Erken FİNAL

279 14 3
                                    

Hermonie'nin yanında bulmuştum kendimi bana yükler çok ağır gelmişti belki de...

Hermonie= Harry

Harry= Hermonie ben sana bir şey söyleceğim.

Hermonie= Söyle neyle alakalı?

Harry= Ben yani şöyle ben şeyy oldum ya sana sen

Hermonie= Harry anlamıyorum.

Harry= Ben sana sadece şeyy off

Hermonie= Harry söyle hadi...

  Yazarın anlatımıyla ;

Harry ne yapacağı bilmez bir şekilde bir şeyler anlatmaya çalışıyordu ama korkuyordu. Hem sevdiği kızı hemde yakın bir arkadaşını kaybetmekten. Genelde hiçbir kız Harry'e hayır dememişti. Hatta kızlar ona sululuk yapardı çoğu zaman ama bu farklıydı. Hermonie her zaman farklıydı diğerlerinden o annesi gibiydi. Zor ve güzel zeki kız olmayı seçerdi. Endişesi de bir yandan da bundandı. Babası gibi rededilmek onun en büyük korkularındandı ama bu endişenin nir dur durağı yoktu ve cesareti yerindeydi. Harry birden dudaklarına yapıştı Hermonie'nin. Ona aşkını anlatmanın en güzel yoluydu. Bir süre sonra ayrıldılar.

Hermonie= Harry sen

Harry= Kızdın kızdın değil mi? Off benim aptal kafan ne diye şap diye öpersin kızı bir sor değil mi?

Hermonie= Harry sen beni sev-

Harry= Tamam tamam haklısın ama yine de bana kızma ben seni kaybedemem. Ben sana aşık oldum Moniem. Şimdi istiyorsan bana kız ama ben kal hep lütfen affet be-

Hermonie= HARRY!!! Bende seni seviyorum...

Hermonie ve Harry bir süre sarıldı. Çok mutlulardı aslında ikisi de bugüni bekliyordu. Ayrılmak çok güçtü. Sarılmaları devam ederken James geldi.

James= Upss. Pardon Harry?? Aa sizi bastım mı? Merlin çocuğumu basmakta varmış kaderimde.

Harry= Jdksk baba ne oldu?

James= Kolye tamir oldu.

Harry= Nasıl ama siz?

James= Ben bi plan kurdum ve Dumbledore'a anlattım. Dumbledore fikrimi çok mantıklı buldu. Uygulayacağız yani umarım.

Harry= OLMAZ!!!

James= Ne demek olmaz?! Bizim yaşamamızı istemiyor musun??

Harry= Bu asla değiştirilemez.

James= Denemedik bile...

Harry= Denemedik mi zannediyorsun baba. Sence ben sizin için her imkanı kullanmadım mı? Yok olmuyor. Dumbledore ile de türlü türlü planlar kurduk ama yok olmuyor.

James= Yani biz ölüyoruz...

Harry= Üzgünüm,ama evet...

James= Tamam hadi sizi geleceğe gönderelim...

Harry= Kızdın mı baba bana?

James= Hayır sadece senle daha fazla vakit geçirmeyi tercih ederim...

Harry= Umarım bir gün...

Veda ederler, ağlaşırlar ve üzülürler. Lily Harry'nin gitmesi üzerine James'i sevdiğini anlar ve ona bir öpücük verir. Başta James olmak üzere Her şey tam yoluna girdiğini ve sevdiği kızı elde ettiğini sanan James çok geçmeden Dumbledore'un unutturma büyüsüne maruz kalır ve her şey eskisine döner.

-15 yıl sonra -

Harry ve Hermonie evlenmiş ve 2 çocuğu olmuştu. Sihir bakanı olan Hermonie 3.bebeklerine de hamileydi. Herşey yolundayken hayat normal akıyordu. Harry için farklı...

  Harry bu aralar Lily Luna'ya takmıştı. Draco ve Ginny'in oğlu olan Scorpius'un Lily'e olan ilgisini görmek pek de hoşuna gitmiyordu ama fazlada sesini çıkartmıyordu ne de olsa onlar çocuktu. Öbür yandan Draco ile arayı düzeltmişlerdi. Sirius ile (yaşıyor burda) yaşayamadığı birçok anıyı yaşamaya çalışıyordu. Seneler geçse de Harry ve Sirius için durum aynıydı asla bitmeyen özlem...
Harry bugünlük Seherbazlık ofisine uğramadı siyah botları ve siyah pardüsüsü ile sokağa çıktı hafif adımlarla yürüdü yürüdü çok geçmeden istediği yere varmıştı. Taşlara baktı...

  James&Lily Potter

Anne ve babası için bir buket zambak bıraktı. Anne ve baba özlemi de acısı da geçmemişti. Elindeki ufak kutunun içini açtı ve topraktan aldı... 💐

Harry= Sizi çok seviyorum... Sizin intikamınızı aldık... O aptal fareden, Voldemort'dan, Belatrix'ten...
Artık size söz verdiğim gibi Voldemort'un adı korkusuzca söyleniyor... Kimse korkmuyor, çekinmiyor, bir yerlerden çıkacak diye sessizce bir köşede oturmuyor. Başta siz ve diğerleri sizin sayenizde bunlar... Sizin için son kez...

LUMOS... ✨ ✨ ✨

Son sınavlar var bir de artık HP yazmıyacağım uzun süre belki dizi falan yazarım. Kardeşlerim, çghb2 vs. Gibi sizin de fikriniz varsa alırım.

Hogwarts'a dönüşü izlemeyi unutmayın.! 😍

Görüşürüz okuyucularım... Şu ana kadar okuduğunuz için teşekkür ederim 😍 😍 😍 öptümm... 💋 💋

#HARRY/HERMOİNE #DRACO/GİNNY GEÇMİŞTE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin