23. Bölge
Petra Kapalı Araştırma
Alanı / BahçeJungkook'un odasından çıkıp, laboratuvara uğrayıp detayları kaydettikten sonra koridorda Jennie ile karşılaşıp odasına gitmeme gerek kalmadan kahvelerimizi alıp bahçeye çıkmıştık. Hala Jennie'yi takip ediyordum, bahçede binaların arkasına doğru yol alıyorduk.
Önümde giderken birden durup arkasını dönmüş ve "Telefon yanında değil, değil mi?" demişti. "Dinliyorlar mı?" diye tek kaşımı kaldırıp sormuştum. "Eğer dinliyor olsalardı çoktan atılmış olabilirdim ama ne olur ne olmaz bulundurmayalım."
"Neden atılmış olabilirdin?"
"Bir ara astıma çok gıcık olmuştum ve benle her uğraştığında odamda ona sövmüştüm. Şu ana kadar ceza almadıysam sebebi ya kendine sövülmesinden zevk alan bir pezevenk olması ya da gerçekten telefonları dinlemiyor olmalarıdır." Jennie'nin rahat tavrına suratımda hafif bir gülümseme oluşurken konuştum. "Bu kadar güvenli diye bahsedip dinlememeleri de garip olurdu ama."
"İşte tam bu yüzden kızım, buralarda bir şeyler dönüyor." Suratımdaki gülümseme gidip yerini tekrar ifadesiz haline bırakınca yürümeye devam ettik.
Buraya geldiğimde dışarıya yeteri kadarıyla dikkat etmemiştim. Şimdi etrafıma düzgünce bakınca etraftaki metrelerce yüksek ağaçları ve duvarları fark edebilmiştim. Kaldığımız bölge, yaşam alanlarından baya uzakta ve anladığıma göre ormanın içinde bir yerdeydi. Nasıl geldiğim hakkında bir fikrim yoktu, buraya gelirken yol boyunca gözlerim bağlıydı.
Doğrusu etraftaki binalar ve ağaçlar oldukça iç içe ve güzel gözüküyordu fakat önemli olan içerideki insanlardı. Eminim Jungkook gibi hikayesi olan binlerce kişi daha içeride tutuluyordu.
İnsanların, gariplerden haberi vardı fakat hiçbir zaman iki taraf arasında olay çıkmamıştı. Ben küçükken yayınlanan bildirge sonucu birden hepsi toplanmaya başlanmıştı. Eğer yanlış bilmiyorsam çok tehlike arz etmeyenler dışarı çıkmakta özgürken, bazıları değildi. Mesela Jungkook gibi, odasının penceresi bile yoktu.
Bu olay yaşandığında başta halkın bütün düzeni bozulmuştu çünkü garip diye bahsedilen kişi sizin arkadaşınız, eşiniz hatta çocuğunuz bile olabilirdi ki olanlar oldu da. Çıkan kargaşayı, eylemleri hatırlıyordum fakat devlet karşısında pek şansları olmayınca bir süre sonra herkes susmak zorunda kaldı.
Gariplerin tutulacağı bu tarz yerler kuruldu ve bu konuya uygun yeni üniversite bölümleri falan türedi. Hiç yoktan olay çıkarıldı kısaca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia / Liskook²
FantasyDövmeli dev gibi cüssesi ile tam karşımdaydı şimdi. Ona dokunmam yasaktı öyle değil mi? Eğer kendimi tutamazsam, İşte o zaman ölümümün nasıl olduğunu öğrenmiş olacaktım. Lalisa Pranpriya Manoban & Jeon Jeongguk