Roséden
Sıradan geçen bir gündü. Hep birlikte kahvaltı yapıp arka bahçeye geçmiştik. Lisa ile birlikte kahve yaparak bahçedeki koltuklara oturduk. Lisa Taehyung'un yanına geçip oturmuştu. Şaşırmıştım. Şaşırdığım nokta ise Taehyung'un kolunun Lisa'nın omzunda olması ve Lisa'nın Taehyung'u öpmesiydi. Kafam anında Jungkook'a dönmüştü. O da aynı şekilde şaşkındı. Lisa ve Taehyung ise kahkahalarla gülmeye başlamışlardı.
"Çok şaşırmışa benziyorsunuz."
"Tabi ki çok şaşkınız ne olmasını bekliyordun?"
"Çıkmaya başlayalı yaklaşık 1 hafta oldu."
Bir haftadır hiç bir şekilde bize ilişkilerini belli etmemişlerdi. Uzun uzun konuşup onlardan bilgi almıştık. Taehyung Lisaya hislerinden bahsetmiş ve Lisa ona karşılık vermiş. Fazla romantik bir hikaye değildi ama yeterince güzeldi. Lisa mutlu görünüyordu ve bu bana yetiyordu.
Jungkooktan
Şu kısa zamanda Rosé kalbimde büyük bir yer edinmişti. Onunla olduğum her an mutluydum. Ailemde onu seviyordu. Hatta çevresinde onu sevmeyen kimse yoktu denilebilirdi. Ben her gün ona onu ne kadar sevdiğimi söylüyordum. O ise her gün teşekkür ediyordu.
Bana minnettardı. Benim sayemde ünlü olduğu için minnettardı. Babası ile olan ilişkisinde ona yardımcı olduğum için minnettardı. Onu desteklediğim için minnettardı. Ve bende ona minnettardım. Onu sevmeme izin verdiği için, beni sevdiği için, hayatımda var olduğu için minnettardım.
.
.
.
.
.
.Fazlasıyla kısa bir bölüm. Hikayeyi hızlıca bitirmek istedim çünkü aklımda başka fikirler var. Ayrıca sıkıcı olmaya başlamıştı, içinde hiç entrika yok bişey yok. Diğer hikayemde bol bol entrika, gözyaşı ve dram olucak. Umarım beğenmişsinizdir. <3