Kapitulli 7

145 14 11
                                    

Ajo gjithmone kishte enderruar per te patur nje te ardhme te tille.
Nje mashkull qe e vendoste gjithmone te paren me nje familje qe rrespekton zgjedhjet e tij dhe qe e mirepret me gjithe zemer ne shtepi.
Eliasi kishte qene gjithmone i kujdesshem karshi Aures.Gjithmone detajist, mbante mend çdo date te rendesishme ne lidhje me ato te dy.
Gjithmone kerkonte te kalonte sa me shume kohe me te, i blinte lule dhe gjera nga me te shtrenjtat.
Aura vertete kishte gjetur mashkullin ideal, ate qe cdo vajze do kishte dashur ta kishte.
Thone qe dashuria nuk mund te jete asnjehere e njejte nga te dyja palet.Njeri gjithmone dashuron me shume, por e mira ishte qe te ushqehej gjithmone nga te dy palet pak rendesi kishte se kush me shume e kush me pak.
Aura po mundohej te binte veten qe ai ishte i duhuri per te, kishte bere shume hapa perpara me kete mashkull, por tani se dinte nese do ishte e lehte kjo gje duke e ditur qe Riven tashme kishte dale ne skene?!
Kishte lene takimin me Boren dhe te fliste per librin e Riven-it.
Ishte shume nervoze ne lidhje me kete histori, e per me teper qe do ta zhvillonte me te dashuren e tij, ose te pakten keshtu mendonte ajo.
Po numeronte minutat teksa priste Boren...

Nje trokitje dere u degjua
-Mirdita!Mund te futem?!
-Sigurisht qe po Bora.Eja brenda dhe  rehatohu.
-Riven me tha qe te merresha une me kete pune, besoj nuk eshte problem?!
-Ne fakt e mira do ishte qe te ishte ai, por nese je nje percjellese e mire e atyre qe te thote ai atehere besoj se sdo kemi probleme.
-U tha, u be!
-Partneri yt duhet te doje kaq shume perderisa te ka besuar ty kete pune kaq te rendesishme per te.
-Riven!Oh jo!Riven eshte vellai im!
-Vellai?!-pyeti Aura e lehtesuar, por njekohesisht edhe e habitur,duke e ditur shume mire qe Riven nuk kishte moter.
-Dmth e kam si vella.Jemi njohur ne disa kushte jo fort te favorshme dhe ai eshte kujdesur per mua gjithmone si te me kishte moter.Keshtuqe eshte vellai im.
-Sa mire me vjen te degjoj histori te tilla.Nejse te mos merremi me me fjale,pra vazhdojme?!
-Jam gati!
-Si fillim do te jap kete kontraten.Merre me vete diskutoje dhe me zotin Riven dhe pasi te jeni te sigurt atehere firmoseni dhe do ndajme punet.
Sigurisht do ta nisim historine me periudhen e tij me te keqe, por do jete me e detajuar.
Duhet te flasesh me zoterine per cdo detaj ose mund dhe ta incizosh sepse do na duhet cdo gje.
Njerezit i adhurojne historite triumfuese, por me shume duan te lexojne ate pjesen e vuajtjes.
-E kuptoj!Pa merak se do diskutoj me Riven per cdo gje dhe do shihemi serish shume shpejt.
-Nese mendoni se kontrata i permbush kushtet tuaja mund te vish qe neser dhe te fillojme nga puna.
-Ne rregull zonja Aura!
-Me thuaj thjesht Aura te lutem!
-Ne rregull Aura pra, do degjohemi shume shpejt!
-Shpresoj qe po Bora!
Sapo Bora doli nga dera u mbeshtet ne ate karrigen e saj te rehatshme me e qete duke e ditur qe mes Bores dhe Riven skishte asgje  sic ajo kishte menduar.
Akoma se kuptonte perse duhej ta shqetesohte kaq shume fakti nese ai kishte apo jo dike ne jeten e tij.Fundja dhe kjo e kishte Eliasin tashme...

***

-#Si shkoi takimi?
-#Takimi shkoi shume me mire.Me dha kontraten dhe me tha te fillojme menjehere nga puna nese do biem dakort me kushtet e kontrates.
-#Aa epo mire pra kalo nga kompania dhe flasim me detaje.
-#Okej vella po vij pra, se kam dhe dicka per te te thene
-#Mire te pres ketu.

***
Aura po merrej me punet e saj nderkohe i troket dera.
-Mundem?!
-Izabela?!Po patjeter futu brenda.
Izabela futet dhe pasi e perqafon ze vend ne divan.
-Po cfare e mire te solli ketu?
-Me tregoi Eliasi se ku punoje dhe erdha te beja nje vizite.Shpresoj te mos kem shqesuar.
-Jo aspak, perkundrazi me vjen mire qe je ketu.Cfare do te pish dicka?
-Nje kapucino nese eshte e mundur.
-Po si jo.
Aura porositi kapucinon menjehere dhe u kthye nga ajo.
-Po si po te duket Tirana?Di qe ke disa vite qe nuk vije.
-Tirana me disa ndryshime te vogla, por duket me e rregullt.Po kam 3 vite qe skam ardhur ketu.Italia afer eshte ne fakt, por punet e mija skane qene aspak te lehta.Edhe mu desh kaq kohe te lija gjerat ne vije dhe sigurisht te kthehesha te familja.
-Sa kohe do rrish ketej?
-Kam vendosur te rri per nje kohe te gjate .Tani qe dhe puna qe bej me krijon mundesine ta zhvilloj nga shtepia dua ti kaloj festat me juve.Mund te largohem nga janari ose duke pare duke bere.
-Sa mire qe po e ben!Edhe une kam shume nevoje per nje shoqe se jam mbyllur vetem shtepi- pune.
-Meqe jemi tek tema e shoqes.A do me shoqerosh neper dyqane?
-Pse?
-Do dal ne nje takim me njerin sot.
-Ouuu po ky?
-Po ma prezanton nje shoqe.Plasi 100 here duke me thene edhe i thashe mire.Aman mos i thuaj qe prinderve e per me teper Eliasit se fluturojne nga gezimi thua se i kam ngel ne dere.
-Oo sa mire me vjen per ty.Jo jo pa merak nuk i them asnje gje askujt.Po cfare do te blesh?
-Dicka qe ta vesh sonte.Nje fustan te bukur dhe doja pak ndihmen tende.
-Po patjeter ja do te sistemoj pak vendin dhe ikim menjehere.
-Na mbeti kapucino pa pire.
-Ska gje se pijme nje tjeter kur te mbarojme pazarin.
-Ide shume e mire.Me pelqen.

Te lutem ma kthe kete puthje!Where stories live. Discover now