"Kalk hadi uykucu. "
Jimin, bitkin halde yataktan doğruldu. Etrafına baktığında Taehyung'un aynanın önünde okul gömleğini ilikliyordu. Az ilerde duran formasına baktı.
"Mutfağa iniyorum hazırlan gel. "
Usulca yataktan indi. Taehyung'un çıkmasıyla üstünü giydi. Okul sonrası kaçacaktı. Ama herzaman ki o soru
Nereye gidecekti?
İş bulabilecek yada karnını doyurabilecek miydi?
Peki ya ailesi.... Onlar nerdeydi?
Jimin çaresizliğini aynada kendisine bakarak daha moralini bozdu. Eline geçirdiği vazoyu aynaya fırlattı.
"Buraya gelmek istemiyorum,ölmek istiyorum. Burda bu kafayı sıyırmış adamla olmak istemiyorum."
"Ne istiyorsun Jimin? "
Jimin arkasına döndü. Taehyung yavaş adımlarla yürüdü.
"Ne istiyorsun Jimin? "
"Seni istemiyorum. "
"Neden? "
"Sen iyi değilsin. Beni burda zorla tutuyorsun. Senin yaptığın suç. Seni şikayet edicem. "
"Sonra? "
"Sonrası bi hiç. "
"Mantıklı düşün, bana ihtiyacın var Jimin. "
"Burda kalıp senin istediğin zaman zarar verebileceğin biri değilim. "
"Yemek hazır soğutma. "
Taehyung odadan çıktı. Jimin son bi kez hırsını, ayağını dolaba vurarak çıkardı.
Aşağı inip sessizce yemek yediler. Sonrasında evden çıkıp okula gittiler.
Jimin okula geldiğinde olayın çok unutulmuş olması müdürün de kısa bir özür dilemesi ile konu kapanmıştı. Taehyung bir hafta önce aldığı haftalık iznini de böylece bitmişti. Jimin yerine oturup yanına da Taehyung oturdu.
"Özledin mi okulu? "
"Hee ne demezsin. Bak gözlerime nasılda özlem dolu"
"Bugün son 3 ders boş, erken çıkıcağız. "
"Çıkacaksın! Ben seninle gelmeyeceğim. "
"Benimle gelmeyip ne yapacaksın? "
"İş bulucam pansiyonda kalır kazandığım para ile öderim. "
"Tamam öyleyse. "
"Ne? Israr etmiyecek misin? "
"Yoo etmicem."
"İyi etme zaten. "
Ders çıkışı çantasını alıp sınıfın dışına yöneldi. Taehyung Jimin'in kolunu tuttu. Jimin ;
"Ne var? "
"Ben çok kötüyüm. "
"Bi yere mi düştün? Neyin var?
Taehyung'un peşinden ilerleyerek lavaboya yöneldiler.
"Bişe mi oldu söylesene!. "
Taehyung doğrularak kapıyı kapattı.
"Jimin? "
"Ne?!! "
"Benimle gelmeyecek misin? "
"Cidden onca davranışın bunun içinmiydi. "
"Evet."
"Gidiyorum ben. "
Taehyung kapının önüne geçti. Jimin itmeye çalıştı. Taehyung zorladı.
"Çık şurdan, kesinlikle seninle gelmeyeceğim. "
"O zaman bi veda öpücüğü alsam.. "
"Sana ne dedim? Beni kullanamazsın. "
"Bi öpücüğü bana fazla göremezsin ya. "
"Hala öpücük diyo ya. Ya bi siktir git. "
Taehyung Jimin'in kolunu tuttu. Jimin ilk çekmesiyle kurtuldu.
"Bana dokunma anladın mı? "
Taehyung bi hamle daha yaptı. İki elinide tuttu. Duvara yasladı.
"Bırakmazsan öyle bi bağırırım ki hapislerde çürürsün."
"Seni bırakıcam. Ama ilk önce kısa bir uzak kalacağımızdan seni özleyebilirim. O yüzden doya doya öpmeliyim."
"Sen fazla oldun. Bu rahatlığın bedeli olucak Taehyung. Evin değil burası beni zorla alıkoyamazsın."
Taehyung Jimin'in dudaklarına ilişti gözleri. İstekle eğildi. Jimin çırpınmaya başladı.
"Hadi bağırsana, 'kurtarın beni' diye 'kimse yok mu?'diye."
"Bırak beni Taehyung. "
Taehyung Jimin'in boynuna eğildi. Daha da yaklaştı. Hafifçe çıkardığı dili ile ince bir iz bıraktı. Jimin anlık sustu. Gözlerini kapattı. Taehyung, yavaşça üfledi. Dilini gezdirdiği yerler kısa bir üşüme hissi bırakmıştı Jimin'e. Nefes alışverişi hızlanan Jimin'in göğüs kafesi şişip iniyordu. Taehyung gözleri kapalı Jimin'in göz ucuna sesli öpücük bıraktı. Jimin kurtulmak için zorlayan bedenini gevşetti.Biliyordu....Hoşuna gidiyordu.
Taehyung, gözleri kapalı her kelimesiyle ondan nefret ettiğini söyleyen Jimin'in bir öpüşüyle kendisine teslim olabilecek kadar etkileyebilmesinden hoşnut olmuştu. Dudaklarına bakarak sırıttı. Dolgundu ve yumuşacık.
Dudaklarını yaladı Taehyung, sonra Jimin'in dudaklarına eğildi. Bir elini Jimin'in elinden çekti. Jimin'in beline indirdi. Yavaşça tutarak kendine yasladı. Dudaklarına yapıştı. Sadece dudaklarını değdirmişti.Taehyung da gözlerini kapattı. Diğer elinide Jimin'in diğer elinden indirip ensesine yerleştirdi. Nefesleri birbirine karışıyor Jimin gram tepki vermiyordu. Değen dudaklarını hareketlendiren Jimin olmuştu. Ama öpmek için değil."Sende beni sevmiyor... Sadece arzuların için beni kullanıyorsun değil mi? "
"Jimin? "
"Belkide sadece kullanılmak için vardım. Ailemden sonra sıra sende mi? "
Taehyung yanaklarına değen gözyaşları ile irkildi. Ondan ayrılıp gözlerini izledi. Gözleri kapalı sessizce ağlıyordu.
Destekleriniz için teşekkür q(❂‿❂)p
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİM REAPER
Fanfiction"Nereye? " "Senin olmadığın bir yere, VanTae. " "Kimden izin aldın? " " .... " "Senin azrailin benim Jimin"