Ishin duke shijuar kafen sebashku kur telefoni i Bores fillon te beje muzike.
-Po me marrin nga shtepia botuese!
-Hape shpejt.
#-Alo!
#-Pershendetje!Ju telefonoj nga shtepia botuese"Olos".
#-Po me thoni.Eshte cdo gje ne rregull?!
#-Me vjen keq t'ju njoftoj, por historia juaj nuk u perzgjodh.
#-Ooo dhe a mund ta di arsyen?!
#-Te tregohem e drejte mezi po pres qe ta lexoj dhe une, por nuk me dhane arsye.Vetem kaq me thane te lajmeroj.
#-Aaa epo mire shume faleminderit qe me njoftove.
#-Asgje do doja te jepja lajme te mire, por me vjen keq.
#-Faleminderit pra.Diten e mire.
#-Gjithashtu.
Bora mbylli telefonin dhe u ndesh me shikimin e Rivenit.
-He cfare te thane?!
-Lajme jo te mira me vjen keq.Refuzuan serish dmth, por kete here nuk me dhane arsye.
-Si keshtu?!
-Thjesht me thane nuk behet!
-Te cila shtepi botuese e dergove?!
-Te shtepia botuese "Olos".
-Bej mire te shkoj vete ta shoh njehere kete situate.
-A deshiron te vij dhe une me ty?
-Jo pa merak.Te henen do shkoj vete aty,vetem per ta pyetur cfare nuk shkonte.
-Epo mire Riven ti e di.***
Aura po cmendej.U ngrit nga tavolina dhe shkoi direkt ne shtepi.Sigurisht nuk donte ta linte historine pergjysem.Ishte kurioze ta dinte vazhdimin.
Sapo e nxorri nga canta i erdhi nje mesazh nga Eliasi.
#-Zemer?!Ca do bejme sonte?A do dalim?Te vij nga ti?Apo do vish ti nga une?Me mungon!
Aura kishte harruar fare ta telefononte te fejuarin e saj tashme.
Pertoi te shkruante dhe e mori ne cel
#-Zemer!
#-Ckemi!si te shkoi dita sot?
#-Mire e mbyllem ceshtjen.Tashme jam disi me i lire.Po ti?
#-Une e ngarkuar do te thoja, por gje qe rregullohet.Do vish nga une sonte?
#-Po mire sapo te mbaroj dhe dicka te vogel dhe do te vij.Do me gatuash dicka te mire?
#-Cfare deshiron ti?
#-Mjafton ta kesh gatuar ti dhe e ha une.
#-Hahahahahahah mire se do te gatuaj pa merak.Hajde pra po te pres.
#-Mire jeta ime.Shifemi me vone.Mbylli telefonin me Eliasin dhe mori historine ne dore ta lexonte.Edhe pse do gatuante dicka prape e vetmja gje qe donte te bente ishte te lexonte historine e tij.
Ajo ishte dita e shkaterrimit tim perfundimtar.Pasi ajo me la une rashe akoma me keq ne depresion,rashe akoma ne nje gjendje me te renduar me drogen.Kalova tek doza me te forta dhe borxhet ishin te shumta
Dite me vone shkova te shtepia e saj.E pashe kur doli nga shtepia me syte qe i kishte te fryre dhe gjendja e saj dukej e renduar.Tentova disa here ti afrohesha edhe ti thoja qe nuk jetoja dot pa te, por mendova qe ndoshta kjo do ishte zgjedhja e duhur...
Mora iniciativen te futesha ne nje klinike rehabilitimi.Shkova pa i thene askujt qe do futesha.
Qendrova 1 muaj brenda dhe me pas dola duke menduar qe do isha bere me mire.
Mami im kishte menduar me te keqen e mundshme, por edhe ishte mesuar me keto largimet e mija te papritura.
Nisa pune si ndihmes mekanik per te lare borxhet qe kisha, por nuk ishte e mjaftueshme.Cdo dite vinin tek puna dhe me kerkonin para...
Gjendja ime filloi te rendohej serish.Trupi filloi te kishte serish nevoje per te konsumuar dicka te forte.
Nuk doja realisht, por ishte me e forte se une....
E nisa prape, por njekohesisht akoma punoja si ndihmes derisa nje dite te bukur me bejne prite perpara shtepise 3 persona te cileve i kisha para borxh.
Me rrahen, me shperfytyruan fare.Me moren cdo qindarke dhe gje te vlefshme qe kisha me vete ne ato momente...
Pasi ato iken nga une duke me lene te shtrire pertoke gjeta nje force te ngrihesha dhe te kthehesha ne shtepi te mamaja ime.
Ajo sapo hapi deren dhe me pa ne ate gjendje gati sa nuk i ra infakt.
-Kush je ti?-me tha ajo, e desh me ra pika dhe kua nga pyetja qe me beri
-Ma jam une djali yt, te lutem me ndihmo.Me duhen disa leke.- i thashe.
-Mendon se yt ate do ishte krenar per ty te shikonte ne kete gjendje?!Kjo ishte e tepert.Mjaft eshte mjaft!Nuk ka me.
Qe te ndryshosh ti duhet te ndryshosh veten ne rradhe te pare!Une nuk kam me nje djale si ty!Me vjen keq!-keto ishin fjalet e saj qe me tha ate dite perpara se te ma perplaste deren ne fytyre.
Edhe nena ime nuk me duroi me...
Atehere une realisht i mblodha forcat dhe kesaj here u futa serish qendren e rehabilitimit...
Kur shkova heren e dyte roja nisi te tallej me mua sepse i thashe qe kur te dilja nga aty do ta degjonte emrin tim.
-Po po kur te dalesh nga ketu sdo rezistosh gjate, por do kthehesh prape.Kete pune ke ti-me tha ai serioz.
-Me beso do behem dikushi sapo te dal nga ketu.Njerezit do flasin per mua.Do shkruaj libra qe te frymezoj njerez per kete gje...
-E shume endrra ke more djale,po hajde futu-me keto fjale me percolli ai drejt dyerve te shpreses per mua....Ora kishte fluturuar pa e kuptuar dhe Aura ishte perhumbur ne ate histori.Syte i ishin mbushur plot me lot dhe mendoi me vete .
Mos valle kam gabuar qe e lashe ne ate gjendje?!
Ra zilja e deres dhe kuptoi qe kishte ardhur Eliasi.Ishte bere aq vone sa kishte harruar edhe te gatuante dicka.
Fshiu lotet menjehere, u pa ne pasqyre dhe me pas shkoi te hapte deren.
-Dashuri!-tha Eliasi menjehere sapo e pa dhe e puthi
Nuk po ndjej asnje arome ushqimi!Nuk gatove gje?
-Me fal, por e humba duke lexuar nje histori dhe me iku ora pa e kuptuar.Do porosisim dicka.
-Epo mire ska gje.Me mungove sot!
-Edhe ti mua!
Vertete e tha, por nuk u ndje mire qe e genjeu se realisht nuk e kishte ndjere nevoje e tij ne asnje moment te dites sot.
E vetmja gje per te cilen kishte menduar ishte ai!Edhe akoma po i bluante mendja vetem per te.
Si do te ishte ai tani valle?!***
Kishte trokitur mengjesi.Aura u zgjua pak me vone se zakonisht si dite pushimi qe e kishte.
Mos ishte vendim i nxituar ai qe mori dje!
Ndoshta nuk duhet ti kishte thene Laures ti thonte qe e refuzojme.Dukej shume personale.
E mendonte kete pasi kujtonte qe Riven e dinte qe ishte ajo qe do e vleresonte.
Pyeste veten si kishte mundesi qe i ishin dashur kaq shume vite ta gjente dhe per me teper ta vinte ne loje?!Qendroi ashtu me pizhame sic ishte,as nuk hengri mengjes as nuk pa telefonin,por thjesht mori serish historine dhe vazhdoi te lexonte.
Qendrova per rreth 2 vjet ne ate qender rehabilitimi.Kisha 2 vite tashme qe isha i paster nga droga.
Isha 23 vjec,tani duhet te merrja frenat e jetes ne dore.
Gjeja e pare qe bera sapo dola ishte te shkoja te ajo.Doja ti kerkoja nje mundesi te dyte.Kesaj here cdo gje do ishte ndryshe...
Shkova, por e pashe me dike tjeter mu duken shume te lumtur sebashku.Nuk doja ta merzisja serish duke ju bere pengese ne fillimin e dickaje te re.
Nuk ishte ne karakterin tim te hiqja dore, por ndonjehere na duhet te bejme disa zgjedhje qe dhe pse na lendojne jane me te drejtat per tu bere...
Shkova tek mami im.Ishte plakur ca si shume. E kisha lene vetem per nje kohe te gjate.Zot sa me kishte marre malli per te.
I premtova qe kurre me nuk do kthehesha ne ate gjendje.Tani do punoja te behesha djali qe ajo kishte dashur gjithmone te isha...
E bera vertete.Nisa pune si agjent shitjesh ne nje firme me makina dhe pak nga pak nisa te behesha punetori me i mire.Shitjet qe beja une per nje jave te tjeret donin shume kohe ti benin...
E teksa punoja enderrat e mija ishin me te medha...
Enderrova, por ja dola vertet.Puna e forte vertete shperblehet nje dite.Sot jam dikushi.Zoteroj nje rrjet te gjere pronash te patundeshme.I krijova mundesi plot te rinjeve te punesoheshin.Nuk gjykova askend,thjesht vleresova ato qe punonin fort...
Gjithmone duhet te gjejme dicka qe te kapemi fort.Nese une arrita te dal nga ajo gjendje mjerane jam e sigurt qe dhe ju mund te dilni.Droga nuk eshte aspak zgjidhja e duhur ndaj nje problemi qe mund te keni, ajo eshte erresira qe te ze krejt driten qe mund te shohesh...Historia vazhdonte dhe ca,por ajo lexoi ato qe i interesonin vertete.
Ndoshta do ti duhej te linte nje takim me te,por a do mund ta perballonte ate pas kaq shume vitesh?!P.S
Une historine po e shkruaj jo fiks si te isha duke botuar nje liber,por po e shkruaj per skenar flimi.Edhe prandaj nuk duket ndoshta shume shume i plote se historia e Riven duhet te ishte i sqaruar ne detaje sepse supozohet qe ai do qe te botoje nje liber autobiografik.Une nuk doja ta perqendroja historine me shume ne te shkuaren dhe preferova ta shkruaja thjesht si permbledhje te ngjarjeve kryesore.
Dua qe historia me shume te vijoje ne te tashmen.
Nese nje dite te bukur vendos ta botoj vertete si liber do ti futem serish per te patur nje roman sa me te denje.
Gjithesesi ne pjesen e rradhes do kemi takimin mes te dyve.
Per sot shpresoj te jeni te kenaqur qe postova 2 pjese 🤣🤣🤣🤗
Mos harroni beni vote dhe lini komentin tuaj.
Kush deshiron mund te ma shperndaje historine tek miqte e tyre.
YOU ARE READING
Te lutem ma kthe kete puthje!
RomanceJeta nuk eshte asnjehere e lehte!Do kete gjithmone nevoje per disa zgjedhje qofshin keto edhe ato me te veshtirat. A do ja vleje e gjitha kjo?A do jete e lehte te hedhesh pas krahe gjithcka te perjetuar ?!A do ja dalin pa njeri-tjetrin?! Rikthimi pa...