Karşılarına oturmuş sadece onlara bakarken Hermonie'nin de endişeli bakışlarını görebiliyordum. İlk sessizliği bozan annemdi.
Lily= Potter hani Harry bizimle önemli bir şey konuşacaktı. Buraya oturmaya gelmedik diye umuyorum.
James= Yalnız Lily-çiçeğim 2'dir dikkatimi çekiyor. Yeni tanıştığın birine Harry diyorsun bana ise hala Potter.
Lily= Çünkü onun senin gibi niyeti farklı değil Potter. Buraya boş boş oturmaya geldiğimize göre ben kalkıyorum.
Annem hiddetle kalkıp kapıya yöneldiğinde konuşmaya başladım.
Harry= Dur!! Ben sadece nasıl başlayacağıma karar veremedim.
Annem sessizce yerine geri oturdu ve rahatça arkasına yaslandı.
Lily= Dinliyoruz Harry?!
Harry= Ben ve Hermonie bir de ilk geldiğimizde yanımızda olanlar Draco ve Ginny hani Slitherin'e girenler.
James= Evet?
Harry= İşte bizim soyisimlerimiz duyduğunuz değil.
Sirius= Nasıl yani?
Harry= Draco'nun ki Malfoy
Ginny'in Weasley
Hermonie'nin Granger
ve benimki de şeyyy.Lily= Senin soyismin ne?
Hermonie= Harry onlara direk söyle. Böyle olmayacak.
Harry= Ben sizin oğlunuzum...
James= Kimin?
Harry= Senin baba!?
Sirius= Çatalak senin yaşıtın bir çocuk sana baba diyo kafayı yemiş.
Harry= Hayır Sirius biz 1994 yılından zaman döndürücü ile geldik ve sende benim vaftiz babamsın.
Sirius= Yok daha neler?
Harry= O zaman çapulcu haritasına bakın orada adım yazar.
Remus= Sen haritayı nerden biliyorsun?
Harry = Her şey yanılır ama çapulcu haritası asla yanılmaz. Bunu bana sen söylemiştin.
Babam cebinden haritayı çıkarıp dikkatle açtı. Harita da herkes gözüküyordu. Harita yanımızda olduğu için ihtiyaç odasının içi de gözüküyordu. Yüksek sesle şaşırmış bir biçimde okudu.
James= Hermonie Granger, Draco Malfoy, Ginny Weasley ve Harry James Potter mı?! Sen gerçekten benim oğlum musun?
Harry= Evet oğlunum baba.
Herkes oturmuş şaşkınlıkla bana bakıyordu o sırada sessizliği annem bozdu.
Lily= Peki olanlarla hiçbir alakam yok beni niye çağırdınız? ben gidiyorum.
Baban bir an anne demem için beklese de anne dememiştim. Bu babamı epey üzmüştü. Bir an dilim tutulmuştu. Annem kapıyı açmak için kapı kolunu tuttuğunda konuşmaya başladım.
Harry= Sana alakan olmadığını kim söyledi? Sevgili anneciğim.
Lily= Hı?
Harry= Sevgili Lily Potter. Lütfen yerinize oturun. Konuşacak daha çok şey var.
James= Bi- bi- biz Lily ile evlendik mi?
Sirius= Merlin'in sakalı vaftiz babası olmuşum.
Lily= Biz ikimiz mi? Evlenmiş miyiz?
Harry= Yani ben burda olduğuma göre.
James= Bir dakka en baştan her şeyi anlatacaksın ama kardeşin var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#HARRY/HERMOİNE #DRACO/GİNNY GEÇMİŞTE
FanfictionNormalde Harmonie gibi bir planım yoktu ama kapak fotosunu seçince Harmonie yapma kararı aldım...