four

1.4K 146 81
                                    

"hep gülsene böyle, çok yakışıyor sana."

hoon, mavi saçlı oğlanın dediği şey ile gülmeyi bırakmış, utançla yanan yanaklarını saklamak için kafasını yere eğmişti. neden durduk yere böyle bir şey söyleme gereği duymuştu ki?

hee dediği şeyin farkına varınca toparlamaya çalışıyordu ancak söylediği hiçbir söz sunghoon'un kızarmış yanaklarına iyi gelmiyor, tam tersi daha da kızarmış hale getiriyordu.

"ya bak yanlış anlama pek gülümsemiyorsun ama gülümseyince çok güzel oluyorsun bakanın tekrar bakası geliyor yani o yüzden dedim yoksa hani anlarsın ya."

hoon bunları duymaktan terlemeye başladığı an ayaklandı. eğer biraz daha heeseung'un bahanelerini dinlerse bayılacak dereceye gelecekti.

"pekâlâ heeseung, öncelikle teşekkür ederim. şimdi iznin ile hemen lavaboya gitmem gerekiyor."

cevap beklemeden bulunduğu yerden koşar adımlarla lavaboya ilerledi hoon. arkasında bir yandan pişman, bir yandan da dediklerinin yüzde yüz arkasında olan bir hee bırakarak.

lavaboya girdiği gibi derin bir nefes verdi sunghoon. ayaklarının titrediğini hissediyordu. aynanın karşısına geçip yüzüne baktı. harika, kızarmaktan domatese dönmüştü resmen.

yüzünü iyice yıkadı ve tekrar baktı yüzüne. artık o kadar da kızarık olmadığını düşündü ve geri dönmeye karar verdi.

kendine doğru adımlayan kahverengi saçlı oğlanı görünce eline almış olduğu telefonu kapattı ve cebine attı heeseung. utancından sunghoon'un yüzüne bakacak durumda değildi. az önce oturmuş olduğu yere tekrar yerleştiği zaman hee'ye döndü hoon. elleri ile oynadığını fark edince nefesini dışarı verdi.

"hey, heeseung. sorun değil tamam mı?"

elini heeseung'un oynadığı ellerinin üstüne koydu ve sıktı. seung hissettiği eller ile sunghoon'un yüzüne baktı.

"iltifatların gerçekten şirindi. ama pek fazla iltifat almadığım için biraz tuhaf karşıladım kusura bakma."

"o zaman sana sürekli iltifat edeceğim, hoon."

"o zaman sana sürekli gülümseyeceğim, hee."

gaye benziosun heeseung

nishimuraki
bitmedi mi bunlarin bulusmasi aq

parkseong
kiskanma yarram

seongcum cok haklisin ask kusum
riki senin amina koyarim he
pacoz nasi da kiskaniuo

nishimuraki
neyini kiskanayim aq oturup fizik konustunuz iyy

yo
defter duzeni hakkinda bi seuler anlatti
bn de dinliyomus gibi yaptim

parkseong
cocuk bosuna mi geldi aq
gotune cakayim senin

yA HYRR
dinliyodum ilk basta
sonra saldim
abi
cocuk cok yakisikli tamam mi
gay heeseung yakisikli birini gorunce dayanamiuo
ders yerine cocugu izledim
anladi sonra
dalga gecti benimle gulustuk falan
ya sey
ben galiba yanlislikla flort ettim cocukla

parkseong
sen ciddi misin

nishimuraki
'yanlislikla'

parkseong
MAL AMCİK YA COCUK SENİ ORDA BİRAKİP GİTSEYDİ HE KİMDEN OGRENİCEKTİN FİZİGİ

kESKE GİTSEYDİ AMİNA KOYİM
geri flort etti glb
bakin glb diuom emin degilm

nishimuraki
😨😨

kes bosu
ya ben bu cocuga jaeyun'u ayarlicaktim bi de
gayligin batsin heeseung
of gidiyorum ne haliniz varsa gorun


_______________________________

duz yazi yazamiyom kusura bakmayin yarram gibi oldy 😞

amca gülü, heehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin