Hermoine'nin anlatımıyla
Gazeteyi elime aldığımda gördüğüm tek yazı 1974'dü. Bu demek oluyordu ki Çapulcuların 3.yılıydı.
Hermonie= NE?!
Harry= Ne oldu Monie?
Hermonie= Biz 1974 yılındayız.
Draco= jssjsja şakanın böylesi. Yok 1060 yılındayız.
Ginny= Sevgilim sence şaka yapar gibi bir halimi var.
Harry= Tamam hemen geri döneriz. Kolyeyi al herm- bir dakika 1974 mü?
Yani babam ve annemin yaşadığı yıl. Onları görebilirim.Her-Gin- Dra= HAYIR HARRY !!!
Harry= İyi de neden?
Hermonie= Bir önce gitmeliyiz. Ufak bir değişiklik büyük işlere yol açabilir.
Harry= Seni ikna edemiyeceği biliyorum Monie Tamam offf gidelim
Hermonie= Kolye hanginizde??
Draco= Bende değil.
Harry= Bende de deği- Bak yerde.
Hermonie= İyi de bu kırık. Üstelik dönmüyorda şimdi ne yapacağız? Pratik zekalı arkadaşlarım.
Harry= Tamam Dumbledore'a gidip herşeyi anlatacağız. O bir çözüm bulur.
Yazarın anlatımıyla ;
Hemen koridorları hızlıca geçerler. Harry etrafına bir umut bakarken kimseyi görmez. Herkes derse girmiş olmalıydı. Büyük hayal kırıklığı ile gezinirken sonunda kapının önüne gelmiştiler. Peki ya kapının şifre neydi? Herkes birbirinin suratına bakarken Harry'nin aklına bir anı geldi.
~Anı ~
Harry= Profesör efendim şifrelerinizi neye göre belirliyorsunuz? Limon şerbeti 🍋 olacağını hiç düşünmezdim.
Dumbledore= Aah Harry Her yıl düzenli olarak değiştiririm. Limon şerbetini koyduğumdan beri uzun zaman geçti. 1974'dü. İyi hatırlıyorum. Bak kaç yıl geçmiş.
~Anı biter~
Harry= Limon Şerbeti
Kapı birden açılıverir. Herkes Harry'e bakarken pek de şaşırmazlar. Yukarı 🔝 çıkarlar.
Dumbledore= Siz nasıl geldiniz buraya?? Kimsiniz hemen cevap verin.
O sırada Dumbledore Harry'i görür.
Dumbledore= James gelmen pek iyi oldu. Bunlar kim tanıyor musun?
Draco= Görüyor musun Potter?? Yıllarca geriye gitsek de seni her zaman bizden daha fazla sevicek.
Harry= Saçmalamayı kes Malfoy.
Dumbledore= Yeter Malfoy derken James!?
Draco= Off Profesör o James Potter değil tamam mı?
Dumbledore= Bakın bana çabuk bi açıklama yapın.
Hermonie= Profesör özür dileriz.
Dumbledore= Adın ne küçük hanım ve neden benden özür diliyorsunuz?
Hermonie= Profesör adım Hermonie, Hermonie Jean Granger. Eee bunlarda Draco Malfoy, Ginny Weasley ve Harry Potter.
Dumbledore= Anladım Bayan Granger. Peki ya siz nerden geldiniz? Bildiğim kadarıyla Weasleyler, Malfoylar ve Tabii ki Potterlar daima Hogwarts'ta okurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#HARRY/HERMOİNE #DRACO/GİNNY GEÇMİŞTE
FanfictionNormalde Harmonie gibi bir planım yoktu ama kapak fotosunu seçince Harmonie yapma kararı aldım...