Hermonie'nin anlatımıyla;
Harry Lily Evans'a sürekli sorular sorup duruyordu. Geçen yazdan beri Sirius sayesinde babası hakkında birçok bilgi edinmişti ama annesi onun için esrarengiz bir boşluktu. Harry her şeyi sorarken James Potter ise sinirli bir şekilde Harry'e bakıyordu ve kuzguni saçlarını karıştırıyordu. Sirius'un anlattıklarına göre bu çok kızdığını anlatıyormuş. Bir şekilde Harry'i uyarmalıydım. Yoksa yüzüne bir yumruk yiyebilirdi. Harry'e seslendim. Harry bana döndünde onunla konuşmamız gerketiğini anladı ve oradan uzaklaştık.
Harry= Efendim...
Hermonie= Harry farkında değil misin?
Harry= Neyin?
Hermonie= Babanın birkaç dakikaya kafana sert bir yumruk atacağına
Harry= Ne? Neden?
Hermonie= Başka bir yerden gelmiş bir çocuk sevdiği kıza sorular sorup duruyor.
Harry= Ne yani anneme yürüyecek halim yok ya.
Hermonie= ama o senin annen olduğunu bilmiyor ve öyle zannediyor.
Harry= Tamam pekala soru sormayı kesiyorum.
Ginny'in anlatımıyla;
Ne olduğunu anlayamamış kendimi bir anda Slitherin'in masasında bulmuştum. Ben epey stresliyken Draco için aynı şey denemezdi. Nerdeyse havalara uçacaktı. Hoş bir karşılama da almamıştık. Bizi bakışlarıyla ilk karşılayan soğuk bakışlı çocuk şaşırtıcı ama Snape'ti. Onu görünce içgüdüsel olarak Slitherin'inden - 10 puan diyesim gelmişti ama kendimi tuttum.
Draco= İyi misin?
Ginny= Heyecanlıyım. Bizi pek sevmediler sanki.
Draco= Demek ki geçmişte de babamın düşünceleri aynı.
Ginny= Yanılıyorsun Draco onlar seni seviyor sadece biraz şeyy değişik biri o kadar.
Masaya geldiğimizde Bay Malfoy hemen ayağa kalktı.
Lucius= Merhaba ben Lucius Malfoy siz kimsiniz bir kaç bulanık mı yok Snape gibi melez mi?
Narcissa= Önce bir tanışalım Lucius daha sonra kim neymiş öğreniriz? Ben Narcissa Black.
Lucius= Benim kız arkadaşım kendisi. Şimdi anlatın bakalım.
Draco= Biz safkanız ve safkanlılığa bağlıyız değil mi Ginny?
Ginny= Evet.
Lucius= İyi o zaman aramıza Hoşgeldiniz.
Draco= Ben Draco Draco Malfo- yani Mafbloy.
Ginny= Bende Ginny Ginny Werbly.
Draco= Ginny benim Sevgilim.
Ginny= *Sessizce* Niye söyledin sormadılar bile?
Draco= *Sessizce* Gelecekte söyleyemiyorum bari şimdi söyleyelim.
Bella= Ben Belatrix Black ve kardeşimiz Andy o genellikle herkesle konuşur yersiz iyi.
Lucius= duyduğunuz mu yeni gelen KSKS Profesörünün oğlu olmuş ama koftiymiş. melez bir büyücü ile asla evlenmemeliydi. İşte böyle kofti olur çocuk.
Draco= *Sessizce *Geçmişte de durum aynı asla süre gelen bir KSKS öğretmeni yok.
Narcissa= Bizim çocuğumuz da öyle olursa...
Lucius= Saçmalama Cissy. Bizim çocuğumuz safkan ve güçlü bir Slitherin öğrencisi olacak.
Narcissa=Aslında düşünüyorum da amcam Sirius'u bazen yoruyor. Yani bulanıklar ile konuşuyor diye değil bu sınıf olayında Griffindor'a ait olmak onun suçu değildi. Yani şeyy bir gün oğlum olursa ve o da Sirius gibi bir olay yaşasa ona nasıl davranırız?
Draco= *Sessizce*Ağzıma sıçardınız.
Lucius= Öyle bir şey olmayacak Cissy. Sirius kendi kaşındı. Ayrıca ben oğlumuzu her nerde olursa olsun seveceğim?
Draco= *Sessizce * İlginç bu sevgiyi oğluna gösterecek mi?
Ginny= Draco?!
...James Potter'ın anlatımıyla;
Yeni gelen çocuğa acayip bir şekilde sinir olmuştum. Lily-çiçeğime sürekli sorular soruyordu. İlk önce önsemediğim sorular gittikçe uzuyor ve devam ediyordu. Benim sinirlendiğimi anlamış olacaklardı ki Hermonie Harry'i yanımızdan uzaklaştırdı. Daha sonra ekibi toplayıp bir toplantı yapmak için bağaran barakaya gittik.
James= Yeni gelenler oldukça garip.
Sirius= Ne gibi Çatalak?
James= Lily'e bu kadar soru sorması normal mi Pati 🐾?
Remus= Yani?
James= Aylak apaçık o çocuk Lily'e yürüyor. Benim zambağıma. peki ben buna müsaade eder miyim?
Sirius= Hadi yapalım. Ne yapacağız?
Remus= Heyy heyy sakin olun bi. James belki de yanlış anlıyorsundur.
Sirius= Bunda yanlış anlaşılacak bir şey yok.
James= Sirius haklı.
Remus= Bakın belki de sadece arkadaş olmak istiyordur. Hem bende Lily'e birçok soru soruyorum ama öyle bir niyetim yok. Belki de o da sadece arkadaş olmak istiyordur.
James= Aaa yapma Aylak. Sen Lily'e özel hayatını soruyor musun? Hem sen benim kardeşimsin o ise bir yabancı.
Sirius= Kardeşiyle arasındaki ilişkiyi?
James= Sevdiği sporları?
Sirius= Yediği yemekleri?
James= Buraya nasıl geldiğini?
Sirius= Nerde oturduğunu?
James= Kimlerden nefr-Remus= Offf pekala susun tamam ne yapacaz Çatalak.
James= İntikam alacağız. Bizden korkacağı güzel bir plan bir daha Lily'e bırak soru sormayı korkudan selam bile vermeyecek.
Remus= Off! İyi plan ne?
James= (...)
Sirius= Yapalım o zaman.
...Sizce hikaye #Harmonie ağırlıklı mı, #Drinny ağırlık mı gitsin?
(Zaten #JİLY baştacımız...😉)
Arkadaşlar okuduğunuz zaman yorum yapar mısınız? Yaparsanız çok sevinirim. Sınır koymayacağım ama en azından 2-3 yorum yapılırsa mutlu 😊 olucağım. Hikayemin nasıl gittiğini merak ediyorum açıkçası. Size iyi okumalar 📖 💕💗❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#HARRY/HERMOİNE #DRACO/GİNNY GEÇMİŞTE
FanfictionNormalde Harmonie gibi bir planım yoktu ama kapak fotosunu seçince Harmonie yapma kararı aldım...