Ben Gerçekten Üzgünüm...

268 13 3
                                    

Geç kaldım sınav dönemi vardı...

Marlene'i gördüğüm de Sirius'un ona neden aşık olduğunu anlamıştım. Cesur, güzeldi. O tam bir dişi Patiayaktı. Sirius'un gözünden birkaç damla yaş akıyordu.

Marlene= James bu iyi mi?!

James= Ha ney şey evet iyi. Sadece ufak bi olay oldu.

Marlene= Siz yeni mi geldiniz?

Harry= A şey evet ben Harry. Harry Pot-

Hermonie= Ben de Hermonie.

Sirius= Marlene biraz konuşalım mı?

Harry= HAYIR!?!

Marlene= Olur da size ne oluyor?!

Sirius= O onlar gelecekt-

Hermonie= Gelecektik yani Siriusla bir yere gidicektik. Değil mi?

Sirius= Aa şey hmm ee

Hermonie= Hadi biz gidelim Sirius.

Harry= *sessizce* sağol...

Hermonie ve Sirius burdan ayrılmıştı.

Hermonie'nin anlatımıyla;

Sirius'un ne yapacağı belli olmazdı onun sürekli yanında olmalıydık Yoksa her şeyi birden itiraf edebilirdi.

Sirius= Ne oldu?

Hermonie= Ne, ne demek ne oldu? Az önce her şeyi Marlene'e söylüyordun.

Sirius= Hermonie anlamıyor musun yediremiyorum önce kardeşim sonra da Merlin sevgilimmiş ve ölmüş...

Hermonie= Sirius sen bu değilsin. Evet Harry senle büyümedi Belki bu yıl birbirinizi tanıdığınız ama Sen bu değilsin sen güçlüsün her zaman Harry'i toplarsın. Ona güçlü olmasını sen öğrettin böyle yapma!?

Sirius= Seninde gözlerinde o var benimkinden Harry'e aşıksın.

Hermonie= Meselemiz bu değil şu anda.

Sirius= inkar edemezsin gözlerinde görüyorum. Düşünsene yıllar sonra biri gelip senin Harry ile evlendiğini ve sonra da onun öldüğünü söylese ne yaparsın? Ha bir de unuttum çocuğunun da onunla öldüğünü söylese.

Hermonie= ama söyleyemezsin. Ne kadar üzülür Düşünsene bunu onun için yapamaz mısın? Hem Sirius yani gelecekteki o zaten her gün bu acıyla yaşıyor daha çok kendini bu acı yükleme bilmiyorum Bana gelecek de çok zeki olduğumu söylüyorlar ve ben az çok psikolojiden anlarım Sirius Harry için ayakta kalıyor. Bir keresinde konuşurken duymuştum Harry olmasa daha fazla yaşamaya değer olmadığını konuşuyordu yani Ölümü yiyenlerin öpücüğüne bile razı o. Hala her gece O aptal Peter'ı nasıl öldüreceğini planlıyor.

Sirius= Offff pekala ama en azından ona yakın olayım.

Hermonie= ona gerçekleri itiraf edecek kadar yakın olma Yeter

Marlene'in anlatımıyla;
Yeni gelenleri pek sevmemiştim yani daha doğrusu kızı... Lily'e bu konuyu açmalıydım.

Marlene= Değişik biri?

Lily= Kim?

Marlene= Şu kız... Hermonie Sirius'la konuşmamı engelledi gibi ama bilmiyorum 🙊.

Lily= Kıskançlık kokusu seziyorum.

Marlene= Ben Sirius'u mu yok daha neler?!

Lily= Bilmem öyle sezdim.

Marlene= Yalnız sezmişsin Lily-çiçeğim?!

Lily= Lily-çiçeğim mi? Marlene?!

Marlene= Off şaka şaka ee nasıl aranız Jamie ile üzmüyorsun değil mi kardeşimi?

Lily= Marlene!?

Marlene= Off pekala pekala ben yokken hiçbir şey değişmedi anlaşılan.

Lily= Aslında değişmedi diyemem ama James'e tavrım halâ değişmedi.

Marlene= Ne değişti?

Lily= Gerçekler yüzüme çarpıldı diyelim ama halâ James'in bana kattığı en iyi şey sensin... O yüzden bana her şeyi anlat...

Marlene= Şeyy sanırım ben bişey yaptım.

Lily =Ne yaptın?

Marlene= James'in çocukluk aşkını buldum.

Lily= Ne?! Kim?! Nasıl?!

Marlene= 😂 😂 😂 😂 😂

Lily= Marlene!?

Marlene= Tenin bembeyaz oldu korkudan. Ohoo kim bilir nerdedir o?!

Lily= Yok canım merakımdan değil de.

Marlene= Tabii canım hiç merak etmemiştin.

Lily= Off tamam ya biraz. Zaten Sirius'tan tam kurtulmuşken başıma bir bela daha istemedim.

Marlene= Kurtulmuşken?

Lily= Şeyy bu Sirius Rawenclaw'dan bir kız vardı hani Safkan olan.

Marlene= Eee evet?

Lily= Zaten uzun süredir kız onun peşindeydi. Babasının takıntısını biliyorsun. O da kızla görüşmeye başladı.

Marlene= Ne ne ne yaptı? O kız mı? Hani saçlarını sarıdan koyu siyaha döndürdüğüm kız.

Lily= Ne?! O kızın saçını sen mi siyah yapmıştın.

Marlene= Şeyy evet de bu önemli bir mevzu değil. Halâ nasıl?

Lily= Sen kesin Sirius'a aşıksın.

Marlene= Belki biraz olabilir. Yani tamam birazdan daha fazla olabilir. Off tamam ben baya hoşlanıyorum ondan.

Lily= 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

Marlene= Şaka mıydı?

Lily= Gerçek duygularını anlamış olduk. Marlene Mckinonn. Demek ki James'in sana kattığı en iyi şey başkasıymış. Sirius Black.

Marlene= Lily aramızda sır

Lily= Sirius Black. Tüm Genç kızların sevgili rüyası Beyaz atlı prensi.

Marlene= Hadi ama dalga geçme. Seni de biliyoruz Lily? James'i sevdiğin çok açık.

Lily= Tamam saklamıycam evet.

Marlene= İlginç itiraf etmen.

Lily= Marlene sana bir şey diyeceğim ama soru sormayacaksın.

Marlene= Tamam da ne oldu Lily?

Lily= Ben seni çok seviyorum. Sen benim kız kardeşimsin. Petunia'yı bilirsin. Bana hiçbir zaman kardeşlik yapmadı. Bana deli, ucube gözüyle baktı ama sen benim tek kardeşimsin.

Marlene= Sen de benim için öylesin Lily'de ne oldu? Kötü bir şey mi var?

Lily= Sorma dedim ya önemli bir şey yok ben sadece bil istedim ve ben çok üzgünüm... 😢 😔

Yazarın anlatımıyla ;

Harry'nin gelişiyle herkesi üzülmüştü. Bazı durumlara ne kadar sevinseler de bu onların içine yakıyordı. Bazıları kardeşini kaybetmiştim bazıları sevgilisini. James ve Lily ise tamamen farklı duygular içerisindeydi James ne kadar Lily'le evlendiğine sevinse bile öldüklerini ve Harry'nin Petunia'da kaldığını hazmet edememişti. Bu ona göre haksızlıktan başka bir şey değildi sevdiği kıza kavuşmuş ve çok süre geçmeden ölmüştü. Üstelik oğluna da Lily'i sevmeyen kardeşine kalması ve Sirius'un Azkaban'da kalması bu onun için bir vicdan azabıydı. Bir plan yapmak lazımdı hayatım vurduğu tekmeyi ç geçmek lazımdı ve daha sert bir tekme atıp ayağa kalkmak lazımdı. Onun için Doğru olan her zaman buydu Adalet... James dedim yani kuzguni saçlara sahip Lily'e deli gibi aşık Lily onun teklifini kabul etmişti ya, evlenmiş çocukları olmuştu Bu saatten sonra her şey olabilir de onun için güzel bir plan yapmalıydı bütün çapulcuları toplayıp güzel bir plan...

#HARRY/HERMOİNE #DRACO/GİNNY GEÇMİŞTE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin