magazine shoot

81 6 0
                                    

Roséden

Günün tüm yorgunluğunu atmak için saatlerce uyumayı planlıyordum. Ama beynim yine bana meydan okuyarak sabahın en erken saatlerinde beni uyandırdı. Ne kadar tekrar uyumaya çalışsamda izin vermedi. En azından kalkıp kahvaltı hazırlama kararı aldım. Üstümü değiştirip aşağıya indim. İndiğimde karşımda Taehyung duruyordu.

"Günaydın Rosie. Neden bu kadar erken uyandın?"

"Sana da günaydın. Bilmiyorum tekrar uyumaya çalıştım ama başaramadım. Sen neden bu kadar erken uyandın?"

Mutfağı gösterdi. Bende mutfağa doğru gittim. Sadece görüntüsü bile karın doyurmak için yeterli olan mükemmel bir kahvaltı hazırlamıştı. Tekrar salona gittim.

"Vay canına Taehyung. Sen böyle kahvaltı hazırlamayı biliyor musun? Daha çikolata aromasını aklına tutamıyorsun oysaki."

Bana alaycı bir şekilde baktı.

"Zaten kahvaltıyı bitteri unutturmak için hazırladım. Yoksa sizin gibi sıradan insanlara niye böyle bir kahvaltı hazırlayayım?"

Taehyung sıcak olması gereken şeyleri hazırlamış sadece pişirmesini bırakmıştı. Herkesin uyanmasına yakın pişirecektik. 2 saat kadar bekledik. Sonrasında Lisa uyandı.

"Günaydın. Naber?"

"Günaydın. Berbatım Lisa. Saat 7 de uyandım."

Taehyung bana bakarak konuştu.

"Ben 5 te uyandım. Hâlâ kendine berbat mı diyorsun?"

Taehyung'u dinlemeden Lisa ile konuşmaya başladım. 10 dakika sonra Jungkook yanımıza geldi.

"Herkese günaydın."

Hepimiz teker teker günaydın dedikten sonra kahvaltı yapmak için masaya geçtik. Oturduğumuz anda Lisa ve Jungkook benimle aynı tepkiyi verdiler.

"Niye 3 ünüzde aynı tepkiyi veriyorsunuz? Ben gayet yetenekli ve becerikli bir erkeğim."

Güldük ve yemeye başladık. Kahvaltıdan sonra Lisa ve ben masayı toplamaya başladık. Toplamaya hiç niyetim yoktu ama böyle bir kahvaltı hazırlamışken ona toplatmak ayıp olurdu. Bir kaç kere yardım etmek için gelmişlerdi ama izin vermemiştik. İşimizi bitirdikten sonra salona geçtik.

"Bu gün ne yapalım?"

"Lütfen bir günde evde oturalım Tae. Her gün gezmekten sıkılmadın mı?"

Taehyung kafasını hayır anlamında salladı.

"Eğer ben bu kadar gezmekte ısrarcı olmasaydım dün Jungkook öyle güzel manzaralı bir yerde çıkma teklifi edemezdi. Ne yani evin balkonunda filan mı edecekti?"

Lisa gülerken ben de ayağa kalktım.

"Hadi bu gün akşam yemeğini dışarıda yiyelim."

Herkes beni onayladı. Ama akşam yemeğine daha çok vardı. O zamana kadar fotoğraf çekinmek istemiştim. Pencere kenarına geçip Jungkook a bir kaç fotoğrafımı çektirdim. En çok hoşuma gideni paylaştım.
.
.
.
.

 En çok hoşuma gideni paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Understars ✨ ROSEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin