğe devam etti. Yarın için mutsuzdu. Bu halde gitmek istemiyordu.
"Ama yüzümdeki çizikler ... "
"Onada sen bul bi çare. "
"Bunları yapan sensin. "
"Yani? "
"Hala canım yanıyor. "
"Krem ister misin? "
"Niye yapıyorsun bunu? Psikolojik sorunların mı var? Niye adam gibi insancıl olmuyorsun? "
"Yemeğini ye sonra dinlen."
"Beni takmıyorsun bile. Yarın seninle buraya gelmeyeceğim. "
"Neden? "
"Canımı yakıyorsun, yoruldum. Acımasızca davranıp sonra bi halt olmamış gibi davranman canımı sıkıyor. Sen iyi değilsin. Doktora görün. Anladın mı? "
Jimin sinirle masadan kalktı.
"Nereye? "
"Cehennemin dibine, gelecen mi? "
"Dediğim gibi iyi dınlen. Formaların bende yarın getiririm. Bi de son olarak yarın benimle buraya geleceksin. "
"Yarın olsun bakarız. "
Sert adımlarla kilitli tutulduğu odaya ilerledi. Kapıyı sertçe kapattı. Yatağa uzandı. Tavanı izlemeye başladı.
   Akşam olmuştu. Uykusu gelmiş gibiydi. Kapı sessizce aralandı. Taehyung'un geldiğini biliyordu. Taehyung yavaşça yatağa çıktı. Yatağın başlığına yaslandı, ayaklarını uzattı.
"Jimin buraya gel. "
Jimin duymazdan geldi. Yarı uyanıktı.Taehyung cevap vermeyen Jimin'in saçlarından bi tutam aldı. Kendine doğru çekmeye başladı. Jimin inleyerek Taehyung'a yöneldi.
"Aahh saçım bıraksana. "
"Gel deyince neden gelmiyorsun? "
"Zorunda mıyım? "
"Evet."
"Ben senin kölen değilim. İstersen öldür umrumda değil. Fahişen olmicam. "
"Canımı sıkma yat şuraya. "
Jimin Taehyung'un dizlerine uzandı. Sonra cenin şeklinde yattı. Taehyung üstünü örttü. Saçlarını okşamaya başladı.
"Saçların yumuşacık. "
"Artık bunun bi önemi yok. "
"Neden? "
"İhtiyacım yok. "
"Sıcak mı? "
"Ney? "
"Üşümüyorsun değil mi? "
"Keşke hep böyle olsan... "
"Uyu, yarın erken çıkıcaz. "
Kısa bir sessizlik oldu. Çok sessiz. İkiside derin düşüncelerde gibiydi.
"Taehyung? "
"Hm."
"Ailen nerde? "
"Bilmiyorum."
"En son nerde gördün? "
"Bilmiyorum."
"Parayı nerden buluyorsun? "
"Ailem zengin. "
"Hayattalar yani? "
"Sanırım."
"Hiç merak etmedin mi? "
"Bi süre sonra unuttum. Her ay düzenli hesabıma para aktarılıyor. "
"Araştırmadın mı? "
"Hayır."
"Neden? "
"İsteselerdi kendileri karşıma çıkardı. "
"Dün... "
"Dün? "
"Neden yüzüme ve vücuduma çizikler attın? "
"Seni seviyorum. "
"Sen buna sevgi mi diyorsun? Hala canım yanıyor. Bu nasıl sevmek? "
"Beni anlamıyorsun. "
"Çünkü bana zarar veriyorsun. Ve sadece benden zevklerin için yararlanmak istiyorsun. Bu sevgi değil aptal. Ayrıca ben seni sevmiyorum."
"Ama dizlerimde uyuyorsun. "
"Uyumazsam saçlarımı yolacaksın Taehyung . Canım yansın istemiyorum. "
"Benden korkuyor musun? "
"Evet."
"Neden? "
"Beni sürekli bir yere götürüyorsun ve iyi biri  gibi görünüp beni etkiliyorsun ama sonra buna bin pişman ediyorsun? Sadist misin Taehyung? "
"Ben mi? "
"Hayır. Dışardaki kediye sordum. "
"Kedi mi? "
"Ya Taehyung, bi git ya. "
"Ne? "
"Çık git uyuyacağım. "
"Benimle uyuyacaksın. "
Jimin tepki vermeden arkasına döndü. Battaniyesini  omuzlarına kadar çekip gözlerini kapattı. Arkasından Taehyung ona sarıldı. Jimin rahatsız olmuştu. Ama git dese gitmeyecek  bağırıp çağırmanın bi faydası olmayacaktı. Güçlü taraf Taehyung'du.
"Çok güzel kokuyorsun. "
"İğrenç kokan sensin o yüzden gidebilirsin. "
Taehyung daha sıkı sarılarak kendine çekti Jimin'i.
Jimin kalbinin hızlı atmasına engel olamadı. Her ne kadar istemesede fiziksel özellikleri onu zorluyordu.
"İyi geceler Jimin. "
Dedikten sonra boynuna öpücük kondurdu.
Tüyleri diken diken olan Jimin kendini sıkıyordu.
"Kabuslarla uyu, pislik. "

Kısa bir aradan sonra ikiside derin uykuya daldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kısa bir aradan sonra ikiside derin uykuya daldı.

İlk defa 1 k lık yazdım q(❂‿❂)p
Destekleyenler için teşekkür ederim.
Bir sonraki bölüm okul içinde gerçekleşecek.

GRİM REAPERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin