(◍•ᴗ•◍)İYİ OKUMALAR(◍•ᴗ•◍)
YAZARDAN (Önceki Bölümün Devamı)
Jungkook okuldan gelmişti. Yemek yedikten sonra hemen Jimin'in odasına koştu. Ne diyecekti şimdi?"Jimin~Ah girebilir miyim?"
Cilveli bir şekilde söylediklerine Jimin'in cevabı ise şuydu:
"D-defol Jungkook!"
Ağladığını biliyordu. Jimin gitmesini söylese de gitmedi. Aksine Jimin'i takmadan kapıyı açıp içeri girdi. Jimin'i cenin pozisyonunda ağlarken görmek içini acıtmıştı.
"Jungkook sana defol g-git dedim! *hıck*"
Jimin'in yanına oturduğunda çenesinden tutarak kafasını yavaşça kendine doğru çevirdi. Gerçekten de çok ağlamış olmalıydı.
"Özür dilerim... Yaptıklarımın seni bu kadar üzebileceğini düşünmemiştim..."
*Uzun bir sessizlikten sonra*
"Jungkook"
"Efendim Jimin~Shi"
"Defol!"
Jungkook daha fazla ısrar etmemek adına -çünkü ısrar ederse kavga edecekler- odadan çıktı.
YAZARDAN (Ertesi Gün)
"Jimiiiin! Bebeğim hadi uyan! Okula geç kalacaksınız.""Okul mu? Ah doğru ya ben bugün başlıyorum değil mi?!"
"Hadi hazırlan da geç kalmayın"
Jimin... Daha önce hiç okula gitmemiş bir anaokulu bebesi gibi seviniyordu. Hızla yataktan kalktı, işlerini halletti, üstünü giyindi, saçlarını düzeltip son kez aynaya baktığıktan sonra aşağı indi.
Birlikte kahvaltı yaparken Jungkook sürekli Jimin'e bakıyordu. Jimin ise Jungkook ona baktığı için yemeğe odaklanamıyordu. Bay ve Bayan Jeon ise aralarında bir sorun olduğunu anlamıştı. Bay Jeon dayanamayıp sordu:
"Çocuklar... Aranızda bir sorun mu var?"
"Hayır babacığım hiçbir sorun yok. Aksine gittikçe daha da yakınlaşıyoruz değil mi Jimin~Ah?!"
Jungkook'un dişlerini sıkarak belirttiklerine Jimin arsızca cevap verdi. Bu Jungkook'u daha çok sinirlendirecekti.
"Yoo ne alaka? Evet aramızda bir sorun ve suçlusu da oğlunuz"
"Aaa saat geçiyor! Geç kalmak istemeyiz. Anne baba sizi seviyoruz. Görüşürüz."
Jimin'i kolundan tutup sürükleye sürükleye dışarı çıkardı.
"Ne yapmaya çalışıyorsun?!"
Jungkook'un sorduğu soruya Jimin alaycı bir tavırla cevap verdi.
"Aaa saat geçiyor! Geç kalmak istemeyiz."
Jimin koşarak önden giderken Jungkook ise ona yetişebilmeye çalışıyordu. Jimin duraksadı, Jungkook'da durdu. Jimin'in önüne geçti. Jimin kafasını yere eğmişti. Jungkook, Jimin'in yüzünü daha iyi görebilmek için dizlerinin üstüne çöktüğünde Jimin'in gözlerinin dolduğunu fark etti.
"Neyin var bebeğim?"
"Birşey yok Jungkook. Gidebiliriz..."
Israr etmedi Jungkook. Jimin yine koşmaya başlayınca ise gülerek peşinden koşmaya başladı. Çocukluklarındaki gibiydi herşey. Jimin okula yetişebilmek için koşuyordu, Jungkook da Jimin'e yetişebilmek için...
...............................................
Okula vardıklarında Jimin, Jungkook'un onu kendisinden uzaklaştıracağını düşünüyordu. Fakat Jungkook onu uzaklaştırmamış, kolundan tutarak sınıfa kadar sürüklemişti. Kapının önüne geldiklerinde durdular.
"Aynı sınıfta mıyız?"
"Evet. Bu senin için daha güzel olmaz mı?"
Jimin omuz silkerek içeri girdiğinde herkes bakışlarını onların olduğu tarafa çevirdi.
"Ooo Jungkook bu telefonda bize gösterdiğin sarı çiyan mı?"
Tüm sınıf gülmeye başlayınca Jimin utançtan Jungkook'un arkasına saklanmaya çalışıyordu. Jimin'e böyle birşey demeleri bardağı taşıran son nokta olmuştu.
"Ay bebeeek nasıl da korkuyor!"
"Yazık ya Jungkook sen bununla nasıl arkadaş oldun?!"
"Kesin sesinizi! Benim kiminle arkadaş olduğum kimseyi ilgilendirmez anladınız mı?! Bir daha ona böyle şeyler söyleyeni görürsem olacaklardan ben sorumlu olmam!"
Herkes usulca kafa sallarken Jimin ise bunun şokunu atlatmaya çalışıyordu. Jungkook Jimin'i elinden tutup kendi sırasına oturttu. Jungkook'un sırasında oturan kızsa tüm sınıf gibi şaşkınca onlara bakıyordu. Jungkook eliyle kalkmasını işaret ettiğinde kız oflayıp Jungkook'un yerinden kalktı. Jungkook Jimin'in yanına oturduğunda Jimin gözlerini Jungkook'unkilere sabitledi.
"Ne oldu Jimin~Ah? Fazla mı hoşuna gitti?"
Jungkook'un sırıtarak söyledikleri Jimin'i baştan çıkarırken hafifçe gülüp önüne döndü.
Ders başlangıcından bitene kadar herkes -ders de dahil olmak üzere- onları konuşuyordu. Ayrıca Jin ve Tae ile de artık daha iyi anlaşıyordu Jimin. Eve gitmek için saniyeler sayıyorlardı. Zilin çalmasıyla herkes toparlanmaya başlarken Jimin ve Jungkook herkesten önce toparlanıp çıkacaklardı ki Jimin Jungkook'u kapının kenarında durdurdu ve sarılıp yanağına minik bir öpücük kondurdu.
Bu onlar için normal ama başkaları için değildi. Jungkook arkasına döndüğünde neredeyse tüm sınıf gözlerini ikisine dikmişti. Jimin çantasını kurcalarken Jungkook Jimin'i dürttü.
"Jimin~Ah! Bittik biz..."
💞BÖLÜM SONU💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFTER THE YEARS ◔JİKOOK◕
Fiksi PenggemarTamamlandı✔️ JiKook/KookMin Fanfiction Ailevi sorunları üzerine Jeon ailesi Busan'dan Seul'a taşınma kararı alır. Bu küçük olmalarına rağmen Park Jimin ve Jeon Jungkook'u da etkileyecektir. Çocukluk arkadaşı olan ikili yıllar sonra birbirlerini ilk...