EmilyUśmiechnęłam się pod nosem i udałam się do domu. Nie miałam jeszcze pojęcia co się w nim dowiem.
Gdy weszłam do domu zastałam w nim moją mamę, jakąś kobiete i ....chłopaka z zielonymi włosami. Od razu usłyszałam głos mojej mamy:
-Emily, witaj ! To jest moja przyjaciółka Katherine -wskazała na kobietę stojąca obok niej - a to jej syn, Michael. Jest w twoim wieku ,myślę , że się polubicie.
-Cześć.Dużo o tobie słyszałem od mojej matki, chyba mamy podobne upodobania- uśmiechnął się do mnie, a ja odwzajemnilam uśmiech.
-No to córko, jak juz się poznaliscie, to Ci powiem, że trochę z nami pomieszkają -uśmiechnęła się do mnie promienie.
Nie miałam pojęcia co o tym myśleć . Chłopak którego znam niespełna pięć minut będzie u mnie mieszkał ! Trochę... ile to jest TROCHE? Rozrywało mnie od środka ale spokojnie opowiedziałam :
-Dobrze, mamo . Porozmawiamy później - i pobiegłam do swojego pokoju
Byłam zła. Nigdy nie miałam bliższego kontaktu z płcią przeciwną a teraz mam mieszkać z nieznajomym chłopakiem! Ani trochę mi się to nie podoba...
Pierwszy raz w życiu mama podejmuje tak ważą decyzje bez uzgodnienia jej ze mną.
-Hej, co tak szybko uciekłas ode mnie? Mam nadzieje , że to - chłopak wskazał na swoje włosy - cię nie odstraszyło.
- Nie, oczywiście że nie. - uśmiechnęłam się- Nie oceniam ludzi po kolorze włosów .
-To dobrze . Będziemy mieli jeszcze szansę się poznać. Nie będzie Ci to przeszkadzać jak jutro przyjdą tu moi przyjaciele ?
- Ocywiście, że nie, Michael. Ale decyzja należy do mojej mamy.
-Dobra Em. Ja juz będę szedł- pożegnał się się.
Em? Co to jest " Em" ? Ja jestem Emily . Pominę to. Kiedy chłopak wyszedł zabrałam się do czytania książki , bo w parku zostało mi to przerwane.
Nie zauważyłam kiedy wybiła północ. Widocznie ta niezbyt ambitna książka bardzo mnie wciągnęła. A była nią mianowicie 50 twarzy Grey'a. Książka sama w sobie nie dla mnie, ale muszę się przekonać na własnej skórze o co taki rozgłos. Przed zaśnięciem położyłam się na boku i przemyślałam wydarzenia z dzisiejszego dnia. Zapowiada się ciekawie...
___________________________________________
Witam wszystkich :D Jak sobie wyobrażacie Emily ? Bo nie mam pojęcia jak ona ma wyglądać ♡
Aha! I chcecie rodziły krótsze i częściej czy dłuższe i rzadziej ?
Paula xx
CZYTASZ
skateboard ||c.h TYMCZASOWO ZAWIESZONE
FanficSpokojna dziewczyna, która miała swoje zasady i zawsze ich przestrzegała. Oprócz tego jednego razu, o którym nikt nie wie...