"Ale myslím si, že bychom se měli vrátit domů. Odvezu tě k tobě. Tedy pokud bys nechtěla třeba jet ke mně a dělat něco zábavného?" řekl Daniel nervózně.
"Ráda bych k tobě jela" řeknu s úsměvem.
Daniel si sbalí všechny věci a nasedneme do auta. Ještě se spolu bavíme o jeho práci, a jak to tam chodí. Já si do toho taky prohlížím stránky klubu a on mi vypráví a říká o lidech, co tam jsou.
Ani se nenadám a už přijíždíme k němu domů. Při vstupu do domu nás přivítala milá paní asi v jejich 60 letech. Přivítali jsme ji nazpátek a já jsem se jí představila. Ona se mi o sobě taky něco málo řekla. Její jméno je Jane a upřímně jsem měla celkem dobrý odhad na věk. Je jí 63 let a pracuje pro Daniela jako služebná ještě s jednou slečnou, která zde zrovna není. Pověsila Danielovi sako a oznámila nám, že udělala večeři.
On mi řekl, ať si vyzuji boty a vyberu si nějaké papuče na nohy, aby mi nebyla zima od podlahy. On si je taktéž vezme.
Byla jsem Danielem zavedena do jídelny. Jídelna byla menší místnost vedle obýváku. Skládala se ze stolu pro osm lidí, židlí, koberce a pár obrazů okolo. Vše bylo slazeno do bílé a černé.
Jane, nám po chvíli přinesla dva talíře s jídlem. Na obou talířích byl steak s bramborami a zeleninou na kraji, k tomu nám hned poté přinesla láhev červeného vína a nalila do nachystaných sklenic. Daniel poté pokynul, že muže odejít. Tak jsme já a on zůstali v místnosti sami. Popřáli jsme si dobrou chuť a pustili se do jídla. Jídlo bylo chuťově i vzhledově o 100% lepší než jako pěti hvězdičkové restaurace. Steak byl skvěle propečený a zelenina s bramborami vyváženy aby jednoho nebylo moc a druhého málo. Po jídle Jane, uklidila stůl a šla zpět do kuchyně. Já jsem ještě s Danielem dopíjela poslední doušky vína. Mezi tím jsem se ho ptala na věci okolo práce a taky ohledně funkcí v tomto domě.
Řekl mi, že má dvě služebné. Jednou je Jane, a druhá se jmenuje Zara. Té je 21 let a pracuje tu od svých 19 let. Pak je tu pár bodyguardů. Jediní stálí jsou ale Henry a Michael. Henrymu je 46 let a Michelovi 37 let. Všichni jsou večer odvezeni řidičem jménem Tom. Kterému je 28 let. Odpoledne a večer odváží domů služebné a některé bodyguardy. Daniel všem zařizuje základní životní potřeby za to že jsou mu vždy po ruce.
Po dopití posledních kapek jsem se rozhodla zeptat, jestli by mě Daniel neprovedl po jeho domě. S úsměvem souhlasil. Řekl, Jane, že jakmile dokončí rozdělanou práci tak ji Tom zaveze domů.
Daniel se zvedl od stolu a přišel ke mně. Mou židli odsunul a ukázal rukou, že mohu vyjít.
Prohlídka tímto začala.
Daniel:
"Dobrá teď jsme v přízemí, které se skládá z jídelny ve, které jsme teď večeřeli. Když z ní vyjdeme, máme zde obývací pokoj. V tomto patře máme čtvery dveře a to vchodové, do konferenční místnosti a dvoje do chodby před již zmiňovanou konferenční místností. Jedny dveře do této chodby také slouží jako zadní vstup do zahrady obklopující tento dům. Jídelna a kuchyně jsou jen ohraničeny stěnami a nemají dveře. Interiéru to dodává otevřenější vzhled. Jak si můžeš povšimnout vše, je zde laděné do odstínů bílé a černé a tak to je na všech patrech. Sem tam se do cesty připletou květináče s rostlinami. No jídelna se skládá z velkého stolu o osmi židlích, akvária a okna přes jednu ze stěn. Obývák z velké sedačky, menšího křesla, černého proskleného stolku, televize na dalším stolu s poličkami v něm, bílého chlupatého koberce a taktéž velkého okna pokrývající celou stěnu. Když půjdeme o kousek dál, uvidíme malou předsíň s botníkem a věšákem nad ním. A vedle předsíně naproti obýváku je kuchyně. Má v jedné ze stěn otvor, který slouží jako bar. Proto ty barové stoličky a dřevěná deska. Vedle kuchyně jsou dveře do chodby, která je u konferenční místnosti. Ta má 6 židlí a velký stůl. A jak už můžeš vidět tak vedle chodby jsou schody do 1 patra, takže pokud chceš, můžeš nahoru".
ČTEŠ
Poslušnost je základ♥︎
RomancePříběh o tak trochu jiné lásce. Příběh je o dívce jménem Nicol která se zamiluje do člověka s trochu jinými choutky. Nicol se to ale zalíbí naučí se co to obnáší. Varování příběh obsahuje: BDSM S*x LGBTQ+ Nadávky Doufám že si čtení užijete a příběh...