Beğendiğim klipleri video olarak her bölümde paylaşıyorum... İsteyen izleyebilir. İyi okumalar 📖
Remus= Offf iyi, plan ne?
James= İlk önce pelerinimle onu izleyeceğiz yanlız kalınca ihtiyaç odasına götüreceğiz ve
Remus= düzgünce uyarıcağız.
James= Hayır ona ezi-
Remus= OLMAZ!!
James= Tamam tamam bir düello teklif edeceğim.
Sirius= Sıkıcı ama Remus'un dediği gibi olsun.
Sirius= Hadi yapalım o zaman.
Hermonie'nin anlatımıyla;
Geçmişe gelmeden önce Harry'nin bana anlatacakları olduğunu hatırladığımda aşağı inmek için yataktan kalktım. Marlene ve Lily ile kısa sürede iyi bir arkadaşlık kurmuştum. Kalktığımı fark ettinde bana döndü.
Lily= Nereye gidiyorsun?
Hermonie= Aşağıya inip biraz oturucam.
Lily= Gelmemi ister misin?
Hermonie= Yok teşşekkürler zaten Harry aşağıdadır.
Lily= Harry? Şu aşağı da bana birçok soru soran?
Hermonie= Aa evet o. Şeyy yanlış anlama o sana yürümüyordu.
Lily= Biliyorum zaten Potter varken bunu yapmak onun için cesaret ister.
Hermonie= Niye ki? O senin erkek ark-?
Lily= Değil ama öyle olmak istiyor hem de tanıştığımızdan itibaren. Ben fark etmiyorum zannediyor ama bana açılmaya çalışan çoğu kişiyi sabote ettiğinin farkındayım.
Hermonie= Peki bu konudan rahatsız mısın?
Lily= Yoo aslında rahatsız değilim. Her neyse bende seni tuttum. Görüşürüz
Hermonie= Görüşürüz.
Aşağı inerken Lily'nin James'e aşık olduğunu bir çırpı da anlamıştım. Zaten bu dönemin sonunda sevgili olacakları da Sirius'un anı defterinde yazıyordu. Aşağı indiğimde tahmin ettiğim gibi Harry aşağı da alevin başında oturuyordu.
James Potter'ın anlatımıyla ;
Harry'nin etrafında kimse yoktu. Pelerini indireceğimiz sırada yanına Hermonie'nin indiğini gördük. Biraz onları izleme kararı aldık.
Hermonie= İyi misin?
Harry= Bilmem yoruldum sanırım.
Hermonie= Neyden?
Harry= Olanlardan. Baksana nerdeyiz? O bizi ne kadar merak etmiştir.
Hermonie= Biliyorum ama biz Dumbledore'un yanındayız ve güvendeyiz.
Harry= Ben ona Babamdan kalan tek emanetim. Kesin benim yüzümden çok üzülmüştür. Zaten dışarı da çıkamıyor.
Hermonie= Stres yapma Harry. Emin ol burda daha güvendesin. Voldemort yok. Ölüm yiyenler yok. Başındaki izin bi anlamı yok burda.
Harry= Sen neden indin uykumu tutmadı.
Hermonie= Bana bişey anlatacaktın. Gelmeden önce yani.
Harry= Şeyyy ben mi? Ben şey anlatacaktım. Yani bunu döndüğümüzde anlatsam olur mu? Burası için pek uygun bir durum değil sanki.
Hermonie= Tamam o zaman iyi geceler.
Harry'nin anlatımıyla;
Hermonie bana ne anlatmak istediğimi sorunca gerilmiştim ve eveleyip gevelemeye başlamam çok da uzun sürmedi. Ona böyle gergin bir ortamda " Ben sana aşığım Hermonie benimle çıkar mısın?" diyemezdim. En iyisi zamanımıza gidince konuşmaktı. Bunları düşünürken pelerinin altından çapulcuların çıktığını gördüm. Babam sert bir şekilde konuşmaya başladı. Sanırım ilk baba azarımı da yemiştim.
James= Bizi takip et!!!
Harry= Tamam.
Onları takip ettiğimde İhtiyaç odasına geldiğimizi anlamıştım. İçeri hep beraber girdiğimizde geniş bir koltuk 🛋 bizi karşıladı. Çapulcular neden koltuk olduğunu anlamaya çalışırken ben gerçeklerin ortaya çıkmasının vaktinin olduğunu anlamıştım. Babam sertçe beni koltuğa çekerek boynuma asasını dayadı.
Remus= JAMES!?
James= Bekle Aylak.
Harry= Neden getirdiniz beni buraya?
James= Sana iki sorum var?
1 Voldemort ile alakan ne?
2 Lily'e ilginin alakası ne?
Hemen cevapla yoksa kendini bir kurbağa olarak bulursun.Harry= Şeyy. Bu çok uzun bir olay.
Sirius= ANLAT!!
Harry= Tamam anlatacağım ama
James= Ama?!
Harry= Bakın bu olay tamamen sizinle alakalı ama böyle 4'ümüz olmaz. Siz Lily'i ve Hermonie'yi çağırın. Bende bu olayı bir Dumbledore'a danışayım.
Sirius= Ha? Sen git bizi Dumbledore'a şikayet et. Bizde sana dokunmayalım. Oldu başka?
Harry= Bakın. Şikayet etcek olsam yaptıktan sonra ederim. Lütfen bu önemli. İnanın bana.
James= Ne diyorsun Aylak?
Remus= Sanki dediklerimi dinliyorsunuz da, Gitsin Dumbledore'la konuşsun.
James= İyi tamam git Dumbledore ile konuş. 15 dakikan var. Bizde Lily'i ve Hermonie'yi çağıracağız.
Hızlıca Dumbledore'a gittim. Ne olduğunu anlayamamıştım bile. Tek bildiğim gerçeklerin açığa çıkma vaktinin gelmesiydi. Dumbledore ile kısa bir konuşma sonrası o da bu gerçeklerin açığa çıkmasına karar vermişti.
Dumbledore= Yanınızda olmamı ister misiniz Harry?
Harry= Hayır efendim sağolun. Gerekirse size onları getirim.
Hızlıca aşağı indiğimde herkesin beni beklediğini gördüm. Babam merakla, annem ise ne olduğunu anlam veremediğim bir sinir ve endişe ile bekliyordu. İçeri girdiğim gibi karşılarında ki tekli koltuğa oturdum ve her şeyi anlatmak için derin bir nefes aldım.
Yorum yapın Lütfen 🙏 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#HARRY/HERMOİNE #DRACO/GİNNY GEÇMİŞTE
FanfictionNormalde Harmonie gibi bir planım yoktu ama kapak fotosunu seçince Harmonie yapma kararı aldım...