Jimin sessizce ilerledi ve kapıdan çıktı. Elleriyle gözlerindeki yaşları sildi. Okul kapısından çıkışıyla gözden kayboldu.
"VanTae? "
Gözleri kapalı kulaklı müzik dinleyen Taehyung arkadaşının seslenişini duymamış tepkisiz tavanı izlemeye devam etmişti.
"Ne dinliyorsun bakayım sen ha? "
Taehyung'un kulağındaki kulaklığı çekmiş Taehyung' un onu farketmesini sağlamıştı.
"Napıyorsun? "
"Beni duymuyorsun VanTae . "
"Noldu, ne istiyorsun? "
"Senin şu geçende birlikte geldiğin çoçuk.. "
"Ee nolmuş ona? "
"Nerde merak ettim 6 gün oldu. Okula niye gelmiyor? "
"Ben ne bilim. Hiçbirşeyi değilim. "
"Doğru neyse hadi işine devam et sen, derste görüşürüz. "Taehyung sınıfa yöneldi. Her defa Jimin içeriye girer umuduyla kapıya bakıyordu. Bu zamana kadar hep boşa çıkmıştı. Bu kez umudu kesmişti. Okula gelmeyecekti. Bunu biliyordu. Belkide okulu bırakmış bir işte çalışıyordu diye düşündü.
Wionolist_00 takip isteği gönderdi.
"Kim bu VanTae? "
"Sanane moruk. "
"Oha şuna bak keman çalıyor sanırım. "
"Piyano o seni kültür yoksunu. "
"Kız mı lan o? "
"Ne alaka? "
"İsteği kabul et de anlayalım kimin nesi. "Onayla ✅
"Amanın ! Bu Jimin değil mi? "
"Bi sus anlamaya çalışıyorum. "
"VanTae, Jimin bu baksana, şuna bak takipçiye bak, altı günde ansızın ünlü biri olmuş olamaz değil mi? "
"Bu Jimin olamaz. "
"Ne demek olamaz. Şu videoya baksana. "566bin görüntüleme
.."Bu o değil. "
"Bu o. "
"Bilmiyorum, sadece fazla benziyo. "
"Hesabı bana atsana bende incelicem.
"Tamam."Taehyung iki gün sonunda hesaptaki kişinin Jimin olabileceğini düşündü. Uzun süre okula gelmemesi aradığı hiçbir yerde olmaması hesaptaki fotoların Jimin'e çok benziyor olması ve kendisine istek atılmış olması tüm bu sebepler onu bu gerçeğe sürüklüyordu.
Hesaptaki kişi hakkında bilgi almaya çalışsada bulamıyordu. Resim sanatıylada uğraşıyor olması onun için bir fırsattı.
Okulu bitirmiş. İş arayışına başlamıştı Taehyung. Hala boş vakitlerinde hesaba girer Jimin olduğunu düşündüğü kişinin hesabını incelerdi. 20 yaşına girmiş, okulu dondurmuştu. Bir ümit Jimin sandığı kişinin çalıştığı şirkete gitti. 8 saatlik bir yolculuktan sonra geldiği yere yerleşmişti. Tuttuğu emin kirasını ödeyebilmek için hemen bir işe girmeliydi.
"İşte burası, bakalım bizim kaçak Jimin sen misin? "
Merdivenlerden çıktı. Burası manga çizim eğitimi veren ayrıca müzikal eğitim de veren bir yerdi. Müzikal olmasada çizim konusunda bir pay kazanabilirim diye düşündü. Binaya giriş yaptı. İlerlemeye devam etti. Asansöre bindi. Düğmelere bastı. Kapanacağı sırada biri eliyle telaşla durdurdu."Jimin? "
Yanında duran bedene baktı...
Gerçekten o olabilir miydi?
Uzunca ona baktı."Jimin? "
Sarı saçlı çoçuk Taehyung'a baktı. Gülümsedi.
"Grim Reaper. Adım. "
Taehyung sesini boyunu yüzünü gördüğünde emindi o Jimin dı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİM REAPER
Fanfiction"Nereye? " "Senin olmadığın bir yere, VanTae. " "Kimden izin aldın? " " .... " "Senin azrailin benim Jimin"